جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18 بازدید

اگر بتوانید در 4 ثانیه پلنگ را پیدا کنید، بینایی خوبی دارید!

آنچه که در این مطلب میخوانید
اگر بتوانید در 4 ثانیه پلنگ را پیدا کنید، بینایی خوبی دارید!
خواندن 3 دقیقه
4.7
(6)

تست بینایی تشخیص پلنگ: افرادی که چشمان بسیار تیز دارند می توانند زیر 4 ثانیه پلنگ را در جنگل ببینند. شما چطور؟ اگر می خواهید دقت بینایی خود را محک بزنید، اکنون شانس خود را بیازمایید.

چشم ها از جمله مهم‌ترین اعضای بدن هستند، اما امروز اغلب مردم سلامت و مراقبت از آنها را نادیده می گیرند. بنابراین ما شما را به انجام تست های بینایی دعوت می کنیم. این آزمون ها معمولا شامل فعالیت هایی است که نیازمند مهارت های چشم هستند، مانند جستجوی اشیاء در تصویر یا تمیزدهی به الگوهای مختلف. این فعالیت ها می توانند تمرینی خوبی را برای عضلات چشم ایجاد کنند و قدرت بینایی را افزایش دهند.

تست بینایی تشخیص پلنگ

تست بینایی تشخیص پلنگ

در تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا، می توانید عکسی از یک جنگل را ببینید. ظاهرا چیزی جز بوته های خشکیده وجود ندارد، اما اینطور نیست، باید بگوییم جایی در تصویر یک پلنگ به خوبی استتار شده است و شما باید آن را در طول 4 ثانیه پیدا کنید.

تشخیص پلنگ در نگاه اول آسان نیست. اما این چالش یک آزمون ساده است تا ببینید مهارت های بینایی شما چقدر خوب است. به هر حال، به یاد داشته باشید که پاسخ تست بینایی تشخیص پلنگ در پایین صفحه قرار دارد، ام تقلب نکنید!

زمان شما از الان شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

پاسخ تست بینایی

پلنگ در مرکز تصویر دیده می شود. شما می توانید آن را با خز هایش شناسایی کنید. برای سهولت شما ما آن را در تصویر زیر برجسته کرده ایم.

تست بینایی تشخیص پلنگ

استتار یک مکانیسم مهم در رفتار حیوانات است که اجازه می دهد بهتر با محیط طبیعی خود تطابق یابند، شکار کنند و از خطرات محتمل در محیط زندگی خود دفاع کنند. همچنین، استتار به حیوانات کمک می‌کند که به صورت کمتر دیده شده و در زمانی که اقلیم یا محیط‌ها تغییر می کنند، بهتر به تغییرات نگران‌کننده واکنش نشان دهند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی تشخیص پلنگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان