جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
4.2
(511)

همانطور که می دانید مدل و سبک میکاپ و آرایش در هر منطقه از جهان ویژگی ها و شیوه های خاص خوشد را دارد و مردم با توجه به فرهنگ، سلیقه و ویژگی های ظاهری‌شان دوست دارند نوع خاصی از میکاپ را انتخاب کنند. آرایش کره ‌ای نیز از جمله سبک های پرطرفدار و محبوب است که نه تنها توسط مردم کره بلکه خیلی ها در سراسر جهان از این مدل آرایش استفاده می کنند. در واقع این محبوبیت باعث شده تا در سال های اخیر افراد زیادی به دنبال آموزش آرایش کره ای باشند.

از این رو ما فکر کردیم به شما آرایش کره ای را به صورت گام به گام آموزش بدهیم، تا شما هم از این آرایش صورت کیوت و ساده لذت ببرید. آرایش کره ای در عین سادگی، شکل طبیعی صورت شما را حذف می کند و باعث شادابی بیشتر چهره تان می شود. پس با ما همراه باشید.

آموزش آرایش کره ای صورت

اگر به تصاویر دختران کره ای نگاه کنید، متوجه می شوید که آن ها در آرایش اغلب از رنگ های روشن و ملایم که خیلی به پوست سفید و چشمان پف دارشان می آید، استفاده می کنند و خبری از کرم پودر برنزه یا تیره نیست.

آموزش آرایش کره ای گام به گام

آموزش آرایش کره ای گام به گام

برای آموزش گام به گام آرایش کره ای حتما مراحل زیر را مو به مو انجام دهید:

اول پوست‌تان را آماده کنید

از خصوصیات مهم آرایش کره ای دخترانه ساده پوست صاف، یکدست و بی‌نقص است. پس اول پوست صورت‌تان را به خوبی بشویید، بعد تونر و مرطوب کننده مناسب بزنید هم به آبرسانی پوست کمک کنید هم پوست نرم و آماده میکاپ شود.

فراموش نکنید که انجام صحیح مرحله اول در آرایش کره ای برای داشتن میکاپی ماندگار و طبیعی خیلی مهم است.

ضد آفتاب بزنید

تصمیم این که چه سبک آرایشی را انتخاب می کنید با خود شماست اما حتما هر روز ضد آفتاب بزنید. زدن ضد آفتاب در این مرحله از آرایش کره ای خیلی مهم است. پس حتما یک ضد آفتاب سبک و بی‌رنگ با SPF مناسب انتخاب کنید تا دچار آفتاب سوختگی و پیری زودرس نشوید.

کرم پودر را فراموش نکنید

کرم پودر را فراموش نکنید

برای آرایش کره ای دخترانه ساده باید رنگ کرم پودر را شبیه رنگ طبیعی پوستتان انتخاب کنید و سعی کنید رنگ پوست خود را تغییر ندهید. از این رو می توان از کوشن به جای کرم پودر استفاده کرد که هم طبیعی است هم سبک و ماندگاری خوبی نیز دارد.

اگر به کوشن ندارید از موس صورت، بی بی کرم یا کرم پودر همیشگی‌تان استفاده کنید و با پد اسفنجی آن را روی صورت خود محو کنید.

کانسیلر بزنید

برای از بین بردن سیاهی و گودی دور چشم یا لکه های تیره، جوش و زخم روی صورت را با کانسیلر محو کنید تا پوست یکدست شود. مقداری کانسیلر را با بیوتی بلندر روی قسمت های مورد نظر پوست بمالید و فیکس کنید.

حتما از پنکیک مات کننده استفاده کنید

این مرحله برای پوست‌های چرب خیلی مهم است، زیرا کاربرد اصلی پنکیک مات کننده پوست، افزایش ماندگاری آرایش است. پس با یک براش تمیز و بزرگ، مقدار مناسبی از پنکیک را روی کل صورتتان پخش کنید.

در این مرحله رژگونه بزنید

در این مرحله رژگونه بزنید

همانطور که در ابتدا گفتیم، رنگ‌های تیره هیچ جایی در آرایش کره ای دخترانه ساده ندارند. پس از یک رژگونه با رنگ خیلی ملایم و روشن استفاده کنید. مثلا رنگ‌های صورتی کمرنگ یا هلویی روشن را با براش مناسب روی برجستگی گونه بزنید.

آرایش چشم کره ای ساده

حالا که میکاپ پوست به پایان رسیده، باید سراغ چشم ها بروید. همانطور که در ابتدا گفتیم چشمان دختران کره ای پف‌دار و تک پلکی است. بنابراین اگر شکل چشم های شما نیز شبیه آن‌هاست، با این روش یک آرایش چشم کره ای ساده انجام دهید:

  • یک رنگ سایه ملایم مثل بژ، کرم، صورتی، بنفش روشن و … را انتخاب کنید.
  • بعد سایه چشم را پشت پلک زده و تا استخوان ابرو امتداد دهید.
  • حالا خط چشم مشکی یا قهوه‌ای را تنها در گوشه خارجی چشم به صورت صاف و در جهت پلکتان بکشید.
  • به کمک یک ریمل چشم حالت دهنده، مژه‌ها را بلندتر و حالت دار کنید.
  • استفاده اکلیل برای زیر چشم یکی از ویژگی های آرایش چشم کره ای ساده است. مقداری از سایه مدادی شاین یا اکلیل دار را زیر چشم بکشید تا آرایش چشم تان کامل شود.

آرایش ابرو به سبک کره‌ای

آرایش ابرو به سبک کره‌ای

معمولا ابروهای خانم‌های کره ای کم‌پشتی هستند. با این حال هیچ وقت سعی نمی‌کنند به ابروهایشان مدل خاصی بدهند اما همیشه آن ها را مرتب می کنند. از این رو حتما باید مداد ابرو و ریمل ابروی روشن داشته باشید. سپس ابروها را صاف کمرنگ بکشید تا چهره تان عروسکی دیده شود.

آرایش لب کره ای

با رژ لب زدن به سبک کره‌ای، لب‌ها پرتر به نظر می رسند که خوب یکی از ترندهای آرایشی امروزی است. برای این کار باید قسمت داخلی لب را کمی رژ لب تیره بزنید و قسمت بیرون لب‌ها را روشن‌تر کنید. می‌توانید از یک رژ لب مات استفاده کنید و آن را با براش یا انگشتتان روی لب بزنید.

آرایش لب کره ای

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 511

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان