جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
37 بازدید

تست شخصیت: دوست دارید جای کدام یکی از این آدمک ها باشید؟

تست شخصیت: دوست دارید جای کدام یکی از این آدمک ها باشید؟
خواندن 4 دقیقه
3.3
(3)

سازنده این تست شخصیت درخت و آدمک ها، روانشناس معروف انگلیسی پیپ ویلسون است. این تست برای اولین بار برای کودکان مدرسه ای ایجاد شد تا میزان پیشرفت آن ها را پس از سه سال اول مدرسه سنجش کنند. با گذشت زمان، آن ها دریافتند این تست جالب برای بزرگسالان نیز خوب عمل می کند.

نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان نیز می‌توانند با این تست وضعیت عاطفی فعلی خود را درک کنید. این تست به آنچه می خواهید داشته باشید و همچنین به درک نقش شما در جامعه کمک می کند.

مطلب مرتبط: تست خطای دید؛ اولین تصویر در نگاه شما از شخصیت تان چه می گوید؟

تست شخصیت درخت و آدمک ها

هر یک از این “آدم های کوچک” روی درخت حال و هوای متفاوتی دارند و مکان منحصر به فردی را اشغال می کنند. برای شروع، ابتدا انتخاب کنید که کدام یکی از آن ها  بیشتر شبیه شماست. سپس «آدمکی» را انتخاب کنید که می‌خواهید شبیه آن شوید.

شخصیت شما چیست؟

اگر موقعیت های 1، 3، 6 یا 7 را انتخاب کردید، شما را فردی با انگیزه توصیف می کند که از موانع نمی ترسد.

اما اگر انتخاب شما اعداد: 2، 11، 12 یا 19 است، به این معنی است که شما فردی اجتماعی هستید که همیشه می خواهید به دوستان کمک کنید.

مطلب مرتبط: تست شخصیت شناسی؛ با انتخاب یک حیوان تاریک ترین جنبه شخصیتی ات را بشناس

همچنین اگر شماره 4 را انتخاب کرده اید، شما را به عنوان فردی با سبک زندگی باثباتی تعریف می کند. که می خواهد بدون مواجهه با مشکلات زیاد به تمام موفقیت های دنیا دست یابد.

اگر انتخاب شما شماره 5 بود، مطمئنا خسته هستید و قدرت یا انگیزه کمی دارید.

شماره 13 یا 21 یعنی شما کاملا قفل کرده اید، درگیری های درونی زیادی دارید و از ارتباط با افراد دیگر اجتناب می کنید.

کدام شماره را در تست شخصیت درخت و آدمک ها انتخاب می‌کنید؟

با این حال اگر شماره 8 را انتخاب کرداید، دوست دارید در افکار خود غرق شوید، روی افکار و ذهن متمرکز شوید و مدیتیشن کنید و راهی به دنیای درونی خود پیدا کنید.

مطلب مرتبط: تست شخصیت؛ چگونه با سختی های زندگی خود کنار می آیید؟

اگر اعداد 10 یا 15 را انتخاب کرده اید یعنی به خوبی خود را با زندگی وفق می دهید و نسبت به رفتار کسانی که کنارتان هستند، ساکت و بی خیال هستید.

شماره 14 یعنی شما در حال سقوط به ورطه عاطفی هستید. به احتمال زیاد شما در حال عبور از یک بحران درونی هستید.

عدد 20 یعنی شما به طور کلی فردی با عزت نفس بالا هستید که رهبر متولد شده است. در واقع همه می خواهند به حرف ها گوش کنند. و انتخاب های را قبول دارند.

مطلب مرتبط: تست شخصیت شناسی؛ اعضای بدن چه چیزی درباره شخصیت شما می گویند؟

درخت و آدمک ها

شما عدد 16 را انتخاب کردید؟ از این که مجبور هستید از شخص دیگری حمایت کنید خسته شده اید. آیا دیده باشید که عدد 17 روی شانه های عدد 16 است؟ در این مورد، احتمالا می دانید که مرکز توجه دیگران قرار دارید.

اگر شماره 18 را در زندگی خود انتخاب کرده اید، شاید احساس کنید که شغل شما می تواند بهتر باشد. زیرا مانند شماره 17، توجه شما را جلب کرده و می دانید چگونه باید باشید. یک دوست خوب حتما به شما وعده وضعیت خوب تری می‌دهد، این که همه چیز تا کنون در زندگی شما خوب پیش رفته است.

فواید تست روانشناسی 

نتایج تست روانشناختی مانند تست درخت و آدمک ها می‌تواند نشان دهنده قطعه گمشده جدایی ناپذیر یک پازل پیچیده و جذاب وجود شما باشد. هر فرد با تجربیات چندوجهی، مشکلات، نقاط قوت، جهان بینی و دیدگاه خود به این تست نگاه می‌کند. آن ها می خواهند زندگی خود را بهبود بخشند زیرا از مبارزات درونی خود احساس ناامیدی و سردرگمی می کنند. تست روانشناختی می تواند قطعه گم شده پازل را فراهم کند زیرا اطلاعات ارزشمندی در مورد شخصیت و زندگی در اختیارشان قرار می دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان