جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15 بازدید

تست بینایی الماس؛ برای یافتن حلقه الماس در میان ساعت ها فقط 11 ثانیه فرصت دارید!

تست بینایی الماس؛ برای یافتن حلقه الماس در میان ساعت ها فقط 11 ثانیه فرصت دارید!
خواندن 6 دقیقه
4
(56)

در تصویر تست بینایی الماس شما تعداد زیادی ساعت می بینید که بین آن یک حلقه الماس نیز قرار دارد، اما تشخیص آن کمی دقت می خواهد. آیا می توانید بین ساعت ها حلقه الماس را پیدا کنید؟

برای حل بازی های فکری چه این بازی، حل تست بینایی الماس باشد یا توهمات نوری جذاب، باید از ضریب هوشی تان استفاده کنید. همچنین نه تنها باید به هوش تان تکیه کنید، بلکه باید از مهارت بینایی خود نیز کار بگیرید. زیرا رمز موفقیت در حل پازل ها، تست های هوش یا بازی های فکری، استفاده از مهارت بینایی، قدرت ذهنی و مهارت جزئی نگری است.

تست بینایی الماس

تست بینایی الماس

به تصویر بالا نگاه کنید. چه چیزهایی در تصویر می بینید. شاید فکر کنید دیدن حلقه الماس کار بی نهایت سختی است اما باید اعتراف کنیم که حل این تست نسبت به آزمون ها و تست های هوش دیگر چندان هم سخت نیست. زیرا تصویر تست بینایی الماس جزئیات زیادی ندارد. شما چند ساعت رنگی می بینید که در بین آن ها یک حلقه الماس پنهان است.

فراموش نکنید که شما برای حل این تست فقط 11 ثانیه وقت دارید. بهتر است از حالا شروع کنیم!

.

.

.

.

عجله کنید برای حل تست بینایی الماس زمان زیادی ندارید!

.

سرنخ:

کمی فکر کنید به نظر شما حلقه الماس می تواند کجای ساعت قرار داشته باشد. در حالت معمولی در ساعت های گران قیمت، الماس روی نشانه عدد 12 ، 3، 6 و 9 قرار دارد. اما این که حلقه الماس می تواند کجای ساعت قرار بگیرد کمی سخت است. به هر حال ما مطمئنیم شما موفق به پیدا کردن آن می شوید.

.

.

تست بینایی الماس

.

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ تست بینایی الماس

مطمئنا برخی از شما موفق به یافتن حلقه الماس شده است. به کسانی که تلاش کرده و توانسته اند حلقه الماس را پیدا کنند، تبریک می گوییم. اما اگر هنوز یکی یکی به ساعت ها نگاه می کنید تا آن الماس درخشان را پیدا کنید، ناراحت نباشید ما به شما کمک می کنیم.

همان طور که در سرنخ تست بینایی الماس گفتیم، در ساعت های لاکچری نه تنها الماس روی نشانه های اعداد قرار می گیرد، بلکه ممکن است روی پیچ تنظیم نیز جا سازی شود. اگر سعی کنید به این تصویر توهم نوری از نزدیک نگاه کنید، حتما می توانید حلقه الماس پنهان را در میان ساعت‌ها ببینید. به آن ساعت مچی با بند مشکی نگاه کنید، بیشتر روی پیچ تنظیم تمرکز کنید. حلقه الماس روی صفحه ساعت مچی با بند مشکی قرار داده شده است.

ما دور حلقه الماس دایره کشیده ایم تا شما بهتر ببینیدش!

جواب تست بینایی الماس

بیشتر کسانی که موفق به حل تست بینایی الماس شده اند، افرادی با هوش فوق العاده بوده اند. فراموش نکنید که حل پازل ها، بازی های فکری و تست های هوش همه غذای مغز و ذهن شما هستند تا با تمرین و فعالیت بیشترش از زوال عقل جلوگیری کنید.

شما با حل تست بینایی الماس نه تنها برای لحظاتی دغدغه های روزمره تان را فراموش کرده و سرگرم شده اید، بلکه با حس هیجان ناشی از حل این معمای جذاب تمام خستگی یک روز کاری را نیز از بین برده اید.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

ذهنتان را از دغدغه ها رها کنید

فراموش نکنید با بازی های فکری، شما نه تنها اوقات خوشی را تجربه می کنید بلکه به قدرت تمرکزتان نیز کمک می کنید. بازی های فکری یا تست های هوش همه غذای مغز هستند که می توانند شما را از زوال عقل و آلزایمر دور نگهدارند. به هر حال، آیا موفق شدید دختر زنده را تشخیص دهید؟ چه کسی روح نیست؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی الماس لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 56

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان