جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
19 بازدید

آزمون صدپا مستتر: آیا می توانید در 6 ثانیه صدپا استتار شده در تصویر را پیدا کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون صدپا مستتر: آیا می توانید در 6 ثانیه صدپا استتار شده در تصویر را پیدا کنید؟
خواندن 2 دقیقه
4.3
(6)

آزمون صدپا مستتر: فکر می کنید بینایی عالی دارید؟ پس این چالش بینایی را حل کنید. به تصویر نگاه کنید، آیا می توانید در عرض 6 ثانیه صدپا استتار شده در تصویر را پیدا کنید؟ آزمون های خطای دید معمولا برای ارزیابی قدرت بینایی فرد به کار می‌روند. این تست ها شامل مجموعه ای از آزمون ها و فعالیت های مشخص هستند که قدرت تمیزدهی، دقت و تفسیر درک بصری فرد را ارزیابی می‌کنند. مثالی از تست های خطای دید آزمون صدپا مستتر است. با انجام این تست چشم های خود را به چالش بکشید.

آزمون صدپا مستتر

در تصویر زیر یک صدپا به خوبی استتار شده است. چالش این است تا صدپا را عرض 6 ثانیه پیدا کنید که از حالا شروع می شود.

صدپا را پیدا کنید

استتار یک مکانیسم مهم در رفتار حیوانات است که اجازه می دهد بهتر با محیط طبیعی خود تطابق یابند و از خطرات محتمل در محیط زندگی خود دفاع کنند. همچنین، استتار به حیوانات کمک می‌کند که به صورت کمتر دیده شده و در زمانی که اقلیم یا محیط‌ها تغییر می‌کنند، بهتر به تغییرات نگران‌کننده واکنش نشان دهند.

.

.

.

.

.

.

کاوشگران حیات وحش در شناسایی حیوانات، از جمله حیواناتی که استتار می شوند متخصص هستند. آنها چشم تیزی دارند و می توانند الگوها و اشکالی را ببینند که از چشم انسان های معمولی پنهان است. به هر حال، زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شدید صدپای مستتر را پیدا کنید؟

جواب

برای دیدن صدپا به تصویر زیر نگاه کنید، او به خوبی با برگ استتار شده است:

صدپای پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون صدپا مستتر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان