جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18 بازدید

برای اندازه گیری میزان هوش‌تان از این توهم نوری انتزاعی استفاده کنید!

برای اندازه گیری میزان هوش‌تان از این توهم نوری انتزاعی استفاده کنید!
خواندن 5 دقیقه
3
(59)

در این تصویر توهم نوری انتزاعی چهار رنگ مختلف وجود دارد که تنها زمانی قادر به دیدن و تشخیص آن‌ها هستید که با تمام تمرکز به نقطه سیاه مرکز تصویر نگاه کنید. هر کدام از این رنگ‌ها میزان سطح هوش شما را تعیین می‌کنند.

هرچند در نگاه اول، این تصویر فقط تنها خطوط سیاه و سفید است اما این توهم‌ نوری انتزاعی مدعی است که می‌تواند میزان سطح هوش شما را اندازه گیری کند. بنابراین هر رنگی که شما ببینید، به میزان سطح هوش‌تان پی خواهید برد. شما در این تصویر یکی از این چهار رنگ (قرمز، زرد، آبی و سبز) را خواهید دید.

تصویر توهم نوری انتزاعی

توهم نوری انتزاعی

کافی است چند ثانیه به مرکز تصویر خیره شوید تا یک رنگ ظاهر شود.

چه رنگی را دیدید؟

قرمز

اگر قرمز رنگی است که مشاهده کردید، باید بگوییم که شما یکی از 35 درصدی هستید که این رنگ را می بینند. دیدن رنگ قرمز به این معنی است که شما از “هوش منطقی” برخوردار هستید. این توهم نوری انتزاعی به شما می‌گویید که از هوش بالاتر از حد متوسط برخوردار هستید و برخی مشکلات‌تان را می‌توانید به یک پلک زدن، خیلی آسان حل کنید. شما اغلب وقتی با مشکلی مواجه می‌شوید، همه راه حل ها را در ذهن‌تان تصور می‌کنید و بهترینش را در کمترین زمان انتخاب می‌کنید.

“شما از شهود قدرتمندی برخوردار هستید، اما بهتر است همیشه خود رای نباشید و به آنچه در ذهن‌تان می‌گذرد اعتماد نکنید، زیرا ممکن است دچار مشکلات بزرگتری شوید.

رنگ زرد

آنچه از این توهم نوری انتزاعی بر می‌آید، از هر 10 نفر دو نفر می‌توانند رنگ زرد را ببینند. اگر شما هم جزء این افراد هستید باید بگوییم که “شما همیشه استراتژیک عمل می‌کنید. شخصیت شما بیشتر به یک استاد شطرنج می‌خورد. همانطور که همه ما می‌دانیم، در این بازی باید از منطق استفاده کرد و ذهن حریف خود را درک کرد، بنابراین در این بازی هم لذت و هم هوش دخیل است.

باید بگوییم که «توانایی شما در درک جزئیات کوچک اطرافتان» فوق العاده است. در واقع «وقتی وارد اتاقی می‌شوید یا از یک مکان ناآشنا دیدن می‌کنید، بلافاصله همه چیز را به ذهن می‌سپارید. “ذهن شما واقعا خلاق است، به همین دلیل  شما در رشته های هنری موفق‌تر عمل می‌کنید.”

از سوی دیگر، تجربیات جدید به زندگی شما معنا می بخشد، به همین دلیل شما اغلب با آغوش باز و بدون فکر کردن به عواقب آن به سراغ چالش‌ها می‌روید. این که شما فردی جسور هستید، هیچ شکی نیست.

توهم نوری انتزاعی، آبی

باید بگوییم که تنها حدود 30 درصد از مردم می‌توانند رنگ آبی را در این توهم نوری مشاهده کنند. با توجه به این رنگ شما فردی آرام و خلاق هستید و نبوغ ادراکی دارید. در واقع شما همه مفاهیم زندگی را به خوبی درک می‌کنید، به همین دلیل هیچ مشکلی در تصمیم گیری ندارید.

هوش فوق العاده شما خیلی بالاتر و فراتر از هوش افراد عادی است. وقتی صحبت از برخورد با دیگران به میان می‌آید، ترجیح می‌دهید در بیان عقیده خود صادق باشید و دروغ نگویید. نزدیکترین همکاران شما همیشه در مورد هر مشکلی نظر شما را می‌پرسند، به خصوص اگر با مشکی پیچیده روبرو شوند. صبر و خوش اخلاقی دو ویژگی اصلی شماست.

شما نه تنها فردی توانا در حرفه‌تان هستید بلکه از انجام کارهای گروهی هم لذت می‌برید. فراموش نکنید شما قابل اعتماد هستید و همیشه مورد قدردانی دیگران قرار می‌گیرید.

سبز

در این توهم نوری انتزاعی، فقط 15 درصد مردم می‌توانند رنگ سبز را ببینند. کلمه ای که شما را به بهترین شکل تعریف می‌کند «استعداد» است. شما از همان سنین پایین می‌توانستید در هر کاری بهترین باشید. در واقع شما برای انجام هر کار و رشته‌ای استعداد ذاتی دارید. باید بگوییم که شما فردی بیدار و هوشیار هستید.

شما به همه چیز و همه کس فکر می‌کنید و حس کنجکاوی افسانه‌ای دارید. به همین دلیل هیچ چیز شما را شگفت زده نمی‌کند. برای شما، بیرون رفتن و دیدن دنیا چیزی است که به آن علاقه دارید.

سفر با دوستانتان به یک مکان عجیب و غریب و یک تجربه جدید، چیزهایی هستند که شما همیشه آماده انجام آن‌ها هستید.

از آنجایی که احتمالاً قبلاً چیزهای زیادی را در زندگی خود تجربه کرده اید، معمولاً در مشاوره دادن به نزدیک‌ترین دوستان‌تان در مورد جنبه های خاصی از زندگی مهارت فوق العاده‌ای دارید. فراموش نکنید که اطرافیانتان از صحبت با شما لذت می‌برند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از توهم نوری انتزاعی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 59

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان