جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
60 بازدید

آزمون تمرکز ذهن: فقط 2 نفر از هر 5 نفر می‌توانند در طول 3 ثانیه تفاوت دو تصویر را پیدا کنند!

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون تمرکز ذهن: فقط 2 نفر از هر 5 نفر می‌توانند در طول 3 ثانیه تفاوت دو تصویر را پیدا کنند!
خواندن 3 دقیقه
3
(32)

آزمون تمرکز ذهن یک راه عالی برای بهبود و تقویت ادراک بینایی و مهارت ذهنی شما است. چالش امروز پیدا کردن یک فرق بین دو عکس است.

در دنیای امروز، داشتن مهارت‌های ذهنی قوی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. این پازل‌ها برای بهبود آگاهی و تحریک تفکر انتزاعی شما فوق العاده هستند. بنابراین اگر به دنبال راهی سرگرم‌کننده برای گذراندن زمان هستید و می ‌خواهید ذهنتان را آرام کنید، و همچنین قدرت تمرکزتان را تقویت کنید، به حل بازی های فکری بپردازید.

آیا برای حل این چالش آماده‌اید؟ پس بیایید شروع کنیم!

آزمون تمرکز ذهن

آزمون تمرکز ذهن

به تصویر نگاه کنید، شما باید 1 تفاوت بین این دو تصویر را در 3 ثانیه شناسایی کنید.

تصویر بالا هرچند به ظاهر یکسان و مشابه به نظر می‌رسند اما جالب است بدانید 1 تفاوت بین تصویر سمت راست و چپ وجود دارد که برای تشخیص آن‌ها تنها 3 ثانیه زمان دارید. به این دختر خوش خنده نگاه کنید که دسته ای از انواع سبزیجات را بغل کرده است. و شما باید یک فرق خیلی ریز را بین دو عکس تشخیص دهید.

فراموش نکنید که افرادی که مهارت‌های بینایی فوق العاده عالی دارند و قدرت جزئی نگری شان بالا است، برنده این چالش هستند.

انجام موفقیت آمیز این بازی قدرت حافظه بالا و ادراک بینایی است که نه تنها می‌توانید توانایی هایتان را بسنجید بلکه به بهبود آن نیز کمک کنید.

آیا تا به حال متوجه این تفاوت ها شده‌اید؟

بیایید شروع کنیم، یک تایمر روشن کنید و روی 3 ثانیه تنظیم کنید و تنها با پیدا کردن 1 تفاوت برنده شوید.

3 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

.

.

عجله کنید تا به جواب آزمون تمرکز ذهن دست پیدا کنید!

آزمون تمرکز ذهن

.

.

.

آیا موفق شدید؟

آیا هنوز به دنبال تنها یک تفاوت می‌گردید؟

.

.

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ به آزمون تمرکز ذهن

به کسانی که توانستند تفاوت بین این دو تصویر را در زمان معین پیدا کنند، تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز موفق به پیدا کردن این تفاوت‌ها نشده اید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم:

آزمون تمرکز ذهن

کافی است به تصویر زیر نگاه کنید، ما دور جواب دایره کشیده ایم، تا کارتان آسان شود.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تمرکز ذهن لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 32

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان