جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.4
(8)

بسیاری از مردان مشکل زود انزالی دارند. به همین دلیل این سوال که برای درمان زودانزالی چه بخوریم از جمله جستجوهای پرتکرار در گوگل است! در این مقاله ۱۴ ماده غذایی قید شده است که به درمان و بهبود زود انزالی کمک می‌کنند.

برای درمان زود انزالی چه بخوریم؟

این 14 ماده غذایی را می‌توانید در برنامه غذایی خود بگنجانید:

شکلات تلخ

برای درمان زود انزالی چه بخوریم؟ شکلات تلخ

شکلات تلخ باعث ایجاد احساس هیجان و شادی در فرد می‌شود. این ماده غذایی یک ماده محرک طبیعی برای غریزه جنسی به حساب می‌آید که با وجود داشتن آرژنین باعث برانگیختگی جنسی می‌شود. این ماده قوای جنسی را نیز تقویت می‌کند. از طرفی با خوردن شکلات تلخ سطوح سروتونین و دوپامین نیز افزایش یافته و فرد از شر اضطراب، استرس و ناراحتی از ناتوانی جنسی نیز خلاص می‌شوند.

مارچوبه

مارچوبه به عنوان یک گیاه دارویی آیورودیک برای بهبود زود انزالی مفید در نظر گرفته می‌شود. این گیاه بهترین دارو برای درمان اختلالات جنسی هم در مردان و هم در زنان است زیرا مواد فیتوشیمیایی و گلیکوزیدهای زیادی دارد که به بهبود باروری کمک می‌کنند. این دو ماده همچنین نه تنها احتباس و التهاب ادرار را درمان می‌کنند بلکه دیگر به این بیماری مبتلا نخواهید شد. همچنین نباید فراموش کرد که عصاره مارچوبه به تقویت غریزه جنسی نیز کمک می‌کند.

اگر هر روز 4 قاشق چایخوری پودر ریشه مارچوبه را در یک لیوان شیر ولرم بریزید و بنوشید، می‌توانید با انزال زودرس مقابله کنید.

موز

برای دیر انزالی حتما موز بخورید. اگر موز را با ترکیب عسل و گردو بخورید تاثیر بیشتری نیز خواهد داشت. این میوه حاوی آنزیم بروملین است که سطح میل جنسی مردان را افزایش داده و از زود انزالی جلوگیری می‌کند.

از طرفی موز منبع خوب ویتامین B6 است و وجود این نوع ویتامین در رژیم غذایی شما باعث تقویت عملکرد هورمون تستوسترون مردانه شده و با افزایش آن منجر به دیر انزالی می‌شود.

عدس

شاید بارها شنیده اید که عدس به دلیل داشتن فولات و فولیک اسید بهترین غذا برای زنان به خصوص تقویت باروری آن‌ها به حساب می‌آید. اما مصرف عدس نه تنها برای زنان بلکه برای مردان نیز مفید است. بر اساس مطالعات انجام شده فولیک اسید رابطه قوی با اختلال جنسی دارد و اگر عدس بخورید می‌توانید زود انزالی را درمان کنید.

برای درمان زودانزالی چه بخوریم: تخم مرغ

تخم مرغ

برای جواب این سوال باید بگوییم تخم مرغ بخورید. این ماده غذایی منبع غنی از مواد مغذی و معدنی مفید برای سلامت بدن است. از طرفی تخم مرغ با داشتن ویتامین B1 یا همان تیامین بهترین غذا برای تقویت سلامت باروری مردان به حساب می‌آید. خوردن یک عدد تخم مرغ در روز باعث دیر انزالی می‌شود.

در واقع تیامین تاثیر فوق‌العاده‌ای در رفع خستگی و کاهش اعتماد به نفس دارد، که از قضا هر دو این موارد با زود انزالی مرتبط هستند. اگر غذاهای سرشار از تیامین بخورید می‌توانید زود انزالی‌تان را درمان کنید.

هویج

هویچ بخورید، هویچ نه تنها به سلامت چشم‌هایتان کمک می‌کند بلکه با داشتن انواع ویتامین‌های A، E، K، بیوتین یا ویتامین B7 و نیاسین یا ویتامین B3 می‌توانید سلامت جنسی شما را نیز تضمین می‌کند. در واقع هویج با تقویت گردش خون به عضلات آلت تناسلی، جلو زود انزالی را می‌گیرد.

کرفس

زود انزالی بیشتر با استرس و اضطراب مرتبط است. اگر همیشه عصبانی هستید پس بهتر است کرفس بخورید تا هم اضطراب‌تان از بین برود و هم بتوانید زود انزالی‌تان را درمان کنید. زیرا کرفس نیز حاوی انواع ویتامین‌ها مانند ریبوفلاوین و پیریدوکسین است که به کاهش استرس کمک کرده و با ایجاد آرامش اختلال زود انزالی را نیز از بین می‌برد.

ماهی

انواع ماهی‌ها مثل سالمون، تن یا ساردین منبع غنی از ویتامین دی هستند. این ویتامین تاثیر فوق العاده‌ای بر سلامت باروری مردان دارد. در واقع ویتامین دی می‌تواند به کیفیت و کمیت اسپرم و حتی حرکت سریع‌تر آن‌ها کمک کند.

پیازچه

خواه پیاز بخورید و خواه پیازچه، هردو بهترین دارو برای تقویت قوای جنسی و اندام‌های تناسلی به حساب می‌آیند. سعی کنید در طول وعده‌های غذایی تان حتما پیازچه بخورید تا بتوانید زود انزالی‌تان را بهبود بخشید.

بلغور جو دوسر

بلغور جو دو سر - برای درمان زود انزالی چه بخوریم؟

همین که از بلغور جو دوسر در وعده صبحانه‌تان استفاده می‌کنید یا آن را به انواع سوپ‌ها اضافه می‌کنید، خود به خود مشکل زود انزالی از بین می‌رود. زیرا این ماده غذایی درست مانند هویج به افزایش جریان خون کمک کرده و منجر به آرام شدن ماهیچه‌های آلت تناسلی مردان می‌شود.

هندوانه

هندوانه سرشار از سیترولین است. سیترولین نیز ماده‌ طبیعی برای تقویت میل جنسی به حساب می‌آید. خوردن یک تکه هندوانه در روز باعث دیر انزالی می‌شود.

زنجبیل

زنجبیل پاسخ سوال “برای درمان زودانزالی چی بخوریم” است. این ماده غذایی با افزایش جریان خون و گردن بهتر خون در بدن باعث می‌شود خون در ماهیچه‌های آلت تناسلی افزایش پیدا کند و به مردان در بهبود نعوظ و انزال کمک کند. سعی کنید دمنوش زنجبیل بخورید و برای تجربه یک طعم بهتر عسل هم به آن اضافه کنید. عسل نیز به تقویت سلامت کلی بدن کمک می‌کند.

سیر

سیر بخورید! سیر بهترین ماده غذایی دارای خاصیت ضد باکتریای و ضد التهابی است که با بهبود گردش خون در بدن می‌تواند باعث دیر انزالی شود. سیر می‌تواند به شما در داشتن رابطه جنسی طولانی شدن کمک کند. سعی کنید روزانه یک حبه سیر خام بجوید یا آن را در روغن سرخ کنید و هر روز صبح با معده خالی میل کنید. سیر نه تنها به سلامت جنسی شما کمک می‌کند بلکه بهترین دارو برای کاهش قند خون بالا است.

برای درمان زود انزالی پزشکان در طب سنتی به مردان توصیه می‌کنند تا 40 روز به طور منظم، هر روز یک حبه سیر بخورند.

بامیه

خوردن یک قاشق چایخوری پودر بامیه خشک در روز می‌تواند زود انزالی را درمان کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان