جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.9
(9)

در زندگی هر آدمی، لحظاتی وجود دارد که به نظر می‌رسد اعتماد به نفس و اعتقاد به خود او نقش بر آب شده و هیچ اثری از آن باقی نمانده است. برای اینکه به شما کمک کنیم از شر این افکار خلاص شوید، این مقاله را آماده کردیم که ثابت می‌کند که شما هم خیلی جذاب هستید و احتمالا فقط خودتان نمی‌دانید. ویژگی آدم های جذاب به قرار زیر است.

1. مردم غالبا متوجه ورود شما می‌شوند

اگر به مهمانی رفتید و دیدید که دیگران به شما نگاه می‌کنند، به این معنی است که مردم دست کم متوجه حضور شما می‌شوند. و مهم نیست که کسی برای شروع یک گفتگو به سراغ شما بیاید یا نه، زیرا همین که مردم نگاه‌تان می‌کنند به این معناست که قطعاً تأثیری گذاشته اید.

2. ویژگی آدم های جذاب؛ معمولا تمایل دارید لبخند بزنید

خلق و خوی مثبت به خودی خود جذاب است. و اگر دوست دارید لبخند بزنید و قادر هستید از لحظه لذت ببرید، مطمئن باشید که جنس مخالف واقعاً به شما علاقه مند است. چه کسی دوست دارد با کسی که دائماً ناراحت و آزرده خاطر است وقت بگذراند؟

3. عیب‌های شما برای دیگران غیرواقعی به نظر می‌رسد

اگر گاهی چیزهایی را که در مورد خودتان دوست ندارید به اشتراک می‌گذارید و می‌بینید شخصی که با او صحبت می‌کنید حتی نمی‌فهمد به چه چیزی اشاره می‌کنید، به این معنی است که احتمالاً اشتباه می‌کنید. برای مثال، اگر لب‌هایی دارید که «خیلی پر» به نظر می‌رسند و در مورد آن‌ها به کسی شکایت می‌کنید، آن شخص به احتمال زیاد به این فکر می‌کند که «چطور چنین چیزی می‌تواند یک ایراد باشد؟»

4. ویژگی آدم های جذاب؛ خودتان هستید

شما هیچ تلاشی برای شبیه شدن به دیگران ندارید و از ظاهری که اکنون دارید خوشتان می‌آید. متمایز بودن شما توجه زیادی را به خود جلب می‌کند و به دیگران این امکان را می‌دهد که بدانند شما از زندگی و از خودتان چه می‌خواهید. این ویژگی‌ها سبب می‌شوند که شما بدون توجه به ظاهرتان جذاب‌تر به نظر برسید.

5. طرفداران خودتان را دارید

وقتی وارد جمع یا جایی مثل باشگاه می‌شوید متوجه می‌شوید که تعدادی تمایل به حرف زدن با شما دارند. مهم نیست که آنها را دوست دارید یا نه – به هر حال آنها جذب شما شده اند! بنابراین، این به شما بستگی دارد که چگونه از این توجه استفاده کنید. هرچند ممکن است گاهی هم کمی‌‌آزاردهنده باشد.

6. زود حوصله‌تان سر می‌رود

 

اگر اتفاقی افتاد که مسیر معمول زندگی شما را متوقف کرد، مانند یک بیماری، یک سفر کاری، یا چیز دیگری، احساس می‌کنید زمان به کندی می‌گذرد! شما به برقراری ارتباط با افراد زیاد، قرار ملاقات و دیدن دوستان‌تان عادت دارید. و حتی اگر از تنهایی لذت می‌برید، انزوای اجباری شما را آزار می‌دهد!

مطلب مرتبط: ۸ مهم ترین عادت آدم های کاریزماتیک و دوست داشتنی

7. ویژگی آدم های جذاب؛ شما اغلب به دیگران کمک می‌کنید و وقتی دیگران دروغ می‌گویند، نمی‌توانید تحمل کنید

هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، اگر نوع دوست هستید و از دروغ متنفر هستید، دیگران شما را بسیار جذاب می‌دانند. زیرا ایجاد یک رابطه جدی با یک فرد صادق بسیار آسان‌تر است و هیچ خطری وجود ندارد که آنها به شما دروغ بگویند. البته، درایت را فراموش نکنید. ما مطمئن هستیم که نمی‌خواهید همه مشکلات خود را یکجا به همسرتان بگویید!

۸. مردم برای شما پیام می‌فرستند یا با شما تماس می‌گیرند

حتی اگر در یک رابطه هستید یا همسر دارید، ممکن است علیرغم موقعیت خود از افراد در شبکه‌های اجتماعی پیام دریافت کنید. البته که باید این پیام‌ها را نادیده بگیرید.

۹. مردم نگرش مثبت یا منفی خود را نسبت به شما ابراز می‌کنند

نگرش مثبت یا منفی آنها ممکن است نشان دهنده حسادت یا ناامنی باشد یا شما را دوست داشته باشند، و این روش طبیعی برای ارائه احساس‌شان است. به هر روی از سوی آن‌ها جذاب به نظر می‌رسید.

۱۰. ویژگی آدم های جذاب؛ مردم می‌کوشند با شما صحبت کنند

آنها ممکن است هر موضوعی را از آب و هوا گرفته تا لباسی که شما می‌پوشید، مطرح کنند تا فقط با شما هم صحبت شوند. حتی ممکن است موضوع صحبت مورد علاقه‌شان نباشد و فقط برای حرف زدن با شما مطرحش کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان