جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
2.3
(3)

چه کسی موهای پرپشت و زیبا را دوست ندارد؟ موهای بلند و براق مظهر سلامتی هستند. اما متاسفانه سبک زندگی پر از استرس امروز روی موها هم تاثیر می‌گذارد. ریزش مو و دیگر مشکلات ریز و درشت هم از این دست هستند. اگر به دنبال این هستید که حجم موهای‌تان را افزایش بدهید و تمایل دارید قبل از درمان‌های شیمیایی از روغن های گیاهی برای پرپشت شدن موها استفاده کنید، این نوشتار برای شماست. در این نوشتار ۹ روغن برای پرپشت شدن موها معرفی شده است.

بهترین روغن مو برای پرپشت شدن موها چیست؟

خوب، لازم نیست نگران باشید. این روغن‌ها اکسیرهای کمیابی نیستند و به راحتی می‌توانید آنها را پیدا کنید. تنها توصیه‌ای که به شما می‌کنیم این است که به سراغ روغن های خالص بروید. این بدان معناست که نباید حاوی مواد شیمیایی باشند. فهرست زیر برخی از بهترین روغن ها برای پرپشت شدن موها هستند:

روغن نارگیل

خوب، روغن نارگیل رایج ترین روغن مو است و البته موثرترین. این روغن سرشار از اسیدهای چرب است که به فولیکول‌های مو نفوذ کرده و آنها را به طور عمقی تغذیه می‌کند. این روغن همچنین منبع ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف است. روغن نارگیل باعث نرمی و لطافت موها می‌شود و درخشندگی و ضخامتی سالم به آنها می‌بخشد. به علاوه این روغن سرشار از ویتامین E است.

روغن آرگان

روغن آرگان یکی دیگر از اکسیرهایی است که روی موها جادو می‌کند. این روغن ریشه در سرزمین‌های عجیب و غریب مراکش دارد، جایی که گیاه آرگان رشد می‌کنند. روغن آرگان منبع غنی ویتامین E و اسیدهای چرب است. بد نیست نحوه مصرف ویتامین ای را برای ناخن‌ها نیز بدانید.

مزیت بزرگ روغن آرگان این است که حتی شکل داروخانه ای آن نیز باکیفیت است. این بدان معناست که کمترین مواد شیمیایی را دارد و موها را پرپشت تر و سالم تر می‌کند. به علاوه این روغن موها را چرب هم نمی‌کند!

روغن جوجوبا

آیا می‌دانید که روغن جوجوبا از نظر ترکیب به روغن‌های طبیعی موجود در پوست سر و روی پوست شما نزدیک ترین است؟ روغن جوجوبا به حفظ ترشح طبیعی سبوم کمک می‌کند و برای پوست‌های خشک و پوسته پوسته سر که اغلب منجر به عفونت‌های قارچی و سایر اختلالات از این دست می‌شود که بر سلامت و ضخامت مو تأثیر می‌گذارد، عالی است.

روغن بادام

5 Ways To Use Almond Oil For A Healthier You - Tata 1mg Capsules

یکی دیگر از روغن های مناسب برای پرپشت شدن موها، روغن بادام است. این روغن غنی از اسیدهای چرب است و بالاترین غلظت ویتامین E را دارد که به جلوگیری از ریزش مو کمک می‌کند و باعث رشد بهتر مو می‌شود. اگر موهای کدر دارید، روغن بادام باید انتخاب شما باشد. همچنین این روغن به کاهش ریزش مو به میزان قابل توجهی کمک می‌کند، بنابراین به این شکل هم باعث پر شدن موها می‌شود. حتی می‌توانید بعد از شستن موها به عنوان سرم از این روغن استفاده کنید، البته فقط چند قطره.

روغن زیتون برای پرپشت شدن موها

روغن زیتون یک روغن مو چند منظوره با فواید بسیار است. این روغن دارای آنتی اکسیدان‌های مختلف و غنی از ویتامین E است. اگر می‌خواهید از فواید روغن زیتون بهره‌مند شوید، نسخه خالص و ارگانیک آن را استفاده کنید که کمترین پردازش را پشت سر گذاشته است.

روغن زیتون ماهیت ضد التهابی دارد و به پاکسازی و کاهش عفونت‌های قارچی مانند شوره سر کمک می‌کند. اگر موهای وز دار دارید که در حال کم پشت شدن هستند، روغن زیتون بهترین گزینه است. آیا روغن زیتون برای موهای خشک مناسب است؟

روغن هسته انگور

این روغن چندان شناخته شده نیست. اما این بدان معنا نیست که روغن هسته انگور کارایی کمتری نسبت به روغن‌های قبل دارد. این روغن به دلیل قابلیت مرطوب کنندگی فوق العاده و خاصیت تقویت کننده مو شناخته شده است که عمدتا به خاطر محتوای نرم کننده و آنتی اکسیدانی آن است. روغن هسته انگور همچنین روغنی غیر چرب و بی بو است که فولیکول‌های مو را احیا می‌کند، بنابراین به تقویت موها کمک می‌کند. آیا می‌خواهید اثرگذاری آن را بیشتر کنید؟ فقط چند قطره اسانس اسطوخودوس یا رزماری به آن اضافه کنید.

روغن اسطوخودوس

Amazing Benefits Of Lavender Oil For Your Skin + How To Use – Vedix

روغن اسطوخودوس به دلیل تأثیری که برای کاهش استرس و اضطراب و بهوبد خواب دارد، شناخته شده است. اما اینها تنها فواید این روغن نیستند. روغن اسطوخودوس نیز برای پرپشت شدن موها عالی است. بدانید که این روغن در قالب اسانس موجود است. این بدان معناست که شما باید آن را همراه با یک روغن حامل مناسب استفاده کنید.

روغن علف لیمو

یکی دیگر از روغن‌های کمتر شناخته شده مو که بوی بسیار خوبی دارد! روغن علف لیموست یک روغن ضد قارچ عالی برای مو که پوست سر و موها را از شر هر گونه عفونت یا باکتری خلاص می‌کند، به جلوگیری از ریزش مو و شوره سر کمک می‌کند و در برابر شپش مو نیز موثر است. البته درمان شوره سر با آب پیاز هم ممکن است.

این روغن در عین حال، به کاهش استرس و در نتیجه ریزش مو در اثر استرس کمک می‌کند. همه این عوامل در کنار هم به داشتن موهای سالم تر و ضخیم تر کمک می‌کنند. این ویژگی به خصوص برای کسانی که زندگی پر استرس دارند خوب است، زیرا به آرامش ذهن شما کمک می‌کند.

روغن کرچک برای پرپشت شدن موها

اگر می‌خواهید موهای‌تان به سرعت رشد کند، اغلب روغن کرچک توصیه می‌شود. اما این تنها مزیتی نیست که روغن کرچک دارد. روغن کرچک فوق العاده مغذی است و موها را نرم و براق می‌کند، به گردش خون بهتر کمک می‌کند و باعث رشد سریع مو می‌شود.
هر کسی که پوست سر خشک و پوسته پوسته دارد باید روغن کرچک را انتخاب کند چرا که این روغن به رشد موهای جدیدتر کمک می‌کند و استحکام و طول موهای فعلی را حفظ می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان