جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.4
(7)

ممکن است فکر کنید تصمیم گیرنده خوبی هستید، اما وقتی با تنوع رنگ های لاک ناخن در سالن مواجه می‌شوید، حتی قاطع ترین ما نیز ممکن است دچار تردید شویم. صورتی روشن یا صورتی ملایم؟ ناخن‌های شیری یا ناخن‌های شکلاتی؟ وقتی با چنین تنوع رنگی روبرو می‌شوید، متوجه می‌شوید که واقعا چقدر انتخاب رنگ مناسب سخت است. در این مطلب به معرفی چند رنگ ناخن زیبا و منحصر بفرد پرداخته ایم که ظاهری شیک و زیبا به شما می‌دهد.

انتخاب مدل و رنگ ناخن

انتخاب رنگ ناخن ممکن است سخت ترین تصمیمی نباشد که ما باید بگیریم، اما مطمئناً باید موارد زیادی را در نظر گرفت. کدام رنگ به رنگ پوست شما می آید؟ رنگ‌های تیره روی ناخن‌های بلند بهتر به نظر می‌رسند یا کوتاه؟ چه مناسبت‌ها و لباس‌هایی را در نظر گرفته‌اید و می‌خواهید ناخن‌هایتان با هم هماهنگ باشند؟ رنگ‌های ملایم و طرح‌های ظریف کمتر باعث پشیمانی می‌شوند و به احتمال زیاد مکمل رنگ پوست، شکل ناخن و انتخاب لباس شما هستند.

اگر قبل از قرار ملاقات بعدی برای مانیکور خود احساس بلاتکلیفی می‌کنید، در اینجا چند رنگ ناخن زیبا که همیشه خوب به نظر می رسند، آورده شده است:

سبز پسته ای

سبز پسته ای

سبز ممکن است انتخاب جذابی برای همه به نظر نرسد، اما اگر می‌خواهید چیزی کمی متفاوت را امتحان کنید – بدون انتخاب سایه روشن یا نئون – این رنگ ملایم و کم‌رنگ به همه رنگ‌های پوست می‌آید.

صورتی ملایم

صورتی ملایم

رنگ صورتی روشن و پررنگ مطمئنا برای همه مناسب نیست. به جای آن یک صورتی ملایم را امتحان کنید.

لاک مات، صورتی کمرنگ

لاک مات، صورتی کمرنگ

لاک مات رنگ صورتی کم رنگ، یکی از کاربردهای جالب و جذاب آن این است که می‌توانید آن را به عنوان پوشش یا کاوری برای لاک ناخنی که قرار است بعداً روی آن زده شود، استفاده کنید. به عبارت دیگر، ابتدا لاک مات را روی ناخنی که قرار است روی آن دیزاین و طراحی انجام شود، می‌زنید و سپس لایه بعدی لاک به همراه طراحی‌های خاص مانند چاپ، نگین‌کاری و … روی این لاک قبلی قرار می‌گیرد و دستان شما را بسیار  جذاب می‌کند.

رنگ لاک برای ناخن، سفید

رنگ لاک برای ناخن، سفید

لاک سفید، به ویژگی‌ها و کیفیت تولید برند موردنظرتان بستگی دارد که لاک را از آن خریداری می‌کنید. بسیاری از لاک‌های مات توانایی حفظ زیبایی و طراوت روز اول خود را تا حداقل یک هفته دارند. اما بعضی از این لاک‌ها ممکن است کیفیت و ویژگی‌های مطلوب لاک مات را نداشته باشند و زود از روی ناخن‌های شما پاک شوند یا خشک شده و پوسته‌پوسته شوند. بنابراین، هنگام انتخاب لاک از برندهای مختلف، علاوه بر توجه به رنگ، به کیفیت و مرغوبیت لاک موردنظرتان نیز توجه کنید.

رنگ های کرومی

رنگ های کرومی

رنگ‌های کرومی یکی از جذاب ترین ترندهای لاک ناخن هستند. این رنگ‌های زیبا دارای جلوه‌ای آینه‌ای هستند و رنگ‌های نقره‌ای و رزگلد کروم جزو محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای طراحی ناخن به شمار می‌روند. اگر تمایلی به داشتن ناخن‌های کاملاً کرومی یا آینه‌ای ندارید، می‌توانید این رنگ‌ها را با دیگر طرح‌ها و رنگ‌ها در طراحی ناخن‌هایتان ترکیب کنید.

آبی کبالت

رنگ آبی کبالت یکی از رنگ‌های زنده و پویاست که در پوشاک و طراحی ناخن و مانیکور، به دلیل جلوه‌ی خاصی که دارد، بسیار متفاوت و چشم‌گیر است. آبی کبالت با رنگ‌هایی مانند مشکی، آبی کمرنگ یا سفید به خوبی ترکیب می‌شود و زیبایی خاصی را بر روی ناخن‌های شما ایجاد می‌کند.

فرنچ ظریف

این نوع فرنچ‌ها به خصوص برای ناخن‌های کوتاه بسیار مناسبند و تنها شامل یک خط بسیار باریک هستند که نوک ناخن‌ها را پوشش می‌دهند. اگر شما طرفدار مدل‌های ساده هستید و ناخن‌های کوتاهی دارید، فرنچ را حتما امتحان کنید.

رنگ قرمز روشن

رنگ‌های کلاسیک مانند قرمز یکی از انتخاب‌های عالی و فوق‌العاده برای پوست روشن محسوب می‌شوند که بسیاری از خانم‌ها این رنگ را بسیار مورد علاقه خود می‌دانند. با استفاده از این رنگ روی ناخن‌ها، زیبایی آن‌ها به طرز چشمگیری بیشتر می‌شود. با این حال، توجه داشته باشید که استفاده از رنگ قرمز با تناژ آبی برای پوست‌های روشن، بهترین انتخاب است.

قرمز شرابی

این رنگ برای پوست‌های تیره بسیار مناسب است. می‌توانید این رنگ را در مهمانی‌ها و جشن‌های تولد استفاده کنید. با استفاده از این رنگ لاک، ناخن‌هایتان را زیبا و جذاب نمایش می‌دهید. رنگ قرمز شرابی چشم‌ها را به ناخن‌های دست شما جلب می‌کند و حتی اگر آرایش چندانی نداشته باشید، با استفاده از این رنگ، زیبایی کمتر آرایش شما مشخص خواهد شد.

رنگ لاک ناخن: رنگ نعنایی

اگر می‌خواهید رنگ پوست دست‌هایتان را از تیرگی در بیاورید و آن‌ها را شاداب و جوان‌تر به نظر برسانید، رنگ لاک نعنایی انتخاب مناسبی برای شماست. این رنگ زیبا و جذاب برای پوست‌های تیره رنگ بسیار مناسب است. در استفاده از لاک، توجه داشته باشید که از رنگ سبز تیره استفاده نکنید، زیرا ناخن‌هایتان را زیبا نمی‌کند.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان