جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18 بازدید

تصمیم جدید ایلان ماسک: توییتر با نام و لوگوی جدید!

تصمیم جدید ایلان ماسک: توییتر با نام و لوگوی جدید!
خواندن 3 دقیقه
3
(2)

آیا واقعا قرار است توییتر با نام و لوگوی جدید ظاهر شود؟ بر اساس آخرین توییت های ایلان ماسک، قرار است لوگوی معروف توییتر که یک پرنده آبی کوچک است به حرف انگلیسی X تغییر کند. ماسک در ساعت 12:04 بامداد یکشنبه به وقت شرقی نوشت: “به زودی از برند توییتر و به تدریج با همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد.”

بنیانگذار تسلا گفت که لوگوی جدید به شکل “X” خواهد بود و از 149.1 میلیون دنبال کننده خود در توییتر خواستار نمونه و طرح با این حرف انگلیسی شده است. او نوشت: “اگر امشب یک طرح لوگوی X که به اندازه کافی جذاب باشد، پست شود، فردا سراسر جهان آن را خواهند دهید. این کار ماسک هم تمایل او به حرف “X” را نشان می‌دهد، طوری که می‌دانید همه برندهای او به نحوی حرف X را در خود دارند.

تغییر لوگوی توییتر به X

توییتر با نام و لوگوی جدید

اوایل صبح یکشنبه، ماسک تصویری از خود را که در مقابل پوستر تسلا با دست‌هایش به شکل «X» روی هم قرار داد بود، منتشر کرده بود. او زیر عکس نوشته بود: “نمی دانم چه حکمتی است، اما حرف X را دوست دارم.” شرکت موشک ماسک SpaceX نام دارد و شرکت پرداخت آنلاین او که ماسک در سال 1999 تاسیس کرد و اکنون به نام Paypal شناخته می‌شود، در ابتدا X.com نام داشت.

گزارش شده که ماسک شنبه شب به کارمندهایش گفته که او آخرین پیامش را از یک حساب ایمیل تویتر فرستاده است و بعد با یک ایموجی سلام، پیامش را امضا کرده است.

آلن آدامسون، یکی از بنیانگذاران متافورس”Metaforce”، یک مشاور بازاریابی بزرگ، در واکنش به تغییر نام تجاری توییتر آن را “پایانی مناسب برای شروع شگفت انگیز یک برند و تجارت نمادین” خواند.

توییتر با نام و لوگوی جدید

توییتر با نام و لوگوی جدید

این اولین باری نیست که ماسک بر سر نام تجاری شرکتی که در اکتبر گذشته به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرده بود بحث می‌کند. در ماه آوریل، این پلتفرم به طور موقت لوگوی خود را با سگ Shiba Inu که نشان ارز دیجیتال Dogecoin است، جایگزین کرد. این تغییر به طور موقت قیمت ارز را افزایش داد و به ادعاهایی مبنی بر دست داشتن ماسک در معاملات داخلی منجر شد.

این اقدام جدیدترین تغییر بحث‌برانگیز از سلسله تغییراتی است که ماسک در این پلتفرم ایجاد کرده است. این هم از آن موضوعاتی است که مثل محدود کردن تعداد توییت‌های کاربران موجودی از انتقادها را به سمت ماسک حواله کرد.

اکنون توییتر با یک رقیب جدید در تردز  Threads روبرو است که توسط متا در اوایل این ماه راه اندازی شد. تنها در پنج روز، پلتفرم جدید به 100 میلیون ثبت نام رسید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان