جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
4
(3)

برای ست کردن با رنگ طوسی مکمل های این رنگ را بشناسید. هرچند مکمل رنگ طوسی می‌تواند طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها باشد، زیرا اگر با سایه های مختلف این رنگ ترکیب شوند، هارمونی جذابی خواهند ساخت. به همین دلیل سعی کنید سایه های مختلف طوسی را با سایه های مختلف رنگ‌های دیگر ست کنید تا ترکیب لباس‌هایتان شیک به نظر برسند. نحوه ست کردن با رنگ طوسی را در این مطلب خواهید آموخت.

بهترین رنگ ها برای ست کردن با طوسی

مطمئنا ترکیب رنگ طوسی با این رنگ ها جذاب خواهد بود:

طوسی + قرمز

طوسی + قرمز

اگر به دنبال یک رنگ جذاب برای رنگ طوسی هستید، قرمز را انتخاب کنید. در واقع قرمز یکی از رنگ های مکمل طوسی است. طوسی و قرمز علاوه بر اینکه شیک می‌شوند، یک ترکیب کلاسیک می‌سازند که همه دوستش خواهند داشت. فرقی نمی‌کند می‌خواهید یک استایل رسمی داشته باشید یا کژوال و غیر رسمی، مهم این است که بدانید چه سایه هایی از این رنگ را باید کنار هم ست کنید. مثلا شما می‌توانید طوسی کمرنگ را با قرمز پررنگ ست کنید. حتی اگر در ترکیب لباس‌تان قرمز ندارید، پیراهن بلند مجلسی طوسی‌تان را بپوشید و یک رژ قرمز بزنید. فوق العاده خواهید شد.

طوسی + صورتی

طوسی + صورتی

نحوه ست کردن با رنگ طوسی وقتی مکمل آن صورتی باشد، خیلی ساده است. طوسی و صوتی در طیف رنگی کم رنگ بی‌نظیر است، به خصوص اگر عاشق رنگ های پاستیلی و روشن هستید. رنگ طوسی هم در تن گرم و هم در تن سرد پیدا می‌شود بنابراین به خوبی می‌توانید آن را با رنگ صورتی ست کنید. مثلا می‌توانید پیراهن صورتی را با شلوار طوسی تیره بپوشید یا ژاکت صورتی را با شلوار یا دامن طوسی بپوشید.

طوسی + زرد

طوسی + زرد

زرد، رنگ شاد، پر جنب و جوش و با نشاط است. این رنگ نیز به خوبی با طوسی ست می‌شود. البته زرد و طوسی در هر طیف و سایه ای با هم ترکیب بی‌نظیری می‌سازند. پس، اگر می‌خواهید به رنگ تیره طوسی یک ترکیب شاد اضافه کنید، زرد انتخاب خوبی است. در فصل سرد اگر شلوار طوسی تیره را با بافت زرد بپوشید فوق العاده می‌شود، زیرا هم رنگ انرژی بخش است هم در روزهای ابری حال و هوای‌تان را عوض می‌کند.

برای لباس طوسی تان یک شال زرد استفاده کنید یا برای دامن طوسی روشن‌تان از زرد لیمویی استفاده کنید، معرکه خواهد شد.

ست کردن با رنگ طوسی: بنفش

ست کردن با رنگ طوسی: بنفش

رنگ بعدی بنفش است که می‌توانید بدون هیچ تردیدی آن را با طوسی ست کنید. برای یک بلند مجلسی بلند طوسی از اکسسوری های بنفش استفاده کنید. همانطور که می‌دانید طوسی رنگ سرد است و بنفش یک رنگ گرم و مناسب زمستان و پاییز، پس به راحتی می‌توانید در این دو فصل از این ترکیب استفاده کنید.

سعی کنید طوسی تیره را با بنفش روشن ست کنید تا کمی احساس شادابی داشته باشید. همچنین می‌توانید کت طوسی‌تان با شال بادمجانی تیره ست کنید، به خصوص اگر قرار کاری مهمی دارید، حتما این ترکیب را امتحان کنید. این دو رنگ اعتماد به نفس‌تان بالا برده و باعث می‌شود جسورانه تر عمل کنید.

طوسی + سبز

طوسی + سبز

ترکیب رنگی بعدی سبز و طوسی است. این دو رنگ مکمل یکدیگر به حساب می‌آیند. اگر به دنبال دو رنگ با طیف متفاوت هستید که هارمونی خاصی با هم داشته باشند، سبز و خاکستری را با هم ترکیب کنید. سبز و طوسی هم برای استایل مردانه و هم زنانه مناسب است، به شرطی که دو سایه همسان را انتخاب کنید. مثلا می‌توانید سبز یشمی را با طوسی تیره بپوشید.

اگر در فصل پاییز این دو رنگ را با هم ترکیب کنید، با رنگ های پاییزی نارنجی و زرد جلوه خاصی ایجاد خواهند کرد. از طرفی رنگ سبز باعث می‌شود سرزنده تر و شاداب‌تر دیده شوید.

طوسی + مشکی

طوسی + مشکی

رنگ همیشگی و جذاب مشکی با طوسی در هر سایه و تن سازگاری دارد. پس می‌توانید هر طور که دوست دارید، آن را با اکسسوری‌ها و لباس های مختلف ترکیب کنید. مثلا اگر لباس سراسر مشکی دارید، از اکسسوری‌هایی مثل شال و کلاه طوسی یا بافت طوسی روی لباس‌تان استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید این دو رنگ هر دو خنثی هستند پس برای کسانی که عاشق سادگی هستند، طوسی و مشکی بهترین ترکیب است، به خصوص اگر نمی‌خواهید زیاد به چشم بیایید یا میانه خوبی با رنگ‌های شاد ندارید، بهتر است از طوسی در کنار مشکی استفاده کنید.

طوسی + طوسی

طوسی + طوسی

ست کردن رنگ طوسی با طوسی اصلا کار سختی نیست. بله طیف رنگی طوسی سایه های مختلفی دارد که به راحتی با هم ترکیب می‌شوند. پس می‌توانید از چندین سایه طوسی در ترکیب لباس‌هایتان استفاده کنید و استایل شیکی داشته باشید. از طرفی اگر فردی مینیمالیست هستید و زیاد دوست ندارید چند رنگ را با هم استفاده کنید، کافی است طوسی تیره را با طوسی روشن بپوشید، معرکه خواهد شد.

نحوه ست کردن با رنگ طوسی: قهوه‌ای

نحوه ست کردن با رنگ طوسی: قهوه‌ای

اگر طوسی با رنگ‌های شاد جذابیت خاصی ایجاد می‌کند، پس قهوه ای هم می‌تواند ست خوبی برای این طیف رنگی باشد، به خصوص اگر آن را با قهوه ای تیره ترکیب کنید، زیبایی چشم گیری ایجاد خواهد کرد. اگر دقت کرده باشید، مردم عموما چکمه‌های قهوه‌ای را با کت طوسی روشن یا تیره ست می‌کنند.

رنگ بژ

رنگ بژ

در کنار سایر رنگ‌ها می‌توانید رنگ بژ و خاکی را نیز با طوسی ست کنید. مثلا می‌توانید بافت بژ و خاکی را با شلوار طوسی بپوشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان