جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.1
(42)

آیا تا به حال در مورد حیوان سال تولد خود چیزی شنیده اید؟ در مورد ویژگی های این حیوان چطور؟ اگر بله! پس نیمی از راه را رفته اید و حتما می‌دانید قرار است چه نوع آدمی باشید و در زندگی خصوصی خود چگونه رفتار می‌کنید. اما برای انتخاب شریک زندگی به دانستن ویژگی های شخصیتی حیوان سال تولد او نیز نیاز دارید، در مورد آن مطالعه کنید. زیرا دانستن ویژگی های شخصتی باعث می‌شود، زندگی زناشویی بهتری داشته باشید. در این نوشتار هم ویژگی‌های متولدین سال اسب را به شما خواهیم گفت و هم می‌بینید که متولدین سال اسب باید با چه کسی ازدواج کنند. با ما همراه باشید!

عشق و عاشقی اسب

عشق و عاشقی اسب

مطالعه در مورد نشانه های زودیاک چینی در مورد ویژگی های حیوان سال تولدتان به شما در داشتن زندگی زناشویی شاد و سالم کمک زیادی می‌کند. اگر می‌خواهید زندگی سرشار از محبت و آرامش داشته باشید، باید هم ویژگی های حیوان سال تولد خود و هم ویژگی های حیوان سال تولد همسر آینده تان را بدانید تا از هر گونه تنش و اختلاف دور بمانید. ما در این مطلب به همین نکته پرداخته ایم. حالا بیایید به این سوال بپردازیم که متولدین سال اسب با چه کسی ازدواج کنند.

ویژگی مردان متولد سال اسب

مردان متولد سال اسب مردانی جذاب، کسل کننده، خجالتی اما وفادار هستند. بیشتر مردانی که در سال اسب به دنیا می‌آیند، به ظاهرشان اهمیت زیادی می‌دهند، به همین دلیل وقت زیادی را صرف انتخاب لباس می‌کنند و به همین اندازه هم جذاب و محبوب خانم‌ها هستند. آن‌ها مانند ویژگی های شخصیتی خود به دنبال دخترانی آرام هستند و حتی گاهی نمی‌توانند از احساسات واقعی‌شان حرف بزنند.

مردان این سال وقتی عاشق می‌شوند، پرجنب و جوش و عجول عمل می‌کنند و صبر و حوصله زیادی ندارند. با این حال بزرگترین مشکل‌شان در قرار ملاقات حرف زدن از احساسات و ابراز علاقه است. به خصوص وقتی زنان ابتکار عمل را به دست بگیرند، به کلی دست و پایشان را گم می‌کنند.

با همه این ها یک مرد متولد اسب پس از ازدواج همسری وفادار است.

ویژگی زنان متولد سال اسب

ویژگی زنان متولد سال اسب

زنان متولد سال اسب زنانی وفادار، واقع بین با رفتاری ملایم و با ملاحظه هستند. زنان اسب عمدتاً در روابط خود واقع بینانه عمل می‌کنند. اما اگر با مردی مواجه شوند که محبتش نسبت به آن‌ها واقعی است برای شروع یک رابطه هیچ وقت تردید نخواهند کرد. با این حال اگر معشوق آن‌ها بیش از حد ماجراجو و رک باشد، خیلی سریع از رابطه عقب می‌کشند. به همین دلیل است که اکثر افراد آن‌ها را زنانی محافظه کار می‌دانند.

بیشتر زنان متولد اسب دوست دارند از زندگی‌شان در جوانی لذت ببرند و تا حد ممکن از قید و بند ازدواج فرار می‌کنند. با این حال وقتی وارد زندگی شیرین زناشویی می‌شوند، نسبت به شوهر خود مهربان، با ملاحظه و وفادار عمل می‌کنند. آن‌ها زنانی منطقی با ذهنی آگاه هستند که اگر با خیانت همسرشان رو به رو شوند، با قاطعیت تصمیم به جدا شدن می‌گیرند و یک لحظه هم به ادامه رابطه فکر نمی‌کنند.

چگونه با متولدین سال اسب کنار بیاییم؟

متولدین سال اسب برای آزادی خود ارزش زیادی قائل هستند، بنابراین اگر تصمیم دارید با آن‌ها وارد رابطه شوید، به حریم خصوصی‌شان اهمیت دهید و قدرت عمل را از آن‌ها نگیرید. اگر یک اسب تمایلی برای صحبت در مورد جزئیات یک موضوع ندارد، هیچ وقت اصرار نکنید. متولدین اسب به نوع لباس اهمیت زیادی می‌دهند، پس اگر می‌خواهید مورد تحسین آن‌ها قرار قرار بگیرید، حتما به لباس پوشیدن خود اهمیت بدهید و وقتی می‌خواهید با آن‌ها قرار بگذارید، با دقت لباس و رنگ آن را انتخاب کنید.

سازگاری در ازدواج

سازگاری در ازدواج

به طور کلی، مهمترین سال هایی که به خوبی با اسب سازگاری دارند، گوسفند و ببر هستند. وقتی کنار هم قرار می‌گیرند، زندگی شگفت انگیزی می‌سازند. آن‌ها احترام و ارزش خاصی برای یکدیگر قائل هستند و هیچ وقت با هم درگیر نمی‌شوند. در واقع گوسفند و ببر برای زندگی کنار یک اسب با هر مشکلی مقابله می‌کنند. با این حال یک اسب هیچ وقت نباید با متولدین سال هایی مانند موش، خروس و گاو ازدواج کند.

بهترین فرد برای ازدواج با متولدین سال اسب

  • ببر

ببر و اسب یک زوج کامل هستند. آن‌ها برای زندگی با هم به دنیا آمده اند. به همین دلیل زندگی شاد و فوق العاده‌ای دارند.

  • گوسفند

هیچ زوج گوسفند و اسبی با گذشت زمان از همدیگر خسته نمی‌شوند. اشتیاق آنها برای زندگی خیلی زیاد است. به همین دلیل از کنار هم بودن لذت می‌برند و ترجیح می‌دهند بیشتر وقت‌شان را با هم سپری کنند.

بدترین فرد برای ازدواج با متولدین سال اسب

بدترین فرد برای ازدواج با متولدین سال اسب

  • موش

اسب و موش هر دو راه خودشان را می‌روند و هیچ وقت به هم توجه ندارند. به همین دلیل خیلی زود از هم طلاق می‌گیرند.

  • گاو

آن‌ها به معنای واقعی کلمه نمی‌توانند یکدیگر را درک کنند، و اغلب موقع گرفتن یک تصمیم مشترک، نظرات متفاوتی دارند.

  • خروس

خروس و اسب نیمه گم شده هم نیستند. به همین دلیل هیچ وقت نباید کنار هم قرار بگیرند، زیرا هرگز نمی‌تواند زیر یک سقف زندگی کنند.

  • اسب

هر دو دارای ویژگی‌های شخصیتی متفاوت هستند. دوست دارند بر دیگری غالب شوند. به همین دلیل نمی‌توانند بدخلقی یکدیگر را تحمل کنند و ترجیح می‌‌دهند از هم جدا شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 42

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان