جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
122 بازدید

تاریخ هالووین 1402 در ایران چه روزی است؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
تاریخ هالووین 1402 در ایران چه روزی است؟
خواندن 2 دقیقه
3.9
(53)

باز هم به روز هالووین نزدیک می‌شویم و بسیاری از خانواده‌ها به دنبال برگزاری جشن برای این روز هستند. هرچند از روزهای قبل و حتی بعد از روز هالووین این جشن توسط بسیاری از افراد برگزار می‌شود و هیاهوی آن ادامه دارد اما تاریخ تاریخ هالووین 1402 در ایران برابر با 9 آبان ماه و روز سه شنبه است. همچنین این روز در میلادی نیز برابر با 31 اکتبر است.

تاریخ هالووین 2023

تاریخ هالووین 2023

جشن هالووین هر سال در تاریخ 31 اکتبر برگزار می‌شود که تاریخ هالووین 2023 هم مثل هر سال در 31 اکتبر ماه جاری برگزار خواهد شد. شاید بارها شنیده باشید که این جشن در دنیای آنگلوساکسون و بیشتر در کشورهای غربی با نام هالووین یاد می‌شود. این کلمه از (عصر پیش از روز همه مقدسین) از مفهوم All Hallow’s Eve گرفته شده است.

هرچند هالووین در اوایل شکل گیریش یک جشن بت پرستی بود که توسط ایرلندی‌ها، اسکاتلندی‌ها و ولزی‌ها برگزار می‌شد، اما حالا این جشن مذهبی در 31 اکتبر هر سال برگزار می‌شود. قدیمی‌ها این جشن را برگزار می‌کردند زیرا نماد پایان فصل تابستان و آغاز زمستان برای بت‌پرست‌ها شناخته می‌شد. حالا اما این جشن بین کشورهای غربی و حتی چند سالی است که در ایران هم برگزار می‌شود.

جشن هالووین

جشن هالووین

همانطور که اشاره کردیم، تاریخ هالووین 1402 در ایران برابر با 9 آبان است. در این شب خانواده‌ها و دوستان دور هم جمع می‌شوند و با آرایش های ترسناک، دیدن فیلم های ترسناک و پوشیدن لباس‌های جادوگران، ارواح و شخصیت های فیلم های ترسناک، این روز را جشن می‌گیرند.

بسیاری از مردم کیک و شیرینی مخصوص این جشن را می‌پزند، کدو حلوایی خندان که نماد هالووین است را درست می‌کنند و اطراف خانه شان قرار می‌دهند. همچنین خانه را به طرز عجیب و غریبی تزئین می‌کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 53

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان