جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
20 بازدید

سنگ ماه تولد فروردین چیست و چه خواصی دارد؟!

سنگ ماه تولد فروردین چیست و چه خواصی دارد؟!
خواندن 3 دقیقه
3.7
(3)

متولدین فروردین ماه چندین نماد مختلف دارند که ماه تولد آن‌ها را مشخص می‌کند. یکی از آن‌ها سنگ ماه تولد است. هر ماه سنگ قیمتی مخصوص به خود را دارد که ویژگی‌ها، معانی و قدرت‌هایی دارد. در این نوشتار به سنگ ماه تولد فروردین، معنا و خواص آن پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید!

سنگ ماه تولد فروردین

سنگ ماه تولد فروردین

الماس سنگ متولد فرودین است. در حالی که این سنگ قیمتی بی رنگ در نظر گرفته می‌شود اما خوب الماس رنگ‌های زیادی دارد که معروف‌ترین آن با نام الماس Hope شناخته می‌شود. الماس‌ها می‌توانند مشکی، آبی، سبز، صورتی، قرمز، بنفش، نارنجی یا زرد باشند.

الماس یک سنگ سخت، با دوام و با کیفیت است. یونانی‌ها از آن به نام “آداماس” به معنی “شکست ناپذیر” یا “نشکن” یاد می‌کنند.

سنگ تولد فروردینی‌ها در سراسر جهان یافت می‌شود. بر اساس گزارش موسسه زمین شناسی آمریکا، تجارت الماس از قرن چهارم قبل از میلاد آغاز شده است. الماس ابتدا توسط افراد سلطنتی و ثروتمندان از نهرها و رودخانه‌های هند جمع آوری می‌شد.

سپس این سنگ گرانبها وارد اروپا شد. در دهه 1400، این سنگ بیشتر به عنوان نمادی از ثروت شناخته می‌شد. الماس هوپ هم برای اولین بار در هند استخراج شد و بعداً در سال 1668 به لویی چهاردهم پادشاه فرانسه فروخته شد.

الماس همچنین به عنوان نمادی از قدرت هم شناخته می‌شود. به اعتقاد مردم قرن دوم قبل از میلاد، این سنگ زخم چشم را از بین می‌برد. همچنین برخی بر این باورند که الماس نشان دهنده طول عمر، قدرت، زیبایی و شادی است.

خواص سنگ الماس برای متولدین فروردین

سنگ ماه تولد فروردین

  • خواه زن باشید و خواه مرد، اگر همیشه سنگ الماس همراه داشته باشید از ترس و هراس دور خواهید ماند.
  • سنگ تولد ماه فروردین باعث افزایش عشق، محبت و علاقه میان زن و شوهر می‌شود.
  • سنگ الماس باعث افزایش قدرت اراده، بهبود حافظه و تقویت ذهن می‌شود.
  • با این حال نه تنها الماس سنگ اقبال متولدین ماه فروردین است بلکه متولدین ماه مرداد و مهر هم می‌توانند از این سنگ استفاده کنند، زیرا الماس برای این ماه‌ها خوش اقبالی، شانس، برکت، قدرت، خوشبختی، عقل و خرد به همراه دارد.
  • این سنگ همچنین به متولدین فروردین توانایی و قدرت کنترل عواطف‌شان را می‌دهد تا بیشتر بر خود و عملکردشان تسلط داشته باشند.
  • اگر مردی انگشتر الماس داشته باشد یا زنی از گردنبند الماس استفاده کند، می‌تواند بر دشمنانش پیروز شده.
  • همچنین الماس باعث چند برابر شدن وقار و عزت صاحبش می‌شود.
  • سنگ الماس باعث دور شدن انرژی و افکار منفی از متولدین فروردین می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان