جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
31 بازدید

طراحی ناخن قهوه ای با شیک ترین ایده‌های 2024 | خبرنامه

طراحی ناخن قهوه ای با شیک ترین ایده‌های 2024 | خبرنامه
خواندن 2 دقیقه
3.9
(17)

پیشنهاد می‌کنیم از کنار این مطلب به سادگی گذر نکنید، بهتر است این مقاله را ببینید تا بتوانید طراحی ناخن قهوه ای را با جدیدترین ایده های 2024 مشاهده کنید. شاید لاک قهوه ای زیاد طرفدار ندارد، اما اگر به دنبال یک طرح جذاب و در عین حال ساده برای ناخن‌هایتان هستید، قهوه ای می‌تواند ایده خوبی باشد. رنگ قهوه ای گرم و فوق العاده زیباست.

طراحی ناخن قهوه ای

این طرح‌ها در واقع جزء طرح های مینیمال و ساده است که بیشتر به مانیکور فرانسوی محبوب است اما طراحی ناخن به این رنگ فراتر از یک طرح ساده فرانسوی است، به خصوص که زمستان آمده و باید حتما یک رنگ گرم و زیبا مطابق به این فصل انتخاب کنید. پس قبل از هر تصمیمی برای تغییر مدل ناخن‌هایتان ابتدا به تصاویر این مقاله نگاه کنید و بر اساس سلیقه‌تان یکی را انتخاب و روی ناخن‌هایتان امتحان کنید. قطعا پشیمان نخواهید شد!

طراحی ناخن به رنگ قهوه ای به هر مدل ناخن چه بلند و چه کوتاه می‌آید. پس به این فکر نکنید که ناخن هایتان گرد و کوتاه یا بلند و چهارگوش هستند، کافی است یک طرح، حتی ساده‌ترین آن که تنها یک رنگ قهوه‌ای ساده روی نوک ناخن‌هاست را انتخاب کنید، آن وقت دیگر هیچ وقت به سراغ طرح های دیگر نخواهید رفت.

طراحی ناخن قهوه ای

طراحی ناخن قهوه ای

طراحی ناخن قهوه ای

مدل ناخن پلنگی قهوه ای

طراحی ناخن قهوه ای

ترکیب رنگ ناخن قهوه ای و صورتی

طراحی ناخن مات و براق

طراحی مات و براق ناخن

طراحی ناخن قهوه ای

طراحی قهوه ای ناخن ها

انواع رنگ های قهوه ای برای طراحی ناخن

طراحی ناخن با نوک قهوه ای

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 17

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان