جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
579 بازدید

متولدین این ماه های سال غیرتی هستند!

متولدین این ماه های سال غیرتی هستند!
خواندن 3 دقیقه
4
(15)

آیا تا به حال به فردی برخورده اید که از تعصب و غیرتش به حیرت بی‌افتید؟ برخی افراد آنقدر غیرتی هستند که روی همه چیزشان در زندگی از وسایل شخصی و خصوصی‌شان گرفته تا شریک زندگی و معشوقه‌شان تعصب دارند. حرف آن‌ها یک چیز است: “این مال من است، پس هیچ کس حق ندارد نگاهش کند، چه برسد که دست بزند.” جلوی یک فرد غیرتی و متعصب نمی‌توانید استدلال کنید و درست و غلطش را معلوم کنید، زیرا مرغ او یک پا دارد و هیچ وقت از آنچه می‌گوید یا می‌خواهد دست نمی‌کشد. اگر می‌خواهید بدانید متولدین کدام ماه غیرتی هستند، حتما به خواندن این مقاله ادامه دهید.

فروردین – حمل

فروردین - حمل - متولدین کدام ماه غیرتی هستند

فروردین ماهی ها غیرتی ترین آدم های دنیا هستند. یک فروردین ماهی وقتی از چیزی خوشش بیاید، با صدای بلند ابراز می‌کند تا کسی به سمت آنچه می‌خواهد نرود. او در عشق و عاشقی هم همین قدر متعصب است، هرگز دوست ندارد کسی نگاه‌تان کند و حتی با شما حرف بزند.

تیر – سرطان

متولدین تیر برعکس ظاهر آرام و مهربانشان افرادی کاملا غیرتی و متعصب هستند. سعی کنید هیچ وقت به آنچه مربوط یک تیر ماهی است دست نزنید یا در مورد امور زندگیش دخالت نکنید زیرا با واکنش تندشان رو به رو خواهید شد. همچنین اگر یک تیرماهی را دوست دارید، کاری نکنید که رگ غیرتش بیدار شود، زیرا آن وقت هیچ شانسی برای ادامه رابطه ندارید و هرگز از سوی او بخشیده نمی‌شوید.

مرداد – اسد

مرداد ماهی ها جزء غیرتی ترین افراد دنیا هستند. آن‌ها روی هر چیزی، از اسم و وسایل شخصی تا کسی که دوست دارند، غیرتی هستند. اگر با یک مرداد ماهی رو به رو شوید، خیلی زود متوجه غیر و تعصب او می‌شوید، زیرا هیچ وقت اجازه دخالت در امور زندگیش را به شما نخواهد داد.

مهر – میزان

مهر ماهی ها همان قدر که مهربان و دلسوز هستند، به همان اندازه بر عشق زندگی شان غیرت دارند. آن‌ها جزء غیرتی ترین افراد دنیا به حساب می‌آیند. اگر با یک مهر ماهی زندگی می‌کنید، حتما به این نتیجه رسیده اید که او حاضر نیست شما را حتی با خانواده تان شریک شود. در واقع متولدین مهر روی هر چیزی در زندگی شان غیرت و تعصب دارند و حتی دوست ندارند در جمعی که حضور دارند، فرد دیگری متولد مهر باشد.

آذر – قوس

متولد آذر روی کسانی که دوست دارند، حساس هستند. آن‌ها هیچ وقت حاضر نیستند دوست‌شان را با کسی شریک شوند. از طرفی یک آذر ماهی اگر توانایی این کار را داشته باشد، معشوق زندگیش را از دید همه پنهان می‌کند.

بهمن – دلو

متولدین کدام ماه غیرتی هستند - بهمن - دلو

متولدین ماه بهمن افرادی غیرتی هستند که هیچ وقت دوست ندارند دارایی‌شان را با کسی تقسیم کنند یا حتی بگذارند کسی به آن‌ها نگاه کند. به همین دلیل آن‌ها ترجیح می‌دهند با کسی شبیه به خودشان وارد یک رابطه شوند، کسی که به اندازه یک بهمن ماهی روی داشته‌هایش متعصب و غیرتی باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 15

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان