جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(2)

اتاق نشیمن یکی از اولین فضاهایی در خانه است که ممکن است پس از مدتی تکراری و خسته کننده به نظر برسد، به خصوص اگر زمان زیادی را در آن سپری کنید. اجرای پنج ایده زیر آسان است، اما تاثیر بزرگی در تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن شما خواهد داشت. همراه ما باشید.

از یک کاغذ دیواری منحصر به فرد استفاده کنید

استفاده از کاغذ دیواری روی یک دیوار نشیمن، می‌تواند یک فضای اتاق را کاملا متحول کند و حسی جدید و تازه به آن بدهد. با طیف گسترده ای از طرح های خلاقانه و سرگرم کننده برای انتخاب، ما قطعاً طرحی داریم که برای شما و فضای شما عالی است – از آجر و گل گرفته تا طرح‌های هندسی و چاپ‌های زیبا، برای هر اتاق نشیمن صرف نظر از سبک شخصی شما چیزی وجود دارد. . برای استفاده از کاغذ دیواری به بهانه بیشتری نیاز دارید؟

روی یک مبل جدید سرمایه گذاری کنید

روی یک مبل جدید سرمایه گذاری کنید

ویژگی اصلی یک اتاق نشیمن کاناپه است، بنابراین خرید یک کاناپه جدید می‌تواند به طور چشمگیری فضا را زیباتر کند و در چیدمان فعلی تغییری اساسی ایجاد کند. یک رنگ جدید با شکل مدرن انتخاب کنید.

یک فرش اضافه کنید

گاهی اوقات برای دمیدن روح جدید به اتاق، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فرش زیبا به اتاق نشیمن اضافه کنید. فقط مطمئن شوید که اندازه و شکل مناسب را برای فضایی که با آن کار می کنید انتخاب کنید تا از متعادل بودن فرش با اتاق اطمینان حاصل کنید.

فرش‌های ایرانی طرح و نقش های گوناگونی دارند و از تنوع فراوانی برخوردارند، اما برای فضایی که از نظر اندازه کوچک‌تر است یا به دنبال ایجاد حس بزرگ‌تری در فضا هستید، استفاده از فرش‌های ساده با طرح های کم‌رنگ می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

فرش‌های ساده و یکدست می‌توانند به شما کمک کنند تا اتاق نشیمن را بازتر و بزرگ‌تر به نظر برسانید، زیرا طرح های ساده‌تر به فضا احساس فضایی بزرگ‌تر و مدرن‌تر می‌دهند. همچنین، این نوع فرش‌ها برای استفاده در کنار مبلمان مدرن بهترین انتخاب هستند و امکان ایجاد ترکیبی جالب با رنگ‌های مبلمان را فراهم می‌کنند.

با انتخاب یک فرش با رنگ‌های کم‌رنگ مانند کرم یا خاکستری، شما می‌توانید فضایی زیبا، مدرن و هماهنگ را ایجاد کنید که باعث افزایش انطباق با مبلمان و دیگر تزئینات منزل شما می‌شود.

از نورپردازی مناسب استفاده کنید

از نورپردازی مناسب استفاده کنید

نورپردازی واقعاً می‌تواند تأثیر زیادی بر زیبایی و احساس کلی یک اتاق داشته باشد. از لحاظ طراحی نورپردازی، لایه‌بندی انواع نورها و استفاده از منابع نور مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا اتاق خود را زیباتر و دوست‌داشتنی‌تر کنید.

  • نور طبیعی: اولین گام در نورپردازی اتاق، استفاده از نور طبیعی است. پنجره‌های بزرگ، درهای شیشه‌ای یا هر نوع منبع نور طبیعی دیگری که می توانید استفاده کنید، می‌تواند به ایجاد حس دلپذیری و آرامش کمک کند.
  • نور پس‌زمینه: افزودن نور پس‌زمینه به دیوارها یا پشت مبلمان می‌تواند به ایجاد ابعاد و عمق بیشتر در اتاق کمک کند. می‌توانید از نوار LED یا لامپ‌های پنهان برای این منظور استفاده کنید.
  • برای افزودن نور به نقاط خاص یا برای ایجاد احساس دلپذیری در فضا، از لامپ‌های رومیزی یا آباژورها استفاده کنید.

از آینه ها استفاده کنید

در دنیای طراحی داخلی، آینه ها راهی عالی برای استفاده حداکثری از یک فضای کوچک هستند. آنها نور بیشتری را به اتاق نشیمن اضافه می کنند و چشم را فریب می دهند تا تصور کند فضا بسیار بزرگتر از آنچه که هست، است. آنها همچنین کاربردی هستند و عنصری از طراحی را به اتاق می‌آورند.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان