جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

راه اندازی کارتن سازی در تهران به چه تجهیزاتی نیاز دارد؟

راه اندازی کارتن سازی در تهران به چه تجهیزاتی نیاز دارد؟
خواندن 6 دقیقه
3.7
(3)

کارتن سازی یکی از مشاغلی است که در زمینه طراحی، تولید، چاپ و بسته بندی های مقوایی و کارتنی فعالیت داشته و نیاز تولید کنندگان و صادر کنندگان کالا را از تهیه جعبه و کارتن به منظور پک کردن آن برطرف خواهد نمود.

این شغل نیز همانند هر کسب و کار دیگری در ابتدا برای استارت زدن نیاز به یک سری دستگاه و ماشین آلات داشته تا بتواند فعالیت خود را آغاز نماید.

استان تهران، پایتخت ایران، با توجه به موقعیت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی خود مرکز توجه کل کشور است و اکثر مشاغل استارت اولیه خود را در آنجا زده اند و یا حداقل یک دفتر در این منطقه در نظر میگیرند.

کارتن سازی در تهران نیازمند شناخت و داشتن اطلاع کامل از تمام نقاط آن است تا در بهترین جا از این استان راه اندازی شود.

تاسیس کارتن سازی در تهران پس از کسب اطلاعات و شناخت کافی، میتواند شما را به سود دهی قابل توجهی برساند. سوالی که برای بسیاری از کسانی که میخواهند یک کارخانه کارتن سازی راه اندازی نمایند، پیش خواهد آمد این موضوع که در ابتدای شروع فعالیت کارتن سازی به چه ماشین آلات و تجهیزاتی نیاز دارند و آیا لازم است که تمام آنها را تهیه نمایند یا خیر؟ اگر میخواهید پاسخ این سوالات را بدانید و با دستگاه های کارتن سازی آشنا شوید ادامه مطالب را از دست ندهید.

صنعت کارتن سازی

مهم ترین دستگاه ها برای راه اندازی شرکت کارتن سازی

  1. دستگاه برش کارتن
  2. دستگاه چاک زن
  3. دستگاه لمینت کارتن
  4. دستگاه لب چسب
  5. دستگاه منگنه زن
  6. دستگاه چاپ فلکسو
  7. دستگاه چاپ افست
  • دستگاه برش کارتن

دستگاه برش کارتن مهم ترین ماشینی است که شرکت های کارتن سازی در وهله اول به آن نیازمندند. این دستگاه جز تجهیزات لازم و ملزوم در هر شرکت کارتن سازی است و افرادی که قصد شروع و راه اندازی یک شرکت کارتن سازی را دارند، باید حتما این دستگاه را خریداری نمایند.

برش لازمه تولید هر جعبه یا کارتن میباشد؛ بدین گونه که مشتری ابعاد محصول مد نظر خود را به شرکت های کارتن سازی میدهید و آنها طبق گسترده به دست آمده از ابعاد(طول، عرض، ارتفاع)، ورق کارتن موجود را توسط دستگاه های مخصوص برش میدهند تا شکل نهایی یک جعبه بسته بندی را به خود بگیرد،  در نتیجه این دستگاه بسیار مهم و ضروری است.

دستگاه برش در کارتن سازی انواع مختلفی دارد که از مهم ترین آنها میتوان به برش ورق، دایکات، خط و چاک، لترپرس و بابس اشاره نمود.

  • دستگاه چاک زن

دستگاه چاک زن همان گونه که از نامش پیداست، دارای یک سری تیغ هایی است که با آن بر روی جعبه یا کارتن چاک ایجاد میشود. چاک زن از جمله دستگاه هایی است که حتما می بایست تهیه شود.

  • دستگاه لمینت کارتن

دستگاه لمینت ساز کارتن یکی دیگر از ماشین آلات ضروری در شرکت های کارتن سازی است که با استفاده از آن اعمال هر گونه طرح و رنگ دلخواه بر روی جعبه و کارتن بسته بندی امکان پذیر خواهد شد. دستگاه لمینت به دو صورت عرضه میشود: دستی و اتومات که هر کدام قابلیت ها و کاربرد خود را دارند.

  • دستگاه لب چسب

با استفاده از دستگاه لب چسب، جعبه و کارتن شکل نهایی خود را میگیرد و تبدیل به یک بسته بندی قابل استفاده خواهد شد. این ماشین اجزایی چون قرقره، غلتک و تسمه دارد.

  • دستگاه منگنه زن

علت استفاده از این دستگاه در کارتن سازی به این خاطر بوده که برخی کارتن هایی که قرار است محصولات سنگین وزنی درونشان قرار بگیرد و به هنگام جابه جایی باز نشوند از منگنه به جای چسب برای دوخت لبه پایانی به لبه شروع ورق استفاده میکند.

  • دستگاه چاپ فلکسو

از مهم ترین دستگاه های کارتن سازی، چاپ فلکسو گرافیست. چاپ فلکسو به طور مستقیم بر سطح کارتن اعمال میشود که هزینه مقرون به صرفه ای نیز دارد. این نوع چاپ تا 5 رنگ اصلی را پوشش میدهد.

درآمد شرکت کارتن سازی

درآمد شرکت کارتن سازی

این که به چه وسعت شرکت کارتن سازی تاسیس می نمایید میتواند میزان سود دهی را مشخص کند و این موضوع بستگی به سرمایه اولیه دارد. مثلا اگر از متریال و ورق های مرغوب و درجه یک بهره ببرید، مسلما مشتری پس از ثبت سفارش، مشتاق به خرید و ثبت سفارش دوباره از شما خواهد شد و این میتواند سود قابل توجهی را نصیب شما نماید. این میتواند متاثر از کیفیت دستگاه های شما نیز باشد زیرا کیفیت جعبه ها تا حد بسیار زیادی وابسته به نوع دستگاه هاست.

راه اندازی کارتن سازی را از کجا شروع کنیم؟

برای شروع کار توجه داشته باشید که ابتدا دستگاه های ضروری هم چون دستگاه برش و ماشین چاپ فلکسو گرافی را خریداری نمایید، سپس پس از گسترش کسب و کارتان، مابقی دستگاه ها را یک به یک میتوانید خرید کنید و تا قبل از خریداری امکان این وجود دارد نیازهای خود را با برون سپاری قسمت های از تولید، پوشش دهید.

بازاریابی، تولید محتوای کاربردی، تبلیغات، فعالیت مستمر داشتن در شبکه های اجتماعی (social media) همه و همه میتوانند برای شناخته شدن بیشتر شما و نام تجاری کارتون سازی‌تان در بین مردم مخصوصا تولید کنندگان و صادر کنندگان و همچنین پیشرفت در کسب و کارتان کمک کننده باشند.

کارتن سازی در تهران چه ویژگی هایی می بایست داشته باشد؟

  • تنوع در طراحی و تولید کارتن و جعبه ها
  • سرعت در ارائه خدمات به مشتری و سفارش دهندگان
  • داشتن پرسنل کار بلد و مجرب
  • مجهز به بروز ترین ماشین آلات روز دنیا
  • مناسب بودن قیمت ها
  • فرآیند آسان به هنگام خرید آنلاین
  • رفتار محترمانه پرسنل با مشتری ها
  • اولویت قرار دادن خواسته سفارش دهنده
  • خدمات پس از فروش
  • استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک به منظور تولید جعبه

بازاریابی با کارتن بسته بندی!

بازاریابی با کارتن بسته بندی

از اصلی ترین وظایف شرکت های کارتن سازی، تولید جعبه های مقوایی و کارتنی است تا بتوان به خوبی از محصولات مراقبت نمود و آنها را صحیح و سالم وارد بازار فروش کرد. شاید بگویید با توجه به متریال های متعددی که می شناسیم، چرا کارتن و مقوا را انتخاب کنیم؟

جعبه های مقوایی و کارتنی با توجه به ویژگی های متعددی که دارند، نظیر بازیافت پذیری، قابلیت چاپ دار شدن، قیمت مناسب، دوام و مقاومت بالا، انعطاف پذیری در مدل های گوناگون و غیره گزینه ایده آلی برای بسته بندی خواهند بود. از همین رو، شرکت های کارتن سازی در تهران و سراسر کشور سعی در تولید بهترین و با کیفیت ترین پک های مقوایی و کارتنی با یکدیگر را دارند و بر سر این موضوع با یکدیگر به شدت در رقابت اند.

ختم کلام

بیشترین تقاضای بسته بندی کشورمان توسط پایتخت یعنی تهران بزرگ، تامین میگردد به همین خاطر کارتن سازی های متعددی در تهران تاسیس شده تا نیاز مردم پایتخت و حتی سایر شهر ها و استان های ایران را بر طرف نماید و همچنان پتانسیل راه اندازی کارخانه جعبه سازی دیگر را هم دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان