جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
14 بازدید

ابتدا چه دیدید؟ جواب شما زبان عشق تان را آشکار می‌کند!

ابتدا چه دیدید؟ جواب شما زبان عشق تان را آشکار می‌کند!
خواندن 3 دقیقه
4
(5)

زبان ابراز عشق به شما کمک می‌کند تا از احساسات خود نسبت به کسی که دوستش دارید، حرف بزنید و با او رابطه خوبی برقرار کنید. برای درک این که چگونه می‌خواهید عشق خود را در یک رابطه ابراز کنید و همچنان احساس فرد مورد نظر را نسبت به خود بدانید، باید زبان عشق تان را پیدا کنید. در این توهم نوری جالب شما می‌توانید به زبان عشق خود پی ببرید و زندگی احساسی فوق العاده‌ای بسازید. پس به تصویر نگاه کنید و بگویید ابتدا چه دیدید؟!

با دقت به تصویر توهم نوری نگاه کنید؛ ابتدا چه می بینید؟

با دقت به تصویر توهم نوری نگاه کنید؛ ابتدا چه می بینید؟

کاری که شما باید انجام دهید، خیلی ساده است. ابتدا چشم ها را ببندید، نفس عمیق بکشید و چشم ها را باز کنید و به تصویر توهم نوری نگاه کنید. همان اول روی تصویر چه چیزی دیدید؟ در واقع تصویر، منظره‌ای از کوه، برق و چندین سوارکار را نشان می‌دهد اما اگر کمی دقت کنید، شکل برف روی کوه یک عقاب را به تصویر می‌کشد. حالا شما بگویید اول کدام یک را دیدید؟ کوه؟ سوارکاران یا عقاب؟ بعد از انتخاب گزینه مورد نظر خود، ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید زبان عشق شما چیست!

عقاب

عقاب

اگر ابتدا عقاب را دیدید، پس رویکرد و نگاه شما به عشق کمی محتاطانه است. این احتیاط ریشه در تجربیات گذشته دارد. با این حال، شما باید وارد رابطه جدیدی شوید، زیرا شما مشتاق شروع تازه هستید و اگر کمی به اطراف نگاه کنید متوجه می‌شوید که خیلی‌ها هستند که دوست‌تان دارند و آماده‌اند تا گوشه چشمی از شما ببینند. با این حال ظاهرا شما از تنهایی لذت می‌برید و سعی می‌کنید برای رسیدن به خوشبختی به خودتان متکی باشید تا روابط‌تان با دیگران. از طرفی شما حلقه‌ای از چند دوست وفادار دارید که هیچ وقت از همراهی شما دست نخواهند کشید. در واقع آن‌ها همیشه آماده کمک به شما هستند و اگر به آن‌ها نیاز پیدا کنید خیلی زود حاضر می‌شوند. وقتی صحبت از عشق به میان می‌آید، با طرف مقابل رک و متعهدانه صحبت می‌کنید. زبان عشق شما یعنی توجه، محبت و حضور دائمی. پس دل بردن از شما آنقدرها نیز ساده نیست، اما چون با طرف مقابل صادقانه صحبت می‌کنید و می‌توانید حرف های دل خود را به زبان بیاورید، زود به نتیجه دلخواه می‌رسید.

اسب ها و کوه ها

اسب ها و کوه ها

اگر در تصویر سوارکاران در دل کوه را می‌بینید، نشان دهنده علاقه بی حد و مرز شما به طبیعت است. شما میل شدیدی به محبت کردن به دیگران دارید، به همین دلیل اطرافیان نزدیک شما می‌دانند چقدر به فکر دیگران هستید و سعی می‌کنید هر کاری برای دیگران انجام دهید. شفقت حسی عمیق در روابط شماست. اگر عاشق کسی شوید، هرکاری می کنید تا خم به ابرویش نیاید. آنقدر فرد رماتیکی هستید که دیگران قلب‌تان را چون آینه می‌بینند. با این حال بی فکر دل به کسی نمی‌دهید، بلکه منتظرید تا فرد مناسب خود را ملاقات کنید و زندگی پر از عشق بسازید. زبان عشق شما حمایت و مراقبت است زیرا شما یک شریک عاطفی با درک و فهمیده هستید.

روش های ابراز عشق چیست؟

پنج روشی که افراد در یک رابطه با آن عشق‌شان را ابراز می‌کنند عبارتند از کلمات تاییدی، لمس فیزیکی، سپری کردن وقت و زمان و حتی دادن هدیه! فرد باید زبان عشق شریک زندگیش را بداند تا بتواند از احساساتش حرف بزند و آنچه را از شریک عاطفی می‌خواهد به دست بیاورد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان