جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
2.9
(75)

اگر می خواهید یک تغییر اساسی به چهره و صورت‌تان بدهید، موهایتان را رنگ کنید. رنگ کردن مو یک روش عالی و خیلی ساده برای تغییر صد و هشتاد درجه ای چهره است. در واقع شما با رنگ کردن مو که البته باید سایه و تن مناسب پوست را انتخاب کنید، می توانید جوان تر از سن تان دیده شوید. رنگ موی جوان کننده صورت از همان راه های جوانسازی بی ضرر است که شما را جوان، شاداب و سرحال نشان می دهد.

10 رنگ موی جوان کننده صورت

خانم های عزیز در این مطلب 10 رنگ موی جوان کننده چهره را معرفی می کنیم که اگر با دقت و با توجه به رنگ پوست تان یکی از آن ها را انتخاب کنید، امسال عید همه از شما می پرسند پیش کدام دکتر پوست رفته اید که پوست تان چنین جوان و شاداب شده است. می گویید نه؟ حتما امتحان کنید!

رنگ موی بلوند توت فرنگی

رنگ موی بلوند توت فرنگی

اگر موهای بور و قرمزی دارید، با استفاده از رنگ موی بلوند توت فرنگی می توانید تا حد خیلی زیادی آن را تغییر دهید. رنگ موی بلوند توت فرنگی برای افرادی مناسب است که پوست سرد و روشنی دارند و می خواهند علاوه بر ایجاد تنوع، جوان تر به نظر برسند.

اگر از این رنگ مو استفاده کنید، مطمئن خواهید بود که در طولانی مدت ماندگاری بسیار زیادی خواهد داشت و اصلا نیازی به مراقبت های خیلی زیادی هم ندارد. برای این که این رنگ مو در زمان طولانی همچنان بتواند چهره شما را جذاب نشان دهد، می توانید هر 6 هفته یک بار، هایلایت های براقی درون آن قرار دهید.

رنگ موی بلوند

رنگ موی بلوند

رنگ موی بلوند رنگ مورد علاقه خیلی از خانم هاست. موهایتان را هایلایت های بلوند گرم با پایه تیره کنید. این رنگ مو باعث جوان تر دیده شدن شما می شود و درخشش خاصی به پوست تان می بخشد.

رنگ موی کاراملی

رنگ موی کاراملی

رنگ موی کاراملی برای خانم ها با پوست نسبتا سبزه مناسب است. این رنگ باعث می شود چندین سال از سن واقعی تان جوان تر به نظر برسید. اگر دوست ندارید همه موهایتان را رنگ کنید، فقط قسمت های انتهایی مو را کاراملی کنید. با همین میزان رنگ آنقدر شاداب و جوان به نظر می رسید، که خودتان نیز تعجب خواهید کرد.

رنگ موی شکلاتی طلایی

رنگ موی شکلاتی طلایی

برای رنگ موی شکلاتی طلایی اصلا مهم نیست پوست تان روشن باشد یا تیره و سبزه. رنگ موی شکلاتی طلایی برای هر رنگ پوستی مناسب است.

رنگ موی مشکی

رنگ موی مشکی

اگر موهایتان به سمت سفید شدن می رود، آن را مشکی رنگ کنید. با این کار پوست تان براق تر و شاداب تر خواهد شد.

رنگ موی شکلاتی

رنگ موی شکلاتی

رنگ موی شکلاتی هیچ وقت از مد نمی افتد. این رنگ مو پرطرفدار باعث درخشندگی پوست و جوان تر دیده شدن صورت می شود.

رنگ موی نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای

اگر در دوران میانسالی و بزرگسالی به سر می برید، بیایید رنگ نسکافه ای را امتحان کنیم. این رنگ چهره شما را جوان تر نشان می دهد و دوام و ماندگاری بیشتری دارد.

رنگ موی بلوند عسلی

رنگ موی بلوند عسلی

این که فکر کنید سن تان بالا رفته و نمی توانید موهایتان را رنگ کنید، کاملا اشتباه است. برعکس شما با رنگ کردن مو و البته انتخاب سایه مناسب می توانید جوان تر به نظر برسید. مثلا بلوند عسلی از همان رنگ های فوق العاده‌ای است که هم جوان تر نشان تان می دهد هم به درخشندگی پوست کمک می‌کند.

رنگ بالیاژ قهوه ای

رنگ بالیاژ قهوه ای

اگر نمی دانید شکلاتی رنگ کنید یا کاراملی طلایی، بهتر است بالیاژ قهوه ای را انتخاب کنید. این رنگ هم چهره‌تان را جذاب تر نشان می دهد هم باعث می شود رنگ پوستتان روشن تر به نظر برسد. از طرفی نکته مهم این که بالیاژ قهوه ای رنگ موی جوان کننده صورت است.

رنگ موی بژ

رنگ موی بژ

برای رنگ موی بژ سایه های متنوعی وجود دارد. شما باید انتخاب کنید که دوست دارید موهایتان رنگ روشن داشته باشد یا تیره تر، کافی است آن را انتخاب کنید تا جوان تر از سنی که دارید، به نظر برسید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 75

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان