جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.6
(11)

یکی از محصولاتی که در بیشتر خانه‌های ایرانی وجود دارد، کتری و قوری است. همانطور که می‌دانید خانواده‌های ایرانی علاقه بیش از اندازه‌ای به مصرف چای دارند و حتی ممکن است برخی از افراد به دلیل همین علاقه زیاد، روزانه چندین بار چای میل کنند.

جالب است بدانید بخشی از طعم و عطر چای مرتبط به محصولاتی می‌شود که چای را به کمک آن تهیه می‌کنید. محصولاتی مانند کتری و قوری، سماور برقی و سماور گازی، چای ساز و بسیاری از موارد دیگر. این محصولات به خصوص کتری و قوری در بازار از تنوع بالایی برخوردارند و همین امر سبب شده افرادی که به دنبال خرید این محصولات هستند با چالش بزرگی روبه‌رو شوند.

آیا شما در هنگام خرید کتری و قوری با چالش نیز روبه‌رو شدید؟ آیا می‌دانید کدام کتری و قوری مناسب برای شما و خانواده است؟ اگر اطلاعات زیادی در مورد این موضوع ندارید، توصیه می‌شود قبل از خرید این محصول حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه قصد داریم نکاتی را بیان کنیم که راهنمای خرید کتری و قوری برای شما عزیزان باشد.

نکاتی طلایی برای خرید انواع کتری و قوری

کتری و قوری عضوی جدا نشدنی و ضروری از آشپزخانه‌های ما ایرانیان است. حتی از این محصول در بسیاری از ادارات و محیط‌های صنعتی نیز استفاده می‌کنند. برای تهیه این محصول به صورت باکیفیت و مناسب با نیاز، کافیست از یک سری دستورالعمل‌ها پیروی کنید و به برخی از نکات توجه داشته باشید. شما می‌توانید بهترین محصولات را از لوازم خانگی آترینو تهیه کنید.

در ادامه سعی داریم نکاتی را که به عنوان راهنمای خرید کتری و قوری محسوب می‌شود، برای شما عزیزان شرح دهیم:

1. ظرفیت و گنجایش

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام خرید کتری و قوری توجه به ظرفیت و گنجایش کتری و قوری است. در نظر داشته باشید ظرفیت کتری و قوری که قصد خرید آن را دارید با میزان مصرف چای و دمنشوش شما و یا خانواده در طول روز هماهنگی داشته باشد. به طور مثال اگر این محصول را برای ادارات می‌خواهید به تعداد افراد توجه داشته باشید و در صورتی که تعداد زیاد بود، کتری و قوری تهیه کنید که ظرفیت بالایی نیز داشته باشد.

اگر مصرف چای روزانه شما کم است و یا کتری و قوری را برای کسانی می‌‌خواهید که علاقه زیادی به چای و دمنوش ندارند، این محصولات را می‌توانید با حجم کمتر نیز تهیه کنید.

در نظر داشته باشید در صورتی که ظرفیت با میزان مصرف هماهنگی نداشته باشد، شما با مشکلاتی مثل خالی و پر کردن مکرر کتری و قوری مواجه می‌شوید.

images_1693748576_64f48d603b0fc.jpg

2. وزن

وزن کتری و قوری نباید به گونه‌ای باشد که استفاده از آن برای برخی افراد دشوار شود. فرض کنید اگر کتری و قوری سنگین باشد، با ریختن آب درون آن سنگین‌تر نیز می‌شود که این موضوع جابه‌جایی و استفاده از آن را تا حدودی دشوار می‌کند. در هنگام خرید دقت داشته باشید که هم کتری و هم قوری دارای وزن نسبتا سبکی باشند.

3. دسته قوری و کتری

در هنگام خرید کتری و قوری به دسته‌های آن توجه داشته باشید. در صورتی که دسته‌ها از جنس‌های مرغوب و عایق باشند، شما با مشکلاتی مانند گرم شدن بیش از حد آن روبه‌رو نیستید. بسیاری از کتری و قوری‌ها به دلیل نداشتن دسته‌های عایق، سبب سوختن و التهاب دست و انگشتان می‌شوند.

توصیه می‌شود اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد، به دنبال کتری و قوری باشید که دسته‌های آن ترجیحا از جنس فلز و شیشه نباشد. دسته‌های فلزی و شیشه‌ای در هنگام تهیه چای به شدت داغ می‌شوند که حتی ممکن است با وجود استفاده از دستگیره، گرمای آن را حس کنید. بهترین جنس دسته، پلاستیک‌های عایق می‌باشد.

کتری و قوری

4. تفاله چای و دمنوش

اگر مخلوط شدن تفاله چای و دمنوش با نوشیدنی برای شما خوشایند نیست، توصیه می‌شود حتما قوری تهیه کنید که دارای تفاله گیر باشد. البته در نظر داشته باشید که ممکن است ست انتخابی قوری و کتری تفاله گیر نداشته باشد که در آن صورت شما می‌توانید به صورت جدا گدانه تفاله گیر تهیه کنید.

5. جنس کتری و قوری

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید کتری و قوری باید به آن توجه کنید، جنس آن است. هر چقدر جنس این محصولات بهتر باشد، طول عمر بالاتری نیز دارند.

اگر به دنبال کتری و قوری هستید که مقاومت بالایی در برابر ضربه، زنگ زدگی و فشار داشته باشد، بهترین گزینه برای شما کتری و قوری‌هایی از جنس استیل است. حتی در مورد شستشوی کتری و قوری‌های استیل، نیازی به نگرانی نیست زیرا این محصولات مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی دارند.

6. سوت کتری

سوت کتری یک از فاکتورهایی است که در هنگام خرید توصیه می‌شود به آن توجه کنید. این سوت در واقع زمانی به کار می‌افتد که آب کتری جوش می‌آید. با وجود این سوت به راحتی می‌توانید از جوش آمدن آب خبر دار شوید.

7. سرعت جوش آمدن آب

اگر از آن دسته افراد هستید که جوش آمدن سریع آب برای شما اهمیت بالایی دارد، سعی کنید کتری و قوری‌هایی با ظرفیت کمتر تهیه کنید.

در صورتی که زمان کافی برای تهیه انواع چای و دمنوش ندارید، توصیه می‌شود به جای کتری و قوری‌های معمولی از چای ساز یا کتری برقی استفاده کنید. این محصولات قادر هستند در کمترین زمان آب را با استفاده از جریان برق جوش بیاورند.

8. دهانه قوری

یکی از نکاتی معمولا در خرید کتری و قوری بسیار کم به آن توجه می‌شود، دهانه قوری است. در صورتی که دهانه قوری دارای انحنا باشد، استفاده از آن به طور ویژه‌ای برای افراد سهولت می‌یابد. با وجود این انحنا نیازی نیست دست خود را بیش از اندازه خم کنید.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید باید به دهانه قوری توجه کنید، میزان قطر آن است. اگر این دهانه قطر خیلی کمی داشته باشد، شست‌و‌شوی آن بسیار دشوار می‌شود. به منظور سهولت در شست‌و‌شو توصیه می‌شود کتری و قوری‌هایی انتخاب کنید که دهانه‌ آن چندان باریک نباشد.

9. قیمت کتری و قوری

تقریبا افراد در هنگام خرید به یکی از فاکتورهایی که توجه ویژه می‌نمایند، قیمت است. سعی کنید کتری و قوری که تهیه می‌کنید به نسبت طراحی، برند و امکاناتی که دارد دارای قیمت مناسب باشد. برای خرید کتری و قوری جدید  با قیمت مناسب توصیه می‌شود از فروشگاه‌های معتبری همچون فروشگاه آترینو خرید کنید.

فروشگاه آترینو، لیست ۲۰ و هوم دیش علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، به دلیل حذف واسطه‌‌ها بهترین قیمت را نیز بر روی محصولات خود می‌گذارند.

نتیجه گیری از راهنمای خرید کتری و قوری

تاکنون سعی داشتیم راهنمای خرید کتری و قوری را برای شما به طور کامل شرح دهیم. مطمئن باشید با توجه به نکاتی مانند جنس، ظرفیت، دسته‌ها، دهانه قوری و کتری، وزن و… می‌توانید کتری و قوری مناسب تهیه کنید. البته یکی دیگر از نکات حائز اهمیت خرید از فروشگاه‌های معتبر است. با خرید از فروشگاه‌های معتبر دیگر نیازی نیست نگران کیفیت محصولات باشید.

ما به شما عزیزان فروشگاه معتبر آترینو را پیشنهاد می‌دهیم. این فروشگاه یکی از با سابقه‌ترین و حرفه‌ای ترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش و عرضه لوازم خانگی محسوب می‌شود. تنوع محصولات موجود در این فروشگاه نیز بسیار بالا است و شما هر آنچه را که برای خانه‌های خود نیاز داشته باشید، به راحتی می‌توانید از فروشگاه آترینو تهیه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان