جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
31 بازدید

اگه بگی چی در این تصویر اشتباهه دیگه باید بری ناسا کار کنی!

اگه بگی چی در این تصویر اشتباهه دیگه باید بری ناسا کار کنی!
خواندن 4 دقیقه
5
(2)

این تصویر جذاب از تعدادی فضانورد است که در کره ای دیگر بساط کباب پزی راه انداخته اند و حالا با این که خودشان قرار است از مزه کبابی که می پزند لذت ببرند، شما باید به دنبال اشتباه درون تصویر باشید. به نظر شما چه چیزی در این عکس اشتباه است. آن طور که از ظواهر امر پیداست این سه فضا نورد روی کره مریخ پیاده شده اند و می خواهند علاوه بر تحقیق کمی هم تفریح کنند. خوب حالا به نظر شما چه چیزی می تواند در این تصویر اشتباه باشد؟ آیا می توانید تشخیص دهید؟!

تست هوش تشخیص اشتباه تصویر فضانوردان

مطمئنا تا کنون به بعضی چیزها شک کرده اید اما خوب برای این که بتوانید زودتر به جواب درست برسید، حتما ابتدا توضیحات نوشته شده در مورد تصویر را با دقت بخوانید زیرا خیلی از افراد تنها با خواندن همین بخش توانسته‌اند به جواب درست برسند.

سرنخ و توضیحات مهم در مورد تصویر

تست هوش تشخیص اشتباه تصویر فضانوردان

خوب آسمان که پر از ستاره است، پشت سر فضانوردان هم زمین دیده می شود. روی کره ای که فضاپیما پیدا شده نیز خاکی است و چیز مشکوکی به چشم نمی خورد. فضاپیما هم که سالم است. فضانوردان هر سه لباس فضانوردی پوشیده و کپسول های اکسیژن نیز دارند. ظاهرا هر سه تمام نکات ایمنی را رعایت کرده اند. وسط دو فضانورد جلوی تصویر هم یک آتش شعله ور روشن است که دو سیخ کباب روی آن در حال پختن است. حالا چه چیزی می تواند در این تصویر اشتباه باشد؟ جدای از این سوال آیا در سیاره های دیگر می توان چوب برای آتش پیدا کرد؟ یا فضانوردان موقع رفتن با خود از زمین چوب برده اند؟

برای شما: آزمون شناسایی والدین کودک: پدر و مادر واقعی کودک کیست!؟

حالا شما بگویید اشتباه این تصویر چیست؟

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم اگر بتوانید به این سوال جواب بدهید، بی شک برای کار در ناسا مناسب هستید زیرا کمتر کسی به جواب درست دست پیدا می کند. به هر حال حالا بیایید برای پیدا کردن جواب یک بار دیگر به تصویر نگاه کنیم:

تست هوش تشخیص اشتباه تصویر فضانوردان

این اشتباه کجاست که نمی شود به راحتی آن را پیدا کرد؟

برای شما: اگه بگی چی در این تصویر اشتباهه دیگه باید بری ناسا کار کنی!

فراموش نکنید که شما برای یافتن جواب به تیزبینی، تیزهوشی و مهارت جزئی نگری‌تان نیاز دارید، پس با تمام دقت به تصویر نگاه کنید و با تمرکز بالا به دنبال جواب بگردید.

جواب تست هوش

خوب آیا توانستید به جواب درست برسید؟ آنهایی که به این سوال پاسخ مثبت دادند، بی شک افراد نابغه ای هستند. اما اگر هنوز جواب را پیدا نکرده اید، نگران نباشید، بلکه بهتر است هر روز تعداد بیشتری از تست های هوش را حل کنید تا بتوانید قدرت ذهن تان را افزایش دهید و در واقع به فرد تیزهوشی تبدیل شوید. با این حال ما این زیر جواب درست را با شما به اشتراک می گذاریم.

جواب تست هوش

همانطور که تماشا کردید، اشتباه آتش است زیرا ما نمی توانیم بدون اکسیژن آتش روشن کنیم. پس وقتی فضانوردان کپسول اکسیژن دارند، یعنی روی کره ای که قرار دارند، اکسیژن وجود ندارد.

برای شما: اگر ۴+۲=۲۶، ۸+۱=۷۹ و ۶+۵=۱۱۱، می‌تونی بگی ۷+۳ چند می‌شه؟

امیدواریم از این تست هوش لذت برده باشید، نظرات خود را در پایان صفحه با ما به اشتراک بگذارید. همچنین لطفا سری به بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه بزنید و برای تقویت مهارت جزئی نگری، تمرکز و قدرت ذهن خود به حل تست ها و معماهای هوش بپردازید.

تست هوش هیجانی: آنچه در تصویر می‌بینید، میزان هوش هیجانی شما را فاش می‌کند!

فقط یک نابغه می تواند اشتباه عکس این فضانوردان را تشخیص دهد

زیر ۳۰ ثانیه پاسخ معادله آخر رو پیدا کن و یه تمرین حسابی به مغزت بده!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان