جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
38 بازدید

آزمون تشخیص لاک ناخن متفاوت: 99 درصد مردم نمی توانند لاک ناخن متفاوت را پیدا کنند!

آزمون تشخیص لاک ناخن متفاوت: 99 درصد مردم نمی توانند لاک ناخن متفاوت را پیدا کنند!
خواندن 4 دقیقه
2.6
(394)

آزمون تشخیص لاک ناخن متفاوت:لاک ناخن یک وسیله آرایشی است که برای تزئین و محافظت از ناخن ها استفاده می شود. در این تست بینایی ما شما را به چالش می کشمی تا لاک ناخن متفاوت را در تصویر تشخیص دهید. این آزمون برای محک زدن قدرت بینایی و میزان دقت چشمان شما طراحی شده است. اکنون با پیدا کردن لاک ناخن متفاوت ثابت کنید که بینایی عالی دارید.

تاریخچه لاک ناخن از چین باستان آغاز شده است. در آن زمان لاک ناخن توسط حاکمان و افراد طبقه بالای جامعه به عنوان نمادی از ثروت استفاده می شد. همچنین، در آزمون تشخیص لاک ناخن متفاوت، شما باید به دنبال یک لاک ناخن متفاوت که فقط مخصوص یک ملکه است باشید. این گونه تست ها معمولا توانایی هایی مانند خلاقیت و مهارت های بینایی را به جای فرمول ها و معادلات ریاضی آزمایش می کنند. در نتیجه، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می شود و سرعت عملکرد ذهن بهبود می بخشد. حالا وارد عمل شوید و لاک ناخن متفاوت را پیدا کنید.

آزمون تشخیص لاک ناخن متفاوت

آزمون تشخیص لاک ناخن متفاوت

 

آیا می توانید لاک مخصوص ناخن موجود در مجموعه را پیدا کنید؟ تصویر بالا 3 ردیف و 9 ستون از لاک ناخن های مشابه هم را نشان می دهد. اما یکی از این لاک ناخن ها از بقیه متفاوت است. حالا ما شما را به چالش می کشیم تا لاک ناخن متفاوت را پیدا کنید. برای حل آزمون تشخیص لاک ناخن متفاوت به مهارت بینایی و عالی نیاز دارید. در مجموع آزمون تشخیص لاک ناخن متفاوت خیلی ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به بینایی خود کمی فشار بیاورید و به اطراف خود تمرکز کنید.

.

.

.

.

.

تست هوش خود را محک بزنید

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

.

جواب

ما فراموش کردم به شما بگویم، شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید، اوه این خیلی زیاد است، بگذارید آن را نیز 7 ثانیه کنیم.

.

.

.

آیا می دانید؟

در مصر باستان، لاک ناخن حتی برای نشان دادن طبقات اجتماعی استفاده می شد. طبقه پایین اغلب رنگ های ساده و روشن استفاده می کردند، در حالی که جامعه بالا ناخن های خود را قرمز رنگ می کردند.

به آزمون تشخیص لاک ناخن برگردیم.

7 ثانیه شما تمام شد، آیا موفق شدید لاک ناخن متفاوت را پیدا کنید؟

در تصویر مجموعا 27 لاک ناخن وجود دارد که  به 9 ستون و 3 ردیف تقسیم شده اند. اکنون، کافی است تمام سطرها و ستون ها را بررسی کنید. اگر موفق شدید آزمون لاک ناخن متفاوت را حل کنید به شما تبریک می گوییم. اما اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، لطفا به تصویر زیر نگاه کنید:

آزمون تشخیص لاک ناخن متفاوت

جواب آزمون تشخیص لاک ناخن متفاوت: لاک ناخن متفاوت در ستون 7 و ردیف 2 قرار دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص لاک ناخن متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد آرا: 394

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان