جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
12 بازدید

بینایی شما چقدر خوب است؟ 3 تفاوت را در 11 ثانیه پیدا کنید!

آنچه که در این مطلب میخوانید
بینایی شما چقدر خوب است؟ 3 تفاوت را در 11 ثانیه پیدا کنید!
خواندن 3 دقیقه
3.7
(25)

آزمون شناسایی تفاوت تصویر روباه: بین این دو عکس 3 تفاوت وجود دارد. اگر بتوانید همه آنها را در 11 ثانیه تشخیص دهید، چشمان فوق العاده تیزبینی دارید. اکنون مهارت های بینایی خود را آزمایش کنید!

بازی تشخیص تفاوت شامل دو تصویر یکسان است که در کنار هم قرار می گیرند. بیننده باید تصاویر را به دقت بررسی کند و تفاوت ها را تشخیص دهد. اینگونه بازی ها یک راه عالی برای تقویت سلامت مغز است، زیرا مغز و چشم را درگیر می کند و در نتیجه میزان دقت و تمرکز را بهبود می بخشد.

به یاد داشته باشید برای اینکه آزمون شناسایی تفاوت تصویر روباه را موفقیت آمیز حل کنید، باید تمام تفاوت های بین دو تصویر را در مدت زمان تعیین شده شناسایی کنید. کلید حل این چالش، دقت در جزئیات است.

آزمون شناسایی تفاوت تصویر روباه

تفاوت های تصویر را تشخیص دهید

در بالا می توانید دو تصویر از یک مادر و بچه روباه را ببینید. اگرچه این دو تصویر بسیار شبیه به هم هستند، اما 3 تفاوت بین آنها وجود دارد. چالش پیش روی شما این است که این تفاوت ها را در طول 11 ثانیه تشخیص دهید. در حالی که برخی از تفاوت ها به راحتی قابل تشخیص هستند، تشخیص برخی دیگر کاری دشوار است.

به هر حال، آیا می توانید تمام تفاوت ها را شناسایی کنید؟ تصویر را دوباره بررسی کنید و تفاوت هایی را که به چشم شما می آید یادداشت کنید.

.

.

افرادی که مهارت های مشاهده خوبی دارند می توانند تمام تفاوت ها را در محدوده زمانی مشخص کنند.

.

.

این فعالیت تفکر انتقادی را تحریک می کند که برای بهبود توانایی های شناختی و توجه بسیار مفید است.

.

.

آزمون شناسایی تفاوت تصویر روباه همچنین می تواند به حفظ حافظه و افزایش سرعت عملکرد ذهن کمک کند.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

آیا می خواهید تفاوت ها را بدانید؟ پس راه حل را در بخش زیر بررسی کنید.

جواب

در اینجا تفاوت بین این دو تصویر وجود دارد:

تفاوت های تصویر روباه

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت تصویر روباه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 25

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان