جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
32 بازدید

تست بینایی: چند خرگوش در تصویر وجود دارد؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست بینایی: چند خرگوش در تصویر وجود دارد؟
خواندن 2 دقیقه
3.5
(28)

تست بینایی خرگوش های پنهان: فقط تیزبین ها می توانند این چالش را حل کنند! به تصویر نگاه کنید و در عرض 10 ثانیه بگویید چند خرگوش می بینید؟

خطای دید که به آنها توهم نوری نیز گفته می شود، زمانی ایجاد می شوند که آنچه می بینیم با آنچه درک می کنیم متفاوت باشد. امروزه این تصاویر در بین کاربران صفحات مجازی بسیار محبوب هستند. این تصاویر می توانند ذهن ما را فریب دهند و درک ما را از واقعیت به چالش بکشند. چالش امروز، تست بینایی خرگوش های پنهان نیز یکی از همین تصاویر است. پس منتظر چه هستید؟ بیایید شروع کنیم.

تست بینایی خرگوش های پنهان

به تصویر زیر نگاه کنید و خرگوش ها را بشمارید؟ اما فراموش نکنید که برای انجام این کار فقط 10 ثانیه وقت دارید!

در عکس چند خرگوش وجود دارد

 

اکثر مردم نمی توانند تعداد خرگوش ها را تشخیص دهند. اما نگران نباشید جواب تست بینایی خرگوش های پنهان در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

.

.

.

پاسخ

زمان شما به پایان رسیده است. خوب در تصویر چند خرگوش وجود دارد؟

اگر موفق شدید به شما تبریک می گوییم. به هر حال، حالا وقت آن است تا پاسخ صحیح را فاش کنیم.

تعداد خرگوش ها

در تصویر 20 خرگوش وجود دارد.

چقدر در تشخیص چیزهای پنهان مهارت دارید؟ حتی اکثر افرادی که بینایی عالی دارند هم نتوانستند تعداد دقیق خرگوش ها را تشخیص دهند. شما چطور؟ کارشناسان می گویند پازل های تصویری یک فعالیت آرام بخش و متمرکز برای استراحت و کاهش استرس مفید هستند. آنها می توانند به ترشح اندورفین، هورمونی که باعث بهبود خلق و خو می شود، کمک کنند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی خرگوش های پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 28

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان