جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
2.3
(3)

فیلم های کره ای در ژانر تاریخی همیشه جالب و دیدنی بوده اند، اگر طرفدار سریال هایی مانند جومونگ، جواهری در قصر و دونگ‌یی هستید، مطمئنا دیدن این 9 فیلم فوق العاده کره ای را نیز دوست داشته باشید. ما امروز مجموعه ای از فیلم های سینمایی شاهکار در ژانر تاریخی را معرفی می کنیم که ارزش تماشا دارند. می گویید نه؟ پس حتما یکی از آن ها را تماشا کنید تا به آن چه می گوییم باور کنید.

9 فیلم کره ای فوق العاده در ژانر تاریخی

اگر عاشق ژانر تاریخی هستید، این فیلم ها را ببینید، در غیر این صورت دیدن آن ها برای تان جالب و دلچسب نخواهند بود.

ندیمه (The Handmaiden)

ندیمه (The Handmaiden)

کارگردان: پارک چان ووک

بازیگران: کیم مین هی، کیم ته ری، ها جونگ وو، جو جین وونگ

امتیاز IMDB: 8.1

تاریخ انتشار: 2016

داستان فیلم Handmaiden در سال 1930 و در زمان استعماری کره تحت حکومت ژاپن اتفاق می افتد. این فیلم با ژانر تاریخی – روانشناسی بر اساس رمان مشهور نویسنده ولزی سارا واترز ساخته شده و راوی داستان دختری خدمتکار در خانه یک ثروتمند ژاپنی است که رازی را پنهان می کند.

مبدل‌پوش (Masquerade)

مبدل‌پوش (Masquerade)

کارگردان: چو چانگ مین

بازیگران: لی بیونگ هون، هان هیو جو، ریو سونگ ریونگ

امتیاز IMDB: 7.8

تاریخ انتشار: 13 سپتامبر 2012

پادشاه گوانگ هه پادشاهی مستبد است که از مشاورش می‌خواهد تا یک بدل برایش پیدا کند. سپس مشاور هم یک دهقان معمولی را برای این کار انتخاب می کند. اما بعد از مرگ ناگهانی پادشاه در اثر مسمومیت، دهقان به جای پادشاه می شود و بی آنکه بخواهد مجبور است همچنان نقش بازی کند.

شاه و دلقک (The King and the Clown)

شاه و دلقک (The King and the Clown)

کارگردان: لی جونگ ایک

بازیگران: لی جونگ گی، کام وو سونگ، جونگ جین یانگ، کانگ سونگ یون

امتیاز IMDB: 7.3

تاریخ انتشار: 29 دسامبر 2005

داستان شاه و دلقک در قرن شانزده و در زمان سلسله چوسون اتفاق می‌افتد. دو دلقک به پایتخت سفر می‌کنند و وارد یک گروه بازیگری می شوند. این گروه در حالی که شاه را مسخره می‌کنند ناگهان به شهرت می‌رسند و دستگیر می شوند. هرچند پادشاه از کار آن ها لذت می برد، اما برای آن ها برنامه های دیگری دارد. داستان فیلم بر اساس وقایع واقعی ساخته شده که زندگی پادشاه یئونگ جو که مستبدترین حاکم تاریخ چوسون شناخته می شود را روایت می‌کند.

تاج و تخت (The Throne)

تاج و تخت (The Throne)

کارگردان: لی جونگ ایک

بازیگران: سونگ کانگ هو، یو آه این

امتیاز IMDB: 7.1

تاریخ انتشار: 16 سپتامبر 2015

این فیلم هم بر اساس وقایع واقعی ساخته شده است و داستان شاهزاده سادو را روایت می‌کند که متهم به توطئه خیانت علیه مادرش است. پادشاه با دوراهی که سر راهش قرار دارد، نمی تواند دستور اعدام پسرش را بدهد به همین دلیل از او می خواهد که جان خود را بگیرد. اما به دلیل مخالفت، شاهزاده در صندوقچه برنج حبس می شود تا در نهایت بمیرد.

راننده تاکسی (A Taxi Driver)

راننده تاکسی (A Taxi Driver)

کارگردان: جانگ هون

بازیگران: سونگ کانگ هو، توماس کرچمان، ریو جون یول، یو هه جین

امتیاز IMDB: 7.9

تاریخ انتشار: 2 آگوست 2017

داستان فیلم روایتی از دهه 1980 است، زمانی که کره جنوبی با ناآرامی‌های سیاسی روبرو بود. ماجرای فیلم دربارۀ یک راننده تاکسی است که مسئولیت بزرگ کردن دخترش بعد از مرگ همسرش را بر عهده دارد. او یک مشتری خارجی پیدا می‌کند که به او پیشنهاد پرداخت مبلغ هنگفتی می دهد. اما راننده نمی داند او یک خبرنگار آلمانی است.

خیاط سلطنتی (The Royal Tailor)

خیاط سلطنتی (The Royal Tailor)

کارگردان: لی وون سوک

بازیگران: پارک شین هی، هان سوک کیو، گو سو، یو یون سوک، ما دیونگ سوک

امتیاز IMDB: 7

تاریخ انتشار: 24 دسامبر 2014

خیاط سلطنتی فیلمی درام تاریخی در مورد زندگی خیاطان سلطنتی است. دو خیاط که قرار است برای پادشاه و ملکه لباس بدوزند، درگیر یک رقابت بحرانی می‌شوند که پای سیاست، حسادت، رسوایی و تراژدی های زیادی را به ماجرا باز می‌کند.

کتاب ماهی (The Book of Fish)

کتاب ماهی (The Book of Fish)

کارگردان: لی جونگ ایک

بازیگران: سول کیونگ گو، بیون یو هان، لی جونگ یون

امتیاز IMDB: 7.5

تاریخ انتشار: 31 مارس 2021

فیلم راوی داستان یک استاد دانشمند است که به جزیره‌ای دورافتاده تبعید شده، در آنجا مجذوب آبزیان می‌شود و تصمیم می‌گیرد درباره آن‌ها بنویسد. او یک ماهیگیر باهوش را متقاعد می‌کند تا دانش خود را در مورد اقیانوس با او شریک کند و در عوض خواندن و نوشتن را از استاد بیاموزد.

خاطرات قتل (Memories of Murder)

خاطرات قتل (Memories of Murder)

کارگردان: بونگ جون هو

بازیگران: سونگ کانگ هو، کیم سانگ کیونگ

امتیاز IMDB: 8.1

تاریخ انتشار: 2 می 2003

فیلم در ژانر درام هیجان انگیز توسط انگل (کارگردان) ساخته شده و راوی داستانی از دهۀ 1980 است. این فیلم داستان دو کارآگاه ناتوان را روایت می کند که در مورد قتل یک زن جوان تحقیق می‌کنند. در حالی که قتل‌های بیشتری در حال وقوع است، یک کارآگاه باهوش از سئول به جمع آن ها اضافه می شود و اوضاع کم کم تغییر می‌کند.

آخرین شاهزاده خانم (The Last Princess)

آخرین شاهزاده خانم (The Last Princess)

کارگردان: هور جین هو

بازیگران: سون یه جین، پارک هائه یی

امتیاز IMDB: 7.1

تاریخ انتشار: 3 آگوست 2016

داستان فیلم «آخرین شاهزاده خانم» در کره جنوبی که مستعمره ژاپن شده اتفاق می افتد. این فیلم در ژانر ملودرام تاریخی راوی داستان پرنسس دئوک هی است که آخرین شاهزاده خانم کره بود. زمانی که کره تحت حاکمیت ژاپن بود، او به عنوان گروگان گرفته می شود. مبارز آزادی جانگ هان مامور می شود تا شاهزاده خانم را به کره بازگرداند. او برای بازگرداندن شاهزاده یک انگیزه دیگر نیز دارد، آن هم احساساتی است که نسبت به این خانم دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تعمیر گیربکس تیگو 5 سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی محاسبه اسپرد در بازار فارکس دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید