جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
42 بازدید

در یک مصاحبه نادر، آنجلینا جولی از تاثیر غم‌انگیز طلاق بر فرزندانش گفت

در یک مصاحبه نادر، آنجلینا جولی از تاثیر غم‌انگیز طلاق بر فرزندانش گفت
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

بچه‌های آنجلینا جولی پس از جدایی از برد پیت، او را از رسیدن به حالات روحی نامناسب و آسیب بیشتر نجات داده‌اند. در یک مصاحبه نادر، آنجلینا جولی که مادر شش فرزند است، در مورد زندگی شخصی خود صحبت کرد و سخنانی را گفت که تا کنون در هیچ مصاحبه‌ای نگفته بود.

فرزندانم همه زندگی من هستند

آنجلینا جولی، فرزندانم همه زندگی من هستند

جولی و پیت که پس از 12 سال زندگی مشترک در سال 2016 اعلام کردند که به ازدواج خود پایان می‌دهند، شش فرزند مشترک دارند: مدوکس 22 ساله، پکس 19 ساله، زاهارا 18 ساله، شیلو 17 ساله و دوقلوها ویوین و ناکس که 15 ساله هستند.

این بازیگر 48 ساله گفت که مراقبت از فرزندانش در طول طلاق دشوارش از برد پیت به او کمک کرده در تمام این سال ها قوی بماند. او خاطرنشان کرد: من ۲۶ ساله بودم که مادر شدم. کل زندگی من تغییر کرد بچه دار شدن من را نجات داد – و به من یاد داد که در این دنیا متفاوت باشم.» این هنرپیشه مطرح افزود: «اگر نمی خواستم برای آنها زنده و سر پا بمانم و زندگی کنم، ممکن بود از نظر روحی حسابی به هم بریزم و نابود شوم. آنها بهتر از من هستند، زیرا این دقیقا چیزی است که همه پدر و مادرها می‌خواهند.»

اوضاع خیلی برایم آسان نبوده است

اوضاع خیلی برایم آسان نبوده است - آنجلینا جولی و برد پیت

این ستاره همچنین در مصاحبه با مجله Vogue گفته که اخیراً کمی احساس ناراحتی داشته است. او توضیح داد: «من هنوز می‌دانم که در 48 سالگی چه کسی هستم ولی حس می‌کنم که در دوره گذار به سر می‌برم.»

جولی اشاره کرد که در چند سال گذشته همه چیز برای کل خانواده او بسیار سخت بوده است. البته او وارد جزئیات نشد اما اعتراف کرد که «ما کارهای شفابخش زیادی برای انجام دادن داشتیم و هنوز در حال یافتن راهی هستیم برای اینکه روحیه بهتری داشته باشیم و بهتر پیش برویم.»

اینکه آنجلینا جولی تا این حد به فرزندانش نزدیک است، تحسین هر کسی را بر می‌انگیزد. اخیراً هم فاش شد که دختر این ستاره، ویوین به عنوان دستیار شخصی او کار می‌کند و این اخبار نظرات متفاوتی را در پی داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان