جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
30 بازدید

آیا می‌توانید راکون پنهان را در 9 ثانیه پیدا کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آیا می‌توانید راکون پنهان را در 9 ثانیه پیدا کنید؟
خواندن 3 دقیقه
3.5
(10)

آزمون یافتن راکون پنهان: در این تصویر تره بار فروشی یک راکون پنهان شده است. آیا می‌توانید در طول 9 ثانیه پیدایش کنید؟

در قسمتی از این تصویر یک گرگ در میان راکون‌ها پنهان است. آیا می توانید راکون را در 5 ثانیه پیدا کنید؟ این چالش را انجام دهید تا مهارت بینایی خود را آزمایش کنید.

آزمون یافتن راکون پنهان

آزمون یافتن راکون پنهان

آیا می خواهید بدانید قدرت بینایی شما تا چه اندازه خوب است؟ اگر دوست دارید مهارت خود را محک بزنید، پس آزمون یافتن راکون پنهان را حل کنید. این چالش توهم نوری می تواند راهی جذاب برای محک زدن قدرت بینایی و بصری شما باشد. زیرا توهمات نوری تصاویری هستند که مغز شما را فریب می دهند و باعث می شوند تا اشیا را طور دیگری ببینید. مدتی است که این توهمات نوری توجه مردم را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. علاوه بر این، توهمات نوری برای تقویت توانایی های شناختی و مهارت های بصری نیز مفید هستند. اگر به طور منظم این تمرینات، تست های هوش و بازی های فکری را حل کنید قدرت ذهن خود را تقویت خواهید کرد.

اگر آماده اید پس بیایید شروع کنیم!

.

.

.

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده، یک راکون پنهان شده است و شما برای پیدا کردن آن تنها 9 ثانیه فرصت دارید. بهتر است به خودتان این فرصت را بدهید و علاوه بر سرگرمی و بازی، عملکرد ذهن و مغز خود را نیز بهبود بخشید.

پیدا کردن راکون کاری ساده است، اما محدودیت زمانی کار را دشوار می‌کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای راحتی خود حواس تان را جمع کنید و با دقت به تصویر تره بار فروشی نگاه کنید.

.

.

فراموش نکنید که پیدا کردن راکون برای افراد تیزبین مثل آب خوردن است!

آزمون یافتن راکون پنهان

.

.

تست هوش خود را محک بزنید

تست های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

یک بار دیگر به تصویر نگاه کنید: یک بازار تره بار فروشی است که مردم در حال خرید هستند و فروشنده ها نیز میوه و سبزیجات به افراد می‌فروشند. یک پسر کوچک در حالی که پلاستیک سیب به دست دارد، در حال خوردن سیب است. پسر کوچک پشت سرش موز می‌خورد و مادر و دختر هم با هم صحبت می‌کنند. پیرزن مردد است که چه چیزی بخرد و مرد در حال بررسی دلمه قرمز است. حالا بگویید در تصویر آزمون یافتن راکون پنهان، این راکون بازیگوش کجا پنهان شده است؟

آیا موفق به یافتن راکون شدید؟

جواب آزمون

اگر پاسخ شما به سوال بالا مثبت است به شما تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز او را پیدا نکرده اید، به تصویر زیر نگاه کنید:

تست هوش

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این آزمون یافتن راکون پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان