جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
45 بازدید

چشمان خود را به چالش بکشید: آزمون شناسایی اشتباه اتوبوس در 9 ثانیه

چشمان خود را به چالش بکشید: آزمون شناسایی اشتباه اتوبوس در 9 ثانیه
خواندن 3 دقیقه
3.4
(37)

آزمون شناسایی اشتباه اتوبوس: از چشمان تیزبین خود برای پیدا کردن دو اشتباه فاحش در تصویر استفاده کنید. این پازل تصویری چالش برانگیز، برای ارزیابی مهارت های بینایی شما طراحی شده است. اگر از میزان دقت و بینایی بالایی برخوردارید پس این چالش را در طول 9 ثانیه حل کنید!

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید و بهبود ببخشید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما طراحی شده اند.

آزمون شناسایی اشتباه اتوبوس

حالا تصویر را با دقت بررسی کنید!

تصویر آزمون شناسایی اشتباه اتوبوس

شما می توانید خانمی را ببینید که می خواهد سوار اتوبوس شود. ظاهرا در تصویر همه چیز درست است، اما اینطور نیست. دو اشتباه فاحش در عکس وجود دارد که تنها تیزبین ترین ها می توانند متوجه آنها شوند. شما چطور؟ آیا می توانید آزمون شناسایی اشتباه اتوبوس را در عرض 9 ثانیه حل کنید؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ پازل تصویری

آیا به کمک نیاز دارید؟ لطفا برای اطمینان از پاسخ به تصویر زیر نگاه کنید:

اشتباهات تصویر اتوبوس

بنابراین پاسخ آزمون شناسایی اشتباه اتوبوس این است که اتوبوس برف پاک کن و آینه جانبی ندارد! بله به همین سادگی، شاید انتظار چنین پاسخی را نداشتید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه اتوبوس لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید تست های بینایی

امروزه راه های زیادی برای ارزیابی و محک زدن توانایی های شناختی و بینایی وجود دارد، مانند ورزش و حل بازی های فکری. بازی های فکری و معماها مغز را تمرین می دهند و به توسعه و ایجاد روش های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند و برخی دشوار. اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب ارائه می کنند.

اگر واقعا می خواهید مهارت های بینایی و دقت خود را بهبود ببخشید، باید روزانه حداقل یک پازل یا معمای تصویری را حل کنید. این پازل ها دقت دید شما را به چالش می کشند،

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 37

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1.  نیم‌رخ
    ناشناس

    اتوبوس سه درب داره

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان