جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
92 بازدید

(۲۰۲۴) به روزترین مدل‌های موی عروس برای سال جدید

(۲۰۲۴) به روزترین مدل‌های موی عروس برای سال جدید
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

امسال ترند موی عروس بی‌نظیر است. آیا هنوز به فکر شنیون و مدل موهای قدیمی برای جشن عروسی هستید؟ به نظر من بهتر است از فکر مدل های قدیمی بیرون بیایید و بین ترندهای 2024 یکی را انتخاب کنید. ما می دانیم که عروس ها چقدر برای عروسی وسواس دارند و سعی می‌کنند جز به جز برنامه عروسی از آرایش، انتخاب لباس و حتی برنامه جشن به بهترین شکل انجام شود. برای همین این بار سعی کرده ایم یکی دیگر از دغدغه های این روز مهم را از بین ببریم و آن هم انتخاب مدل موی عروس است. ما با معرفی ترند مدل موی عروس ۲۰۲۴ به شما کمک می‌کنیم تا بهترین مدل مو را انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید!

مدل موی گوجه ای

مدل موی گوجه ای

مدل موی گوجه ای از ساده ترین مدل مو و زیباترین آن‌هاست که در سال 2024 ترند شده است. این مدل مو بیشتر توسط افراد مشهور چون سوفیا ریچی، ونسا هاجنز و هیلی بیبر استفاده می‌شود. زیرا در عین سادگی، شیک‌ترین مدل مویی است که می‌توانید برای جشن عروسی انتخاب کنید. مدل موی گوجه ای برای هر نوع لباس عروسی مناسب است و به چهره و شکل صورت بیشتر خانم ها می‌آید. اگر احساس می‌کنید، این مدل مو خیلی ساده است، حتما از اکسسوری ها مثل گیره های سر استفاده کنید. با این حال باید بگوییم که مدل موی گوجه ای که از قضا ترند مدل موی عروس سال 2024 است، بیشتر توسط عروس های فرانسوی انتخاب می شود. شما هم امتحانش کنید.

مدل موی موج دار با چتری های جمع شده

مدل موی موج دار با چتری های جمع شده

مدل موی های موج دار که اکثرا توسط سلبریتی ها برای فرش قرمز انتخاب می‌شوند، یکی از بهترین مدل موهایی است که یک عروس می‌تواند برای عروسیش انتخاب کند. این مدل مو تقارن خاصی به چهره می‌بخشد و باعث می‌شود شاداب تر به نظر بیایید. اگر موهایتان ضعیف و کم حجم است سعی کنید فر موها بیشتر باشد. اما برای موهای پرپشت و ضخیم موج موها نباید زیاد باشد.

مدل موی دم اسبی با گیره پاپیونی

مدل موی دم اسبی با گیره پاپیونی

مدل بعدی که ترند موی عروس 2024 است، مدل موی دم اسبی با گیره سر پاپیونی است. این مدل مو را می‌توانید برای موهای موج دار و صاف انتخاب کنید. اگر لباس عروس پف ندارد، می‌توانید مدل موی دم اسبی را با یک اکسسوری زیبا مانند یک گیره سر پاپیونی ست کنید و بعدها از دیدن عکس های عروسی لذت ببرید.

مدل موی جمع بالا

مدل موی جمع بالا

مدل موی جمع بالا

مدل بعدی که خیلی ها دوستش دارند مدل موی جمع رو به بالاست. این مدل مو از دهه 90 مورد توجه عروس خانم‌ها قرار گرفته است و حتی سلبریتی های مشهور مانند ریانا، ژانل مونه، جنیفر لوپز و کندال جنر در برخی مراسم ها و فرش قرمزها از آن استفاده می‌کنند. مدل موی جمع بالا به هر فرم صورتی می‌آید و مناسب هر نوع لباس عروس است.

بنابراین اگر به دنبال یک مدل موی سکسی و جذاب هستید، حتما این مدل مو را انتخاب کنید. فرقی نمی کند، موهای مجعد و فر داشته باشید یا صاف. حتی نیاز نیست نگران پرپشتی موها و کم پشتی آن‌ها باشید. کافی است یک مدل لباس بلند با یقه هفت انتخاب کنید و از آرایشگر بخواهید این مدل مو را درست کند.

مدل موی موج دار

مدل موی موج دار

مدل موی موج دار یکی از بهترین مدل های موی عروس برای سال 2024 است. اگر مدل موی صاف، جمع و گوجه ای را دوست ندارید، مدل موی موج دار را انتخاب کنید. این مدل مو در عین سادگی به شدت زیباست.

البته باید یادآوری کنیم که مدل موی موج دار یک مدل موی کلاسیک است که خیلی از عروس ها دوستش دارند. برای شب عروسی موها را فر بزرگ بدهید و یک سنجاق مرواریدی سفید روی آن قرار دهید. این مدل مو به هر لباس عروسی می‌آید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان