جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
23 بازدید

۲۰ عطر زنانه که بهترین عطر تمام دوران ها هستند!

۲۰ عطر زنانه که بهترین عطر تمام دوران ها هستند!
خواندن 9 دقیقه
4
(4)

عطرهایی که امتحان خود را پس داده‌اند از نظر من بهترین عطرها هستند. عطرهایی که در تمام دوران‌ها همچنان خواستنی و محبوب هستند. از آنجایی که سلیقه هر کسی متفاوت است، در این فهرست هیچ رتبه ۱ یا ۲۰ واقعی وجود ندارد بلکه به انتخاب شما بستگی دارد.

۲۰ عطر زنانه که از بهترین عطرها محسوب می‌شوند

بهترین عطرهای زنانه که می‌توانید انتخاب کنید:

شانل شماره ۵ (Chanel No. 5)

شانل شماره ۵ (Chanel No. 5) - بهترین عطرهای زنانه تمام دوران ها

دلایل انتخاب شماره ۵: شانل شماره ۵ محبوب ترین و پرفروش ترین عطر زنانه در تمام دوران‌ها است. عطر شماره ۵ به طرز باشکوهی با تندی آن آلدئیدهای گزنده شروع می‌شود، چیزی که در مشام همچون بوی بهترین ملحفه‌ها ظاهر می‌شود. پس از پنج تا ده دقیقه، این رایحه، به بویی پودر مانند می‌رسد. رایحه گل رز و یاس، ولی عطر غالب یلانگ یلانگ یا همان کانانگا.

پس از خشک شدن، رایحه‌ای گرم، چوبی و به زیبایی مشک دارد. فرد می‌تواند رایحه شاداب کننده چوب صندل و کهربا را دریافت می‌کند.

گرلن شالیمار (Guerlain Shalimar)

گرلن شالیمار (Guerlain Shalimar)

دلایل انتخاب شالیمار: شالیمار با رایحه قدرتمند برگاموت شروع می‌شود. در پسِ آن، عطر خوش‌بوی لیمو است که حس جالب و عمیقی به فرد دست می‌دهد. مراحل گسترش این رایحه شما را در مواجهه با یک دسته گل قرار می‌دهد. رایحه‌ای که زنبق و رز نقش اصلی آن را ایفا می‌کنند و احساسی ترین بخش از این تجربه است.

این عطر به سوی رایحه دلپذیر آمبر وانیل می‌رود و گستره رایحه‌اش، آن را به بهترین عطر برای زنان تبدیل می‌کند که مردان عاشق بوییدن آن هستند.

تام فورد بلک ارکید (Tom Ford Black Orchid)

تام فورد بلک ارکید (Tom Ford Black Orchid)

دلایل انتخاب بلک ارکید: مسلماً بهترین عطری که در دهه ۲۰۰۰ برای خانم‌ها عرضه شد، عطر بلک ارکید است. ارکیده سیاه با نت‌های تند مرکبات و ارکیده شروع می‌شود. یک رایحه فوق‌العاده متمایز در میانه قرار دارد و به پایه شکلات تلخ و شیرین تبدیل می‌شود.

خواه دوست داشته باشید یا نه، عطر آن ماندگار و قوی است ولی برای کسانی که در نزدیکی شما هستند ملایم و لطیف است. اگر در فضای بسته کار می‌کنید کم از این عطر استفاده کنید. هیچ عطری مانند ارکیده سیاه مرموز نیست.

آنجل تیری موگلر (Thierry Mugler Angel)

آنجل تیری موگلر (Thierry Mugler Angel)

دلایل انتخاب آنجل: این مورد یکی از شناخته شده‌ترین عطرهاست. این عطر راه را برای بسیاری از عطرهای شیرین که بر بازار عطرهای اشباع امروزی تسلط یافته‌اند، باز کرد.

این عطر بسیار متمایز است و برای لذت بردن از آن لازم است سلیقه خاصی داشته باشید. آنجل با رایحه میوه‌هایی مانند توت قرمز شروع می‌شود و به سرعت به گرمای دلنشین خود می‌رسد.

پایه این عطر از شکلات، نعناع هندی یا پچولی، عنبر و وانیل ساخته شده است که این عطر را به یک عطر فراموش نشدنی تبدیل می‌کند.

کریستین دیور هیپنوتیک پویزن (Christian Dior Hypnotic Poison)

کریستین دیور هیپنوتیک پویزن (Christian Dior Hypnotic Poison) - بهترین عطرهای زنانه تمام دوران ها

دلایل انتخاب هیپنوتیک پویزن: عطر شاهکار دیور هنوز هم یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های زنان در سراسر جهان است و دلیل خوبی هم دارد. این عطر شیرین، گرم و دارای رایحه‌ای مستقل از زمان است. ترکیبات آن واقعاً به خوبی در هم ادغام شده‌اند، وانیل و عطر بادام اصلی‌ترین بخش آن هستند.

این عطر اغوا کننده و سکسی است و برای موقعیت‌های خاص توصیه می‌شود.

فردریک مال پورتریت آف لیدی (Frederic Malle Portrait of the Lady)

فردریک مال پورتریت آف لیدی (Frederic Malle Portrait of the Lady)

دلایل انتخاب این عطر: برگرفته از رمان هنری جیمز در سال ۱۸۸۱ به همین نام است.

این عطر تم‌های گل‌های مدیترانه‌ای و شرقی را به شیوه‌ای مدرن باز تعریف می‌کند. گل رز زیبا، همراه با ادویه‌های ترکیبی مانند دارچین و میخک بر نت‌های آن غالب است، در حالی که عطر برگ‌های پچولی در پایه آن قرار دارد.

فردریک ترکیبی تیره و جذاب مناسب برای مردان و زنان جسور با قلبی رمانتیک است.

دولچه و گابانا لایت بلو (Dolce&Gabbana Light Blue)

دولچه و گابانا لایت بلو (Dolce&Gabbana Light Blue)

دلایل انتخاب لایت بلو: ساختار ساده و همه‌پسند آن، حس زندگی راحت مدیترانه ای را تداعی می‌کند. ترکیب نشاط‌آور و پیچیده آن به واسطه لیموهای سیسیلی، با طعم چوبی – ادویه‌ای و آکورد بامبو غالب است.

لایت بلو یک انتخاب تابستانی برای استفاده روزمره است که هر خانمی باید در مجموعه خود داشته باشد.

میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ ۵۴۰ (Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540)

میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ ۵۴۰ (Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540)

دلایل انتخاب این عطر: میسون در حال حاضر محبوب ترین ترند در دنیای عطر است. مانند اونتوس (Aventus)، خیلی‌ها شدیدا در تلاش هستند تا به جایگاه باکارات برسند، ولی تنها یک جایگاه برای یک عطر وجود دارد. این عطر ترکیبی از نت‌های فلورال و کهربایی خاص است که توسط آمبروکسان (Ambroxan) پشتیبانی می‌شود.

پخش بوی شیرین، تند و گرم این عطر به خاطر صمغ صنوبر و آمبروکسان است. عطری جذاب و اغواکننده.

ایو سنت لورن اوپیوم (Yves Saint Laurent Opium)

ایو سنت لورن اوپیوم (Yves Saint Laurent Opium)

دلایل انتخاب اوپیوم: فلفل سیاه، و میخک، برجسته ترین نت‌ها در شروع رایحه آن هستند که به آرامی به گرمی می‌رسند. این نت‌ها به طرز ماهرانه‌ای ترکیب شده‌اند، و مطمئناً، اگر کسی به دنبال آن باشد، تقریباً همه نت‌ها را می‌توان تشخیص داد.

با ته نشین شدن رایحه ابتدایی، بوی این عطر با صمغ مُر، و ترکیبی از گل‌های میخک، یاس و رز، شرقی و گلی‌تر می‌شود. اوپیوم عطر خشک، رایحه‌ای گرم، پر انرژی و اعتیادآور دارد که در انتها به رایحه‌ای شرقی کهربایی، تند و عالی می‌رسد.

تام فورد توتون وانیل (Tom Ford Tobacco Vanille)

تام فورد توتون وانیل (Tom Ford Tobacco Vanille) - بهترین عطرهای زنانه تمام دوران ها

دلایل انتخاب وانیل تنباکو: این محصول شرقی در ابتدا مورد توجه بسیاری از عطردوستان قرار گرفت. اگر گرلین شالیمار یا Guerlain Shalimar بهترین انتخاب وانیلی برای قرن بیستم بود، پس Tobacco Vanille یکی از مدعیان اصلی بهترین انتخاب وانیلی برای دوران مدرن به حساب می‌رود.

این عطر از وانیل غنی و گرم ساخته شده است که با گیلاس و تنباکوی شیرین پشتیبانی می‌شود. یکی از خوش طعم‌ترین و معدود عطرهایی که شما را به بهترین فصل سال می‌برد.

شنل کوکو مادمازل (ChaneI Coco Mademoiselle)

شنل کوکو مادمازل (ChaneI Coco Mademoiselle)

دلایل انتخاب کوکو مادمازل: یک رایحه مرکباتی، چوبی و گلی فوق‌العاده که پیچیدگی را فریاد می‌زند.

رایحه‌ای خوب از وانیل و دانه‌های تونکا باعث می‌شود تا به دل بنشیند در حالی که هنوز هم می‌توان بوی فوق‌العاده گل رز و پچولی را حس کرد.رایحه مشک موجود در پایه این عطر، به ماندگاری آن کمک می‌کند.

کریستین دیور ادیکشن (Christian Dior Addict)

کریستین دیور ادیکشن (Christian Dior Addict)

دلایل انتخاب ادیکشن: قطعاً برای یک ذائقه اکتسابی است، اما چه خلاقیتی در آن نهفته است.

رایحه علف سبز و تنها کمی مرکبات از برگ ماندارین. عطر گل‌ها در مرحله پخش بو نیز قابل توجه هستند اما خیلی برجسته نیستند.

از شگفت‌انگیزترین عصاره وانیل اعتیادآور ساخته شده است که جای تعجبی باقی نمی‌گذارد وقتی روزانه میلیون‌ها نفر از این عطر استفاده می‌کنند.

گرلین میتسوکو (Guerlain Mitsouko)

گرلین میتسوکو (Guerlain Mitsouko)

دلایل انتخاب میتسوکو: ژاک گرلین این عطر را به نام قهرمان رمان پرفروش La Bataille نامگذاری کرده است. درخشش ژاک، ایده ترکیب یک ترکیب شیپر (خزه بلوط) را با نت هلو ایجاد کرد که حتی پس از گذشت بیش از ۱۰۰ سال از عرضه آن، هنوز هم مدرنیته خاصی را حفظ کرده است.

میتسوکو به خانم‌های با تجربه‌ای توصیه می‌شود که می‌دانند از زندگی چه می‌خواهند.

تیری موگلر الاین (Thierry Mugler Alien)

تیری موگلر الاین (Thierry Mugler Alien)

دلایل انتخاب الاین: عطری عجیب و غریب در بطری بنفش طلسم مانند.

خوب است بدانید که رایحه جذاب الاین تنها از سه نت متمایز ساخته شده است: یاس، کهربا و چوب‌های گرانبها.

کسانی که نت‌های گلی مانند یاس را دوست دارند، از این عطر لذت خاصی می‌برند. کهربا حس پودری را به اندازه کافی حفظ می‌کند.

اگر هنوز از الاین استفاده نکرده‌اید، باید بگویم که این ترکیب ساده و اعتیادآور شبیه هیچ ترکیب دیگری نیست.

هرمس ادو مرویل (Hermès Eau des Merveilles)

هرمس ادو مرویل (Hermès Eau des Merveilles) - بهترین عطرهای زنانه تمام دوران ها

دلایل انتخاب اودو مرویل: اگر عطرهای میوه‌ای را دوست دارید که خیلی شیرین نیستند، این عطر برای شما ساخته شده است.

ترکیب چوب مرکبات/کهربا آن را روشن و خشک می‌کند، بدون اینکه سنگین باشد. تصور کنید که در تعطیلات تابستانی هستید، در ساحل قدم می‌زنید، در حالی که هوای شور دریا به بینی شما برخورد می‌کند، و در این میان بوی پرتقال رسیده‌ای که در دست‌تان گرفته‌اید می‌آید. این ترکیب، همان رایحه اودو مرویل است.

این عطر برای مردان نیز مناسب است.

گرلین سامسارا (Guerlain Samsara)

گرلین سامسارا (Guerlain Samsara)

دلایل انتخاب سامسارا: یک رایحه گرانقیمت، بالغ و کلاسیک است که شبیه هیچ چیز دیگری در بازار نیست.

عطری غنی و خامه‌ای با رایحه‌ای اغواکننده با پس زمینه عطری معروف. این عطر می‌تواند آخرین عطر عالی گرلین باشد که پروفایل رایحه‌ای آرامبخش دارد و به احتمال زیاد شما را به یاد بهترین روزهای کودکی می‌اندازد.

تام فورد نویر د نویر (Tom Ford Noir de Noir)

تام فورد نویر د نویر (Tom Ford Noir de Noir)

دلایل انتخاب نویر د نویر: یک عطر فوق العاده با جذابیتی مست کننده. عطری عاشقانه و احساسی با پایه‌ای تیره و مرموز. رز مخملی غالب است بر مقداری شکلات و کمی ترافل خاکی.

این عطر در هوای سرد بیرون شکوفا می‌شود و رایحه ای فراموش نشدنی برای‌تان ایجاد می‌کند.

نارسیسو رودریگز فور هر (Narciso Rodriguez For Her)

نارسیسو رودریگز فور هر (Narciso Rodriguez For Her)

دلایل انتخاب فور هر: هیچ راهی برای بیان علت انتخاب آن وجود ندارد، پس بیایید بدون رودروایسی صحبت کنیم. این عطر قرار بود سنگین، جذاب و فریبنده ساخته شود و ویژگی سکسی داشته باشد.

این فرمول، زنان مدرن و آزاد را هدف قرار داده است که از صحبت کردن در مورد چیزی تردید ندارند. مشک سنگین در مرکز این ترکیب به عنوان یک تقویت کننده اعتماد به نفس عمل می‌کند. خوشبختانه، به دلیل پایه گرم ساخته شده از کهربا، وانیل و اسمانتوس (گونه‌ای از زیتون) آنقدر تند و تیز نیست. نارسیسو فور هر، پودری‌ترین عطر در این لیست است.

مونتال اینتنس کافه (Montale Intense Cafe)

مونتال اینتنس کافه (Montale Intense Cafe)

دلایل انتخاب اینتنس کافه: تصور کنید در تراس خیابانی یک کافه قدیمی در پاریس نشسته‌اید. در حالی که در حال نوشیدن بهترین قهوه خامه‌ای هستید، زنی از کنار شما رد می‌شود که بوی گران قیمت ترین گل رز جهان را می‌دهد. این همان قهوه غلیظ است.

رایحه‌ای فوق العاده اعتیادآور با رایحه گل رز که برجسته ترین نت است، اما عطر وانیل خامه‌ای و نت لطیف قهوه به آن عمقی می‌بخشد که ترکیب را متعادل می‌کند. بوی بهترین فنجان قهوه‌ای است که تاکنون ساخته شده است.

پرادا اینفیوژن د لریس (Prada Infusion d’Iris)

پرادا اینفیوژن د لریس (Prada Infusion d’Iris) - بهترین عطرهای زنانه تمام دوران ها

دلایل انتخاب اینفیوژن د لریس: این عطر ماندگار با ترکیبی از مرکبات و ته مایه گل‌ها شروع می‌شود. رایحه زنبق بی‌نظیر با نت‌های پودری در مرحله میانی فشرده‌تر است، در حالی که پایه آن از بنزوئین، وتیور (رایحه خاکی) و سدر تشکیل شده است.

رایحه گل‌های تازه آن را برای استفاده هر روز، و برای هر مناسبتی مناسب می‌سازد و رد بوی شگفت انگیزی از خود به جای می‌گذارد.

عطر مورد علاقه شما چیست که فکر می‌کنید می‌تواند در این فهرست جای بگیرد؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان