جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

طرز تهیه نان موز خانگی فقط با ۳ ماده اولیه

طرز تهیه نان موز خانگی فقط با ۳ ماده اولیه
خواندن 3 دقیقه
2.7
(3)

پخت کیک و شیرینی و نان جزء لذت بخش آشپزی است. به خصوص اگر داستان پختن نان موز باشد، مطمئنا این کار را با لذت انجام خواهید داد.

اگر می‌خواهید یک کیک یا نانی میل کنید که شیرینی کمی داشته باشد و به راحتی پخته شود، طرز تهیه نان موز را یاد بگیرید. دستور پخت نان موز با 3 ماده دم دستی از راحت ترین دستورالعمل هایی است که پخت آن تنها چند دقیقه زمان نیاز دارد.

به لطف ترکیب شربت یا شیره طلایی و موز، لازم نیست نگران خشک شدن نان موز در فر شوید، زیرا این دو ماه باعث مرطوب و خوش طعم شدن نان می‌شوند.

با این حال اول “باید مطمئن شوید که موز کاملا رسیده باشد، زیرا باعث می شود نان شیرین طر و خوشمزه تر شود.”

مواد لازم:

سه عدد موز بزرگ و رسیده

200 گرم آرد

شیره یا شربت طلایی 100 گرم

طرز تهیه نان موزی با سه ماده ساده

طرز تهیه نان موزی با سه ماده ساده

  • فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید و روی یک قالب استاندارد کاغذ روغنی پهن کنید. شاید بهتر باشد کف قالب را کمی کره بمالید تا کاغذ روغنی به خوبی روی آن قرار بگیرد.
  • حالا موزها را درون یک کاسه بزرگ له کنید و روی آن شیره طلایی بریزید، سپس کم کم آرد را به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید تا کامل با هم ترکیب شوند. حالا مخلوط آرد، موز و شیره طلایی را درون قالب بریزید و درون فکر از قبل گرم شده قرار دهید. نان موز شما پس از 20 تا 25 دقیقه آماده است. برای اطمینان یک خلال دندان وسط نان فرو کنید تا بفهمید آیا نان به طور کامل پخته یا خیر. بعد نان موز را از فر خارج کنید و بگذارید تا کامل خنک شود.
  • حالا چای دم کنید و با نان موز میل کنید. نوش جان!

نکات مهم پختن نان موز خانگی

  • این نان موز را می‌توانید به مدت 4 روز در یخچال نگهداری کنید.
  • شما می توانید در ترکیب این نان گردو هم بریزید.
  • بسیاری از افراد هنگام پخت نان موز از ته نشین شدن گردوها شکایت دارند. برای جلوگیری از ته‌نشین شدن گردو بهتر است گردو را در یک کاسه بریزید و از ترکیب خمیر (پوره موز، آرد و…) به اندازه یک تا دو قاشق بردارید و با گردوها مخلوط کنید. به طوری که همه سطح گردو از خمیر پوشانده شود. سپس گردوها را در مرحله آخر به سایر مواد اضافه کنید.
  • در صورت تمایل می‌توانید به آن شکر اضافه کنید تا شیرین تر شود.
  • بهتر است از شکر قهوه‌ای به جای شکر سفید استفاده کنید. به این ترتیب نان رژیمی و سالم‌تری خواهید داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان