جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
325 بازدید

متولدین کدام ماه در رفاقت بهتر از ماه‌های دیگر هستند؟

متولدین کدام ماه در رفاقت بهتر از ماه‌های دیگر هستند؟
خواندن 4 دقیقه
3.6
(15)

ما خیلی‌ها را می‌شناسیم که سال‌ها است دوستان گرمابه و گلستان هم هستند. مثلا هستند کسانی که از دوران دبستان تا بزرگسالی و دانشگاه با هم دوست بوده اند یا حتی یکی از همان ها را کنار خودمان داریم. حفظ دوستی‌های صمیمانه ملزم به سازگاری است، و همین سازگاری باعث می‌شود ما با بعضی از دوستانمان رفاقت طولانی مدتی داشته باشیم. ما امروز می‌خواهیم در مورد متولدین هر ماه و ارزشی که برای رفاقت قائلند بنویسیم. متولدین کدام ماه تو رفاقت حرف ندارند؟ پاسخ این سوال را در نوشتار حاضر می‌بینید.

متولدین کدوم ماه تو رفاقت حرف ندارن؟

متولدین این 9 ماه در رفاقت حرف ندارند:

فروردین

فال هفتگی چهارمین هفته مرداد متولدین کدام ماه در رفاقت حرف ندارند؟

متولدین ماه فروردین در رفاقت حرف ندارند، آن‌ها می‌توانند جزء بهترین دوستان شما باشند، زیرا همیشه در دسترس هستند و می‌توان به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کرد. با این حال متولدین فروردین بهتر با متولدین قوس کنار می‌آیند، به خصوص اگر هر دو با هم کتاب بخوانند، آن وقت هرگز نمی‌توانید آن‌ها را از هم جدا کنید.

اردیبهشت

متولدین اردیبهشت خیلی راحت به مردم اعتماد نمی‌کنند و می‌خواهند قبل از هر نوع رابطه دوستانه‌ای، فرد مورد نظرشان را خوب بشناسند. آن‌ها با متولدین تیر و فروردین خیلی خوب کنار می‌آیند زیرا این نشانه ها هم مثل متولدین اردیبهشت دوست داشتنی و محتاط هستند. اگر می‌خواهید بهترین رفیق دنیا را داشته باشید، با یک متولد اردیبهشت طرح دوستی بریزید.

خرداد

متولدین خرداد در رفاقت حرف ندارند، به خصوص که عاشق سفر هستند و هرکسی که همراهی‌شان کنند را شگفت زده خواهند کرد. آن‌ها مانند طبیعت درونی‌شان باید با همزاد خودشان یعنی نشانه های شیر و ماهی همراه شوند تا انرژی درونی‌شان را تخلیه کنند. اگر می‌خواهید رفیقی داشته باشید که از جان برایتان مایه بگذارد، حتما یک خردادی را انتخاب کنید.

تیر

فال هفتگی چهارمین هفته مرداد متولدین کدام ماه در رفاقت حرف ندارند؟

آن‌ها دوست داشتنی، محتاط، مراقب و صادق هستند. همچنین قادرند هر رابطه کجدار و مریز را درمان کنند. مردم آن‌ها را به خاطر خود واقعی‌شان دوست دارند و عاشق انرژی مثبت اطرافشان هستند. هرچند متولدین تیر می‌توانند با متولدین دیگر ماه‌ها هم دوست باشند، اما خرداد و آبان بهترین همتایان آن‌ها محسوب می‌شوند.

مرداد

اگر می‌خواهید بدانید متولدین کدام ماه در رفاقت حرف ندارند؟! ما به شما متولد ماه مرداد را معرفی می‌کنیم. هرچند آن‌ها افراد خودمحوری هستند اما برای قدردانی از دوستانشان هر کاری انجام می‌دهند. در واقع متولدین مرداد حامی همه دوستانشان به حساب می‌آیند. آن‌ها عاشق کمک کردن به دیگران هستند. برای متولدین مرداد بهترین دوستان متولدین بهمن و تیر هستند.

شهریور

متولدین شهریور از اوضاع دوستانشان با خبرند، حتی اگر رفیق‌شان حرفی به زبان نیاورد هم آن‌ها می‌دانند که چه اتفاقی افتاده است. بنابراین اگر دوست صمیمی‌تان متولد ماه شهریور است، بهتر است قبل از این که خودش دست به کار شود، حرف بزنید. ‌متولدین دی و اردیبهشت رفاقت دیرینه‌ای با متولدین شهریور دارند.

مهر

فال روزانه متولدین کدام ماه در رفاقت حرف ندارند؟

متولدین مهر ممکن است در پیدا کردن دوستان جدید حرفه‌ای نباشند، اما در حفظ دوستان قدیمی فوق العاده عالی عمل می‌کنند. آن‌ها قادرند بین دوستی‌های قدیمی و جدید و انواع روابط دوستانه‌ای که ایجاد می‌کنند، تعادل خوبی برقرار کنند. اگر به دنبال دوستی صادق و انعطاف پذیر هستید، سعی کنید با یک متولد مهر طرح دوستی بریزید. آن وقت معنای واقعی رفاقت را خواهید فهمید. دوست داشتنی‌ترین دوستان برای آن‌ها، متولدین اردیبهشت هستند.

آبان

متولدین آبان افرادی فوق العاده مستقل هستند. آن‌ها به دوستان‌شان وفادارند. همچنین آن‌ها علاقه شدیدی به صحبت در مورد زندگی‌شان دارند. بنابراین اگر رفیق صمیمی یک آبان ماهی باشید، محال است از جیک و پوک زندگیش بی خبر بمانید. بهترین دوستان آن‌ها متولدین ماه تیر و دی هستند.

آذر

فرد متولد آذر جذاب، خوش شانس و ذاتا مهربان است. او چنان انرژی مثبتی دارد که اگر در جمعی حاضر شود، همه را دور خودش جمع می‌کند. برای یک متولد آذر بهترین دوست و رفیق می‌تواند از ماه های فروردین و شهریور باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 15

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان