جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.4
(43)

اگر خودتان متولد سال اژدها هستید یا اگر فرد مورد علاقه‌تان متولد سال اژدها است، فرقی نمی‌کند!‌ به هر روی این نوشتار به دردتان می‌خورد. در این نوشتار هم ویژگی‌های متولدین سال اژدها را به شما خواهیم گفت و هم می‌بینید که متولدین سال اژدها باید با چه کسی ازدواج کنند. با ما همراه باشید!

عشق و عاشقی اژدها

متولد سال اژدها معمولا در وضعیت منفعل هستند، زیرا زیاد به دنبال ارتباط گرفتن با دیگران نیستند. آن‌ها سخاوتمند، منضبط و صادق هستند. به همین دلیل محبوبیت خاصی بین دیگران دارند. آن‌ها دوست دارند روابط احساسی شان روند طبیعی خود را طی کند و پافشاری بر دوست داشته شدن ندارند.

آن‌ها دهنده هستند اما مطالبه گر نیستند. متولدین اژدها در عشق ایده آلیست هستند. اگر یک متولد سال اژدها در عشق شکست بخورد، مدت زیادی نیاز دارد تا گذشته را رها کند و به وضعیت جدیدش عادت کند. به همین دلیل اغلب آن‌ها دیر ازدواج می‌کنند و اغلب زندگی زناشویی آرامی دارند. خوب حالا بیایید به این سوال بپردازیم که متولدین سال اژدها با چه کسی ازدواج کنند؟

متولدین سال اژدها با چه کسی ازدواج کنند

ویژگی مردان متولد سال اژدها

مردان متولد سال اژدها عصبی، حساس و مسئولیت پذیر هستند. آنها در یک رابطه پایدار افرادی به شدت عصبی و مضطرب هستند، زیرا از رفتار نادرست می‌ترسند. اگرچه افرادی دلسوز و با ملاحظه‌ای هستند، اما به دلیل حساسیت بیش از حدشان همیشه ناراضی و ناراحتند. گاهی اوقات نمی‌توانند بین علاقه‌ای که به معشوق و مادرشان دارند فرق قائل شوند. آن‌ها عزت نفس بالایی دارند و هرگز نمی‌خواهند از احساسات دیگران سوء استفاده کنند. اگر در یک رابطه با شکست مواجه شوند، واکنش تند و تیزی از خود نشان خواهند داد. آن‌ها بعد از ازدواج بیشتر منزوی می‌شوند، اما شوهرانی مسئولیت پذیر خواهند بود.

ویژگی زنان متولد سال اژدها

زنان متولد سال اژدها زنانی فداکار، محتاط و با ملاحظه هستند. وقتی متولدین سال اژدها عاشق کسی می‌شوند، بیشتر از قبل به خود می‌رسند تا مورد قبول شریک عاطفی‌شان باشند. آن‌ها در یک رابطه عاطفی بیشتر از شریک خود فداکاری می‌کنند و حساس هستند. با این حال دوست دارند مورد عشق بی‌پایان شریک زندگی‌شان قرار بگیرند. یک زن متولد سال اژدها برای شناختن شریک زندگی خود به زمان زیادی نیاز دارد تا تصمیم بگیرد که آیا این مرد می‌تواند عشق واقعی آن‌ها برای بقیه زندگی باشد یا خیر. زنان اژدها آنقدر در رابطه عاطفی‌شان محتاط عمل می‌کنند که در نهایت از فرد عاطفی‌شان دور می‌شوند. پس از ازدواج حاضرند نقش زنان خانه‌دار زحمتکش را بازی کنند.

چگونه با متولدین سال اژدها کنار بیاییم؟

متولدین سال اژدها علاقه زیادی به دوست شدن با افراد با استعداد و اهل هنر دارند. آن‌ها از تعریف و تحسین مردم لذت می‌برند. با این حال، به دلیل شوخ طبعی‌شان دوستان زیادی دارند. فراموش نکنید که متولدین اژدها افراد مغروری هستند. همچنین باید بگوییم که آن‌ها ذاتا رهبر به دنیا می‌آیند و دوست دارند بی وقفه از دیگران انتقاد کنند. زیردستان آن‌ها نباید هرگز از آن‌ها انتقاد کنند، در غیر این صورت باید منتظر انتقام باشند. متولدین سال اژدها کمی هم تنگ نظر هستند، پس هیچ وقت اذیت‌شان نکنید زیرا هیچ وقت بخشیده نخواهید شد. اگر قصد ازدواج با یک متولد سال اژدها را دارید سعی کنید تمام عشق خود را به او اختصاص دهید و هرگز او را با فرزند خود مقایسه نکنید، زیرا خیلی زود شما را کنار خواهند گذاشت.

سازگاری در ازدواج

سازگاری در ازدواج

بر اساس قوانین زودیاک چینی، متولدین سال اژدها می‌توانند با خروس، موش و میمون به خوبی کنار بیایند. آن‌ها با متولدین این سال‌ها زندگی زناشویی شاد دارند. با این حال باید از متولدین سال های گاو، گوسفند و سگ اجتناب کنند.

بهترین فرد برای ازدواج با متولدین سال اژدها

  • خروس

هر دوی آن‌ها افراد مستقلی هستند و می‌توانند در عرصه شغلی و کسب و کار به یکدیگر کمک کنند. خروس و اژدها مایلند برای بهبود وضعیت مالی خود سخت تلاش کنند. به همین دلیل خیلی‌ها به این زوج حسادت می‌کنند.

  • موش

موش ها و خروس ها شباهت های زیادی با هم دارند و به خوبی یکدیگر را می‌شناسند. مهم نیست چه اتفاقی بیفتد، آن‌ها در هر شرایطی می‌توانند به یکدیگر اعتماد کنند و یکدیگر را در چالش های بی‌شمار زندگی تشویق کنند. مسلما آن‌ها زندگی جذابی خواهند داشت.

  • میمون

آن‌ها زوج رمانتیکی هستند و در مدیریت دخل و خرج خود بی‌نهایت ماهرند و می‌توانند به خوبی از همدیگر محافظت کنند. سازگاری و همکاری آن‌ها پایان خوشی دارد.

بدترین فرد برای ازدواج با متولدین سال اژدها

بدترین فرد برای ازدواج با متولدین سال اژدها - متولدین سال اژدها با چه کسی ازدواج کنند

  • گاو

آن‌ها نمی‌توانند با هم کار کنند و هرگز هم تسلیم تمایلات هم نمی‌شوند.

  • گوسفند

گوسفند و گاو از نظر شخصیتی کاملا با هم متفاوت هستند، حتی در جنس مخالف هم با هم فرق می‌کنند. آن‌ها نمی‌توانند نقاط مثبت یکدیگر را تحسین کنند. اگر یک متولد سال گوسفند و گاو با هم ازدواج کنند مطمئنا از روی عشق نیست و فقط به خاطر پول با هم ازدواج کرده اند.

  • سگ

آن‌ها اصلا نرمی، ملایمت و مهربانی ندارند و به سختی می‌توانند با یکدیگر کنار بیایند. متولدین سال سگ و اژدها هیچ وقت به هم ابراز محبت نمی‌کنند بلکه همیشه می‌خواهند از موضع سلطه طلبانه با هم صحبت کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 43

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان