جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
41 بازدید

بهترین مدل دستگاه تصفیه آب آکواجوی

بهترین مدل دستگاه تصفیه آب آکواجوی
خواندن 9 دقیقه
3
(2)

دستگاه آب تصفیه آکواجوی یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران می باشد  که از سال 1382 وارد بازار ایران شد و با ارائه تولیدات متنوع و با کیفیت توانست اولین برند محبوب در ایران شود.

 

شرکت آکواجوی در آن زمان توانست با ارائه دستگاه آب تصفیه خانگی با کیفیت بالا و ارائه ضمانت سه ساله و خدمات پس از فروش بی نظیر کم کم بر سر زبانها بیافتد و به یک برند محبوب در ایران تبدیل شود.

شرکت های بسیاری برای تولید دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلتر ممبران اسمز معکوس اقدام به نوآوری های زیادی کردند و سعی بر این داشتند که بتوانند با تولید محصولات با کیفیت و مدل های مشتری پسند بازار این وسیله جدید را بدست بگیرند و خود را در این عرصه معروف و معتبر سازند. یکی از شرکت هایی که توانست در این زمینه پا به عرصه ظهور نهاد شرکت کن جوی کانادا یا همان شرکت آکواجوی بود که اقدام به تولید دستگاه آب تصفیه aquajoy در اندازه کوچک و خانگی با استفاده از فیلتر ممبران کند.

شرکت کن جوی بعد از چندین سال توانست شرکت خود را به تایوان در شرق آسیا انتقال دهد و اقدام به تولید دستگاه تصفیه آب آکواجوی در این کشور با استفاده از آخرین تکنولوژی ها کند و مدل های متنوع دستگاه تصفیه آب خانگی را برای هر نوع سلیقه تولید کند.

تصفیه آب

در سال 1382 شرکت آکواجوی که مقر اصلی آن در تایوان بود به بازار ایران ورود کرد و اقدام به فروش دستگاه تصفیه آب آکواجوی در ایران نمود و با اینکه در آن سال ها کمتر کسی از خرید دستگاه آب تصفیه آکواجوی اطلاع کافی داشت و به نظر اکثر مردم کیفیت آب خوب بود و احتیاجی به خرید دستگاه تصفیه آب نمی دیدند، در همان سال های اولیه توانست با فروش بی سابقه دستگاه تصفیه آب روبرو شود و به یک برند خوب و با کیفیت در بین مردم تبدیل شود .

یکی دلایلی که باعث شد تا آکواجوی به یک برند خوب و باکیفیت در بین مردم تبدیل شود و اعتماد همگان را جلب کند خدمات خوب و بی قید و شرطی بود که شرکت آکواجوی به مشتریان خود ارائه می داد.

این خدمات شامل سرویس های دوره ای و سرویس دستگاه تصفیه آب در زمان گارانتی بود که تا به حال هیچ یک از مشتریان شرکت آکواجوی از این خدمات و نحوه سرویس دهی این برند شکایت و نارضایتی نداشته اند. از طرفی شرکت آکواجوی همیشه حق را با مشتری دانسته و در جهت احترام به حقوق مشتری و رضایت مندی مشتریان همیشه سعی را بر این داشته تا اولاً در تمام شهرها دارای نماینده فروش تصفیه آب آکواجوی داشته باشد و دوم اینکه در تمام نمایندگی ها قیمت ها یکسان بوده و در تمام نقاط کشور این قیمت ها ثابت بوده است.

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی

دستگاه تصفیه آب آکواجوی یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران می باشد. شرکت آکواجوی در سال 1382 وارد بازار ایران شد و شرکت مرکزی آکواجوی در آن زمان توانست با ارائه دستگاه آب تصفیه خانگی با کیفیت بالا و ارائه ضمانت سه ساله و خدمات پس از فروش بی نظیر کم کم بر سر زبانها بیافتد و به یک برند محبوب در ایران تبدیل شود.

اساس کار شرکت مرکزی آکواجوی همیشه احترام به مشتری و ارائه خدمات خوب به مشتری بوده است که تاکنون این امر رعایت شده است. معروف شدن یک برند اتفاقی نیست که یک شبه رخ دهد و سال ها طول می کشد تا برندی بتواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و به برند درجه یک و مجبوب تبدیل شود.

بهترین دستگاه تصفیه آب

چرا آکواجوی یک برند محبوب است؟

اول اینکه این شرکت مرکزی آکواجوی دارای نمایندگی فروش گسترده دستگاه تصفیه آب در سراسر ایران می باشد. بیش از 500 نمایندگی در تهران و تمامی استانها نشانگر این امر است که فروشندگان زیادی تمایل به فروش تصفیه آب آکواجوی دارند و می خواهند یکی از صدها نماینده شرکت آکواجوی باشند و از طرفی نیز به دلیل کیفیت بالای محصولات آکواجوی مشتریان زیادی نیز خواهان خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی هستند.

همیشه این مطلب را به خاطر داشته باشید که تبلیغات می تواند بر ذهن مخاطب تاثیر بگذارد و مردم را به خرید یک محصول ترغیب نماید اما اینکه یک برند بتواند بر سر زبانها بیافتد و خود مشتری خرید یک برند را به دیگران توصیه نماید بسیار سخت است و این امر به کیفیت بالای محصول اشاره می کند و اینکه مشتری از خرید یک محصول چقدر رضایت دارد.

شرکت آکواجوی با تمام موانع و مشکلاتی که در بازار ایران وجود دارد از واردات یک محصول خارجی تا فروش با قیمت مناسب و ارائه خدمات و تامین قطعات برای یک محصول، کیفیت محصولات خود را همیشه در اولویت قرار داده و هرگز کیفیت را فدای فروش بیشتر نکرده است.

دومین مسئله این است که شرکت اصلی آکواجوی همیشه بر بازار فروش و ارائه دستگاه آب تصفیه کن aquajoy تسلط کافی داشته است به این معنی که تمام دستگاه تصفیه آب aquajoy ارائه شده به مشتریان توسط فروشنده آکواجوی ، قطعات و فیلترهای دستگاه های تصفیه آب آکواجوی همگی اصل و متعلق به شرکت آکواجوی بوده و به دلیل نظارتی که شرکت مرکزی آکواجوی بر بازار فروش دستگاه تصفیه آب aquajoy در ایران دارد تاکنون هیچ شخص و یا شرکتی نتوانسته تصفیه آب آکواجوی تقلبی به بازار عرضه کند و این مسئله نیز یک دلیل برای محبوب شدن به یک برند پرطرفدار می باشد.

برندهای زیادی در ایران اقدام به فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در مدل هایی متنوع کردند اما پس از تحریم شدن ایران و مشکلات فعالیت در بازار ایران نتوانستند به فعالیت خود در بازار ایران ادامه دهند و ایران را ترک کردند.

فروش دستگاه تصفیه آب

شرکت های زیادی در ایران از این موقعیت سوء استفاده کردند و با نام برندهای معتبر اقدام به تولید دستگاه تصفیه آب با برند تقلبی کردند که برخی از دستگاه های تولیدی در ایران از نظر کیفیت خوب بودند و برخی دیگر نیز از کیفیت پایینی برخوردار بودند و این مسئله باعث شد تا مردم دید خوبی نسبت به این برندها نداشته باشند و همیشه به دنبال برندی باشند که بتواند به آن برند به عنوان برند اصل و با کیفیت اعتماد نمایند.

برندهایی که هم اکنون در ایران با نام های CCK و  Soft water  تولید می شوند همگی از برندهای معتبر تایوانی هستند اما پس از تحریم ها و ترک کردن شرکت های معتبر این دو برند در ایران توسط برخی از شرکت ها تولید می شوند اما با برند تقلبی که هیچ کدام از دستگاه های تصفیه آب فروخته شده تحت لیسانس این برندها نیستند و از معروفیت و اعتماد مردم به این دو برند سوء استفاده نموده اند و دستگاه های تولیدی خود را در سایت های خرید اینترنتی به فروش می رسانند.

اما در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی به این گونه نیست و تمام محصولات و قطعات تولید شده و مورد استفاده در این برند اصل و با کیفیت می باشد.

سومین دلیل برای معروفیت دستگاه تصفیه آب آکواجوی را می توان به خدمات  بینظیر این برند اشاره کرد. تمام دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواجوی ارائه شده به مشتریان دارای سه سال ضمانت بی قید و شرط می باشد البته به این شرط که از نماینده فروش شرکت آکواجوی خریداری شده باشد نه شرکت های متفرقه.

هر دستگاه آب تصفیه آکواجوی را که مشتری خریداری می نماید از زمان نصب دارای سه سال ضمانت تمام قطعات بغیر از فیلتر می باشد. اگر شما دستگاه را از نماینده مجاز فروش شرکت آکواجوی خریداری و نصب کرده باشید دستگاه آب تصفیه کن آکواجوی خریداری شده توسط مشتری از هر مدلی که باشد علاوه بر ضمانت توسط شرکت فروشنده، توسط شرکت مرکزی آکواجوی نیز ضمانت می شود و به هر دلیلی که نماینده مجاز نتواند به مشتری خدمات ضمانت را در این مدت سه سال بدهد شرکت مرکزی تمام مسئولیت ضمانت را بر عهده میگیرد و ادامه سه سال ضمانت را برای مشتری انجام خواهد داد و این یک دلیل محکم و قانع کننده برای مشتری است تا دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود را از نمایندگی اصلی آکواجوی خریداری نماید.

نمایندگی معتبر آکواجوی

حال شما به این قضیه فکر کنید که یک برند با کیفیت خارجی و یا داخلی را خریداری می نمایید اما در زمان نیاز به خدمات گارانتی، آن برند نمایندگی مجازی نداشته باشد و یا قطعات آن محصول پیدا نشود. شما به این فکر می افتید که چرا برندی را خریداری نکرده اید که خدمات خوبی داشته باشد و تمام قطعات آن برند در کشور موجود باشد.

خرید یک محصول به تنهایی کافی نیست شما در زمان خرید باید به این مسئله فکر کنید که خدمات پس از فروش یک محصول از خرید یک محصول مهم تر است. پس باید محصولی را خریداری نمایید که خدمات خوبی داشته باشد و تمام قطعات و فیلترهای آن پیدا شود. از مزایای خرید آب تصفیه کن آکواجوی این است که شرکت مرکزی آکواجوی هنوز در ایران فعال است و این ضمانت را به فروشنده و مشتری داده است که قطعات و فیلتر دستگاه آب تصفیه آکواجوی خود را برای محصولات خود تامین نماید. این یعنی اصول اولیه مشتری مداری .

چهارمین دلیل این است شرکت آکواجوی تهران نظارت مستمری بر نمایندگان فروش خود در سراسر ایران دارد. قیمت آب تصفیه آکواجوی در بازار را خود سایت آکواجوی تعیین می کند و نماینده مجاز فروش آکواجوی این شرکت آکواجوی تهران نمی تواند قیمت دستگاه های تصفیه آب آکواجوی را کمتر و یا بیشتر از مقداری که شرکت برای نماینده فروش تصفیه آب آکواجوی خود تعیین کرده به فروش برسانند و این مسئله باعث می شود تا قیمت تصفیه آب آکواجوی در سراسر ایران یکسان باشد.

هم اکنون برند آکواجوی دارای چندین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی است که برخی از مدل های این برند در تایوان تولید می شود اما برخی دیگر از مدل های دستگاه تصفیه آب آکواجوی با همان قطعات آکواجوی در ایران مونتاژ می شوند که این کار باعث کاهش قیمت محصولات آکواجوی می شود و مشتریان بیشتری می توانند نسبت به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی اقدام نمایند.

مدل های مونتاژ شده در ایران که از کیفیت بالایی برخوردار هستند عبارتند از:

دستگاه تصفیه آب الیت

دستگاه تصفیه آب پرایم

دستگاه تصفیه آب 401

تمام مدل های گفته شده در بالا نمونه مونتاژ شده مدل های وارداتی آکواجوی از تایوان می باشند و همه این سه مدل نیز مانند دیگر مدل ها از سه سال ضمانت قطعات برخوردار هستند.

ما به شما خرید آب تصفیه آکواجوی را از فروشگاه تصفیه آب آکواجوی و یا هر نماینده آب شیرین کن آکواجوی تهران توصیه می کنیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید دستگاه تصفیه آب می توانید با شماره های 77999407 – 77999423 – 021 شرکت آبرسان تهران نماینده مرکزی آکواجوی تماس حاصل نمایید و از کارشناسان فروش شرکت آبرسان تهران مشاوره و راهنمایی دریافت نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. کسرا پاشایی نیم‌رخ
    کسرا پاشایی

    واقعا کیفیت خوبی دارن دستگاه های آکواجوی.عالیه

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان