جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
22 بازدید

کدام ایموجی از بقیه فرق دارد؟ برای تشیخص آن 8 ثانیه فرصت دارید!

کدام ایموجی از بقیه فرق دارد؟ برای تشیخص آن 8 ثانیه فرصت دارید!
خواندن 3 دقیقه
4.2
(46)

در آزمون تشخیص ایموجی متفاوت، قرار است ایموجی را پیدا کنید که از بقیه فرق می‌کند. ایموجی های زرد رنگ بی‌نهایت زیبا هستند و ما در طول روز هزاران بار از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اما امروز قرار نیست انتها یا ابتدای پیامک‌تان از آن‌ها استفاده کنید، بلکه قرار است به تصویر آزمون تشیخص ایموجی متفاوت نگاه کنید و بگویید کدام ایموجی با بقیه فرق دارد. آیا می‌توانید این کار را در طول 8 ثانیه انجام دهید؟ شما با حل این تست هوش ضریب هوشی و مهارت های شناختی تان را به چالش خواهید کشید. خوب در حل این معما موفق باشید!

آزمون تشخیص ایموجی متفاوت

آزمون تشخیص ایموجی متفاوت

چه توهمات نوری و چه تست هوش هر کدام به نحوی عملکرد ذهن ما را به چالش می‌کشند. این تست هوش به شما کمک می‌کند ضریب هوشی‌تان را محک بزنید، تیزبینی تان را بسنجید و بدانید که قدرت جزئی نگری‌تان چقدر است. با این اوصاف خالی از لطف نیست اگر به حل آزمون تشخیص ایموجی متفاوت بپردازید و توانایی‌هایتان را محک بزنید. خوب حالا بگویید برای حل این آزمون چند مرده حلاجید؟

بیایید به تصویر با دقت نگاه کنیم، چند ردیف ایموجی قرار دارد که با تعجب به شما نگاه می‌کنند، اما خوب یکی از آن‌ها از بقیه متفاوت است. البته که باید 8 ثانیه را هم مد نظر بگیرید.

بهتر است زمان سنج‌تان را روی 8 ثانیه تنظیم کنید و به دنبال ایموجی متفاوت بگردید.

زمان شما از حالا شروع شد!

.

.

آیا می‌توانید تنها در 7 ثانیه کفش گمشده پسر را پیدا کنید؟

.

برای حل آزمون تشخیص ایموجی متفاوت عجله کنید!

.

.

.

سرنخ: همانطور که می‌بینید این ایموجی ها علامتی از تعجب دارد، اما خوب یکی از آن‌ها لپ‌های قرمزتری دارد!

آزمون تشخیص ایموجی متفاوت

.

.

زمان شما به پایان رسید!

جواب آزمون تشخیص ایموجی متفاوت

خوب آیا توانستید ایموجی متفاوت را پیدا کنید؟ اگر بله! به شما تبریک می‌گوییم شما فوق العاده هستید.

اما اگر هنوز به دنبال آن می گردید، بهتر است برای چند لحظه چشم‌هایتان را ببندید، نفس عمیق بکشید و یک بار دیگر به تصویر نگاه کنید، این بار حتما آن را پیدا خواهید کرد.

با این حال اگر همچنان موفق نشدید تا ایموجی که از بقیه فرق دارد را در سوال آزمون تشیخص ایموجی متفاوت پیدا کنید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید. ما دور ایموجی متفاوت را دایره کشیده ایم.

تست هوش

پازل هوش تصویری: کدام سوراخ اول از همه بوجود آمده است!؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشیخص ایموجی متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 46

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان