جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1886 بازدید

پارتنر جدید شکیرا معلوم شد (خیلی به هم میان!)

پارتنر جدید شکیرا معلوم شد (خیلی به هم میان!)
خواندن 2 دقیقه
3.4
(18)

بله پارتنر جدید شکیرا هم معلوم شد!‌ شکیرا پس از جدایی پر سر و صدا از پدر دو فرزندش، بالاخره دوباره عاشق می شود. این مرد خوش شانس لوسین لاویسکونت، بازیگر جوان امیلی در پاریس است. ستاره موسیقی و آقای بازیگر بسیار به هم می‌آیند. با این حال، افراد نزدیک به شکیرا نگران و دلواپس هستند. این بازیگر 31 ساله بریتانیایی در موزیک ویدیوی اخیر شکیرا برای آهنگ Puntería حضور داشته است. این دو، که صحنه‌های گرمی را در این کلیپ به اشتراک گذاشتند، به دلیل انرژی غیرقابل انکاری که به نمایش گذاشتند، شایعات عشق و عاشقی بین‌شان را برانگیختند و اکنون، افراد نزدیک به  آنها در نهایت تایید کردند که این زوج واقعاً با هم هستند، با این حال خاطرنشان کردند که این دو “خیلی هم درگیر هم” نیستند.

یکی از نزدیکان آنها خاطرنشان کرده است: «شکیرا امیدی به عاشق شدن دوباره ندارد – اما دوستان او نگران هستند زیرا لوسین به آرامی از نردبان این سلبریتی بالا می رود در حالی که با زنانی رابطه داشته است که همگی کمتر از شکیرا مشهور بوده اند.» این منبع افزود: «دوستان او می‌ترسند که او فقط می‌خواهد نام شکیرا را مورد استفاده قرار دهد و به شهرت برسد.»

در سطح آنلاین، بسیاری از طرفداران از کشف اینکه خواننده Hips Don’t Lie دوباره عشق زندگی خود را پیدا کرده است، هیجان زده شده اند. آنها شور و شوق خود را برای این رابطه عاشقانه جدید ابراز کردند و گفتند: «او فوق العاده است! ادامه بده دختر!»

با این حال، بسیاری دیگر محتاط بودند و می ترسیدند که این بازیگر جوان بهترین پارتنر برای شکیرا نباشد. یک نفر نوشت: “او خیلی خودش را دست پایین گرفته است.” دیگری ابراز نگرانی کرد که ممکن است این خواننده پس از جدایی خود عجولانه وارد یک رابطه عاشقانه جدید شده باشد و این سوال را مطرح کرد: «چرا وقتی آماده نیست وارد یک رابطه شود؟ زمانی که او نیاز به شفا دارد … »

ما هم هیجان زده هستیم که شکیرا بالاخره دوباره عاشق شده است. در چند ماه گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه این ستاره با چه کسی وارد رابطه می‌شود، وجود داشته است، و یکی از افرادی که طبق گزارش‌ها دنبال او بود، کسی نبود جز تام کروز بازیگر رده اول هالیوود!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 18

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان