جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
16 بازدید

آیا می‌توان دختر پنهان شده میان فلامینگوها را پیدا کنید؟

آیا می‌توان دختر پنهان شده میان فلامینگوها را پیدا کنید؟
خواندن 2 دقیقه
3.8
(12)

در آزمون تشخیص دختری میان فلامینگوها، دختری در میان قوها پنهان شده است. به باور ما تنها کسانی می‌توانند او را پیدا کنند که از قدرت بینایی فوق العاده ای برخوردار باشند. با این وجود شما هم شانس تان را بیازمایید، شاید شما هم برنده شدید. آیا آنقدر به خودتان مطمئن هستید که دست به کار حل این آزمون شوید؟

پس بیایید شروع کنیم!

آزمون تشخیص دختری میان فلامینگوها

آزمون تشخیص دختری میان فلامینگوها

توهمات نوری تنها فریبنده ذهن آدمی است، زیرا آنطور که نشان می‌دهد نیست. مثلا شما میان این تصویری، تعداد زیادی از فلامینگوها را می‌بینید که در حال گشت و گذار میان آب هستند و اطرافشان پر از گل های زرد است. در حالی که چالش از شما می‌خواهد یک دختر را پیدا کنید. حالا سوال این است پس وقتی یک دختر درون تصویر است چرا شما نمی‌توانید آن را پیدا کنید؟ و این همان نکته ظریف تصاویر توهم نوری است.

خوب حالا که می‌دانید جزئیات تصویر چیست، بیایید به دنبال دختر بازیگوش درون تصویر بگردیم. مطمئنا چشمان تیز بینی دارید.

.

.

.

فراموش نکنید که تمرین منظم چالش های توهم نوری می‌تواند مزایای مختلفی مانند افزایش سطح هوش، تقویت تمرکز و کاهش سطح استرس را به همراه داشته باشد.

چه شد آیا توانستید دختر را در آزمون تشخیص دختری میان فلامینگوها پیدا کنید؟

.

.

.

عجله کنید، زمان زیادی باقی نمانده است!

به تصویر زیر دقت کنید.

آزمون تشخیص دختری میان فلامینگوها

زمان شما به پایان رسیده است!

پاسخ آزمون

این طور که از ظواهر امر پیدا است، نتوانسته اید او را پیدا کنید. مشکلی نیست، ناراحت نباشید و غصه هم نخورید. چون ما حدس می‌زدیم ممکن است نتوانید او را پیدا کنید. برای همین ما این دختر مو زرد را روی تصویر زیر به شما نشان داده ایم!

آزمون تشخیص دختری میان فلامینگوها

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص دختری میان فلامینگوها لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان