جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

راکون رو بین پانداها پیدا کن و نشون بده که چشمات مثل عقاب تیزه!

راکون رو بین پانداها پیدا کن و نشون بده که چشمات مثل عقاب تیزه!
خواندن 2 دقیقه
5
(1)

تست بینایی راکون: تنها افرادی که چشمان تیزبینی دارند می توانند در عرض 6 ثانیه راکون را میان پاندا ها پیدا کنند. اگر می خواهید دقت بینایی چشم های تان را بسنجید پس حتما این چالش ساده را امتحان کنید.

تست های بینایی تصاویری هستند که قدرت بینایی شما را به چالش می کشند. این تست ها راه خوبی برای تقویت مهارت های بصری شما هستند. با تمرین منظم و زیاد می توانید قدرت بینایی خود را بهبود ببخشید. علاوه بر این، تست های بینایی آنلاین یک راه مفید برای سرگرم شدن و تفریح سالمی برای چشمان شما نیز محسوب می شوند.

آیا می خواهید قدرت بینایی تان را بسنجید؟ خبرنامه برای این کار تست بینایی راکون را برای شما آماده کرده است.

تست بینایی راکون: آیا می توانید راکون را پیدا کنید؟

کاری که شما باید انحام دهید این است که راکون را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنید- در طول 6 ثانیه. پس حواس تان را جمع کنید، تایمر گوشی تان را تنظیم و جستوجو را شروع کنید.

راکون را پیدا کنید

با دقت به تصویر نگاه کنید.

.

.

عجله کنید زمان شما رو به اتمام است.

.

.

6 ثانیه شما تمام شد.

جواب تست بینایی راکون

به کسانی که توانستند راکون را پیدا کنند تبریک می گویم شما قدرت بینایی عالی دارید. اما کسانی که موفق نشدند اشکالی ندارد با تمرین بیشتر و زیاد می توانید قدرت بینایی تان را بهبود ببخشید. به هرحال برای دیدن جواب تست بینایی راکون به تصویر زیر نگاه کنید.

راکون مخفی در تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی راکون لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان