جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 2 دقیقه
3.4
(28)

یوسف مرادیان این بازیگر ایرانی، در 1 اسفند 1354 در تهران به دنیا آمده است. پدرش اهل شیراز است و شغل آزاد دارد. او همچنین نماینده چندین صنف کرمانشا بوده است. مادرش نیز زنی خانه دار اهل کرمانشاه است. او دو خواهر و چهار برادر دارد. با این که در تهران به دنیا آمده اما در کرمانشاه بزرگ شده است.

بیوگرافی یوسف مرادیان

بیوگرافی یوسف مرادیان

بر اساس بیوگرافی یوسف مرادیان او تا مقطع دیپلم درس خوانده و دیگر ادامه نداده است.

ورود به دنیای سینما و تلویزیون

یوسف مرادیان از همان کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشته است. اما وقتی نوجوان بوده به خانواده‌اش گفته می‌خواهم یا خلبان شوم یا بازیگر و در نهایت بازیگر شده است.

ورود به دنیای سینما و تلویزیون

سپس وقتی کمی بزرگتر شد، وارد ورزش بوکس روی آورد و در رده سنی خودش به یک بوکسور حرفه‌ای تبدیل شد. در همین دوره بود که برای بازی در یک فیلم دعوت شد و سپس چندین فیلم را در کرمانشاه بازی کرد و بعد برای ادامه بازیگری به تهران آمد.

آموزش بازیگری و حضور در فیلم لاک‌پشت

او پس از رسیدن به تهران دوره‌‌های آموزشی بازیگری را سپری کرد و برای اولین بار در فیلم لاک‌‌پشت ساخته علی شاه‌ حاتمی رو به روی دوربین رفت. سپس در سریال اصحاب کف بازی کرد.

اوج شهرت یوسف مرادیان در بازیگری

اوج شهرت یوسف مرادیان در بازیگری

بر اساس بیوگرافی یوسف مرادیان، او با بازی در فیلم دوستان در سال 1378 به دلیل فیزیک بدنی و حرف‌هایی مبنی بر صحبت چنگیز جلیلوند به جای او در این فیلم که نقش او یادآور محمدعلی فردین شده که بعدها به دلیل همین شباهت خسرو خسروشاهی به جای او صحبت کرد، مشهور شد.

ازدواج

یوسف مرادیان در فیلم دوستان در کنار سارا خوئینی‌ها نقش بازی کرده بود و همین آشنایی باعث شد هر دو با هم ازدواج کنند. اما پس از مدتی از هم جدا شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 28

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان