جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.7
(32)

لب آمبره چیزی بیش از یک ترند است. اگر می‌خواهید لب‌های‌تان پرتر به نظر برسند، گرفتن آن ظاهر شیب‌دار لب یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌هاست. مالیدن فلفل روی لب‌هایتان را برای پر و برجسته کردن آنها فراموش کنید (زیرا برخی واقعاً این کار را انجام می‌دهند) و به جای آن این راهنمای برجسته کردن لب را دنبال کنید. در این نوشتار همه نکات مربوط به آمبره لب را خواهید دید. با خبرنامه همراه باشید.

آماده کردن لب برای آمبره

آمبره لب

واقعیت این است که لب‌های آمبره  بهتر است روی یک سطح صاف و مرطوب انجام شوند، بنابراین با صاف کردن آرام لب‌ها به وسیله یک اسکراب، لب‌ها را نرم و لطیف کنید. قبل از استفاده از یک لایه سخاوتمندانه از بالم لب به عنوان یک ماسک 10 دقیقه ای، اسکراب بزنید. سپس، بالم لب را پاک کنید تا پوست لب صاف و نرم شود.

خط لب برای لب های آمبره 

قطعا می خواهید یک ظاهر لب آمبره ماندگار داشته باشید بنابراین خط لب مهم است. مداد لب را در سایه ای انتخاب کنید که کاملاً با رژ لبی که استفاده می کنید مطابقت داشته باشد. هنگامی که رنگ خط لب را انتخاب کردید، آن را در لبه خط لب ترسیم کنید، سپس لب های بالا و پایین را پر کنید. این به عنوان یک پرایمر برای لب عمل می کند و به آمبره لب کمک می کند تا چندین ساعت بی عیب بماند.

رنگ رژ لب را انتخاب کنید

بیایید ابتدا از بافت صحبت کنیم. رژ لب مات بهترین انتخاب برای لب های آمبره است. یک رژ لب مات را در دو رنگ مخملی – یکی تیره و دیگری روشن – انتخاب کنید تا اطمینان حاصل شود که رنگ ها مکمل یکدیگر هستند. 

با تیره ترین رژ لب شروع کنید

در مرحله اول تیره ترین رنگ رژی که انتخاب کرده اید را روی لب ها بزنید و خوب آن را پخش کنید.

وسط لب‌ها باید روشن باشد

هنگامی که تیره ترین سایه رنگ رژ خشک شد، سایه روشن تر را به مرکز لب ها بزنید. سپس، از نوک انگشت خود استفاده کنید تا رژ لب را کمی به سمت بیرون مخلوط کنید – اما نه تا لبه‌های لب – در واقع فقط باید با رژ لب تیره هم مرز شود و بس! کارتان تمام شد.

نحوه انجام آمبره لب

ترفندهای آرایش لب آمبره

آماده‌اید ظاهر لب آمبره  خود را به سطح بعدی ارتقا دهید؟ این ترفندها را برای رسیدن به یک لب آمبره زیبا امتحان کنید…

  • کمان کوپید را برجسته کنید. این یک ترفند است که باعث می‌شود لب‌های شما فوراً پرتر به نظر برسند، بنابراین ترکیب آن با لب‌های آمبره  ظاهری کاملاً حجیم به لب ها می‌دهد. به سادگی خط لب مورد علاقه تان را بردارید و روی قوس کمان کوپید بزنید و مطمئن شوید که لبه ها را خوب در رژ لب محو کرده اید.
  • اگر می‌خواهید آرایش کاملا شبیه به مواردی که در اینستاگرم می‌بیند، شود قبل از زدن رژ لب و انجام مراحل بالا از یک کرم پودر مخملی با پوشش کامل استفاده کنید و روی لب را کامل بپوشانید.
  • در نهایت کمی لیپ گلاس بزنید. با زدن لیپ گلاس در مرکز لب، به لب های آمبره درخشش بدهید. درخشش برق لب باعث می‌شود که لب ها کمی ظاهر مرطوب به خود بگیرند. فقط نباید برق لب را بیش از حد استفاده کنید – یک نقطه از لب ها که درخشان شود کافی است.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 32

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان