جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
22 بازدید

آزمون تشخیص بلاگر پولدار: کدام یک ثروتمندتر است؟

آزمون تشخیص بلاگر پولدار: کدام یک ثروتمندتر است؟
خواندن 2 دقیقه
3.7
(88)

آیا شما هم بر این باورید که سلبریتی ها پولدارند؟ بله سلبریتی ها یا بلاگرها درآمد خوبی دارند. حالا با توجه به واقعیت، باید در آزمون تشخیص بلاگر پولدار، سلبریتی که درآمد و پول بیشتری دارد را شناسایی کنید.

آزمون تشخیص بلاگر پولدار

آزمون تشخیص بلاگر پولدار

در دنیای امروز انواع تست ها وجود دارند که به شما کمک می‌کنند قدرت و توانایی ذهن و مهارت‌های تان را محک بزنید. مثلا آزمون تشخیص بلاگر پولدار یک تست هوش است که شما باید با تکیه بر ذهن‌تان به جواب درست دست پیدا کنید. از طرفی در این تست شما باید به قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری‌تان هم توجه کنید. زیرا با توجه به دیده ها می‌توانید اطلاعات درون ذهن‌تان را تجزیه و تحلیل کنید تا به نزدیک ترین جواب و حتی درست ترین آن برسید.

خوب حالا وقت پیدا کردن جواب است. کمی تمرکز کنید و با دقت به تصویر نگاه کنید، سپس بگویید کدام بلاگر پولدارتر است؟!

چطور هیجان حل این آزمون را بیشتر کنیم و برای حل آن زمان تعیین کنیم؟ بله! حالا باید بلاگر پولدار تشخیص دهید آن هم در 5 ثانیه! آیا ممکن خواهد بود؟

بیایید شروع کنیم! 5 ثانیه را روی زمان سنج تنظیم کنید و به حل آزمون بپردازید!

5 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

.

عجله کنید، زمان زیادی ندارید!

آزمون تشخیص بلاگر پولدار

.

.

3

2

1

زمان به پایان رسید!

آیا موفق به تشخیص بلاگر پولدار شدید؟

جواب تست هوش امروز

آیا توانستید سلبریتی پولدار را تشخیص دهید؟ اگر بله به شما تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز به دنبال بلاگری می‌گردید که ثروت زیادی دارد، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

تست هوش

ما در این تصویر دور تصویر بلاگر ثروتمند دایره کشیده ایم.

بله همانطور که می‌بینید بلاگر سمت راست پولدار است زیرا تعداد لایک های آن خیلی بالا است. پس مسلما پول بیشتری هم در می‌آورد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 88

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان