جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.5
(323)

گربه یا سگ؟ کدام یک از این حیوانات پرطرفدار را دوست دارید؟ احتمالا شما هم می‌دانید که یکی از بحث‌های معروف و بی‌پایان بین بسیاری از افراد تفاوت بین سگ و گربه و آدم‌هایی است که یکی از این دو حیوان خانگی را دوست دارند.

جالب است که بر اساس علاقه شما به سگ یا گربه می‌شود چیزهایی را در مورد شخصیت‌تان گفت. هرچند غالب مطالب شخصیت شناسی جنبه سرگرمی دارند اما واقعیت این است که برخی ویژگی‌ها در افرادی که سگ دوست دارند برجسته تر است و برخی ویژگی‌ها در افرادی که گربه دوست دارند بیشتر به چشم می‌خورد!

اگر کنجکاو هستید و دوست دارید این ویژگی‌ها را بشناسید با ما در این مطلب همراه باشید! بعد در بخش نظرات برای‌مان بنویسید که آیا این موارد در مورد شما صدق می‌کند یا خیر! بیایید شروع کنیم!

کدام یک انرژی بیشتری دارند؟ سگ دوستان را گربه دوستان؟

فرق گربه دوستان و سگ دوستان

طبق باور رایج، کسانی که سگ دوست دارند سرزنده‌تر هستند. آنها همچنین برون‌گراترند و انرژی بیشتری دارند. در مقابل گربه دوستان انرژی خود را فقط در مواقعی که مجبور باشند استفاده می کنند! این از اولین تفاوت گربه دوستان و سگ دوستان!

کدام یک مستقل‌ترند؟

گربه‌دوستان در مقایسه با افرادی که سگ حیوان مورد علاقه‌شان است مستقل‌تر و درون‌گراتر هستند. دوستداران سگ معمولا از نظر عاطفی و احساسی شخصیت وابسته دارند، به طوری که دوری از آدم‌های مورد علاقه‌شان آنها را بیمار می‌کند و اگر در یک جزیره تک و تنها بمانند دق می‌کنند!

دوستداران گربه بیشتر تمایل دارند در کارها و امورات‌شان تنها باشند. آنها با کوله پشتی خود به گشت و گذار و کاوش می‌روند، کم کم مسیر را پیدا می‌کنند و باکی از اکتشاف ندارند!

کدام یک آرام‌تر هستند؟

فرق گربه دوستان و سگ دوستان

دوستداران گربه معمولا کم حرف، ساکت و آرام باشند، در حالی که گفته می‌شود سگ دوستان رویکرد دراماتیک‌تری دارند. بسیاری از کسانی که سگ دوست دارند. هل شلوغی و سر و صدا هستند و دوست دارند گاهی اوقات سروصدا به پا کنند و در بیشتر موارد کوچک‌ترین مشکلات خود را به زبان می‌آورند، در حالی که گربه‌دوستان احساسات خود را تا زمانی که دیگر واقعا طاقتش را نداشته باشند در دل‌شان نگه می‌دارند مثل یک گرگ تنها!

کدام یک اهل کار گروهی هستند؟ سگ دوستان ای گربه دوستان؟

شاید تا به حال هم متوجه این موضوع شده باشید که دوستداران سگ ترجیح می دهند به عنوان عضوی از یک گروه فعالیت کنند. در واقع این طبیعت آنهاست. در حالی که گربه دوست‌ها ترجیح‌شان این است که به تنهایی پروژه‌هایی که در دست دارند را انجام دهند. کار گروهی چیزی است که بیشتر دوستداران سگ به دنبالش هستند اما گربه دوستان… نه خیلی! این یک فرق گربه دوستان و سگ دوستان است که بسیار مشاهده می‌شود.

کدام یک اجتماعی‌تر است؟

فرق گربه دوستان و سگ دوستان

گربه‌دوستان عموماً احساسات قوی‌‌تری دارند و شهودی‌تر هستند و احتمالاً نیازها و آرامش خود را بر نیازهای دیگران ترجیح می‌دهند. از سوی دیگر، دوستداران سگ بیشتر برونگرا هستند. آنها از بودن در کنار افراد دیگر لذت می برند و ممکن است بیشتر در فعالیت‌ها یا رویدادهای گروهی شرکت کنند. سگ دوستان اغلب اجتماعی‌تر و صمیمی‌تر هستند و ممکن است نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ارجح بدانند.

کلام پایانی

مهم است که توجه داشته باشید ویژگی های شخصیتی می تواند در بین آدم‌ها متفاوت باشد، صرف نظر از اینکه گربه یا سگ را به عنوان حیوان خانگی ترجیح بدهند. با این حال، برخی از تفاوت‌های کلی وجود دارند که بین افراد سگ دوست و افراد گربه دوست مشاهده شده است. در نهایت، اینکه کسی عاشق گربه باشد یا سگ، تنها یک جنبه کوچک از شخصیت کلی اوست. و نمی‌توان روی او قضاوتی داشت.

همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 323

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان