جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

علاوه بر اعمال تروریستی؛ صالح: طالبان کودکان را آزار جنسی نیز می دهند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری می گوید گروه طالبان کودکان را در کنار اعمال تروریستی مورد اذیت و آزار جنسی نیز قرار می‌دهند.

امرالله صالح امروز سه‌شنبه (21دلو) در گزارش جلسه امنیتی شش و نیم صبح اش نگاشته است که طبق روال معمول باید امروز نیز یکی از اعترافات و تصاویر تروریستان و دستگیر شدگان به نشر می‌رسید اما به گفته او این کار به دلیل حفظ کرامت انسانی یک کودک صورت نگرفته است.

صالح افزوده که این کودک زیر سن که از ناحیه پنجم شهر کابل بازداشت شده در اعترافات خود می‌گوید که توسط شخصی مشهور به طوفان که سر گروه یک هسته طالبان است جذب این گروه شده است.

او تاکید کرده که اعترافات این فرد به دلیل «نزاکت» که دارد منتشر نشده اما مطبوعات و سازمان‌های حقوق بشری اجازه دارند با این فرد مصاحبه کنند.

معاون اول ریاست جمهوری خاطرنشان کرده که این رسالت یک رسانه است که یکی از «جنایات» طالبان که تجاوز و آزار جنسی است را پوشش دهد.

رویدادهای امنیتی در کابل

امرالله صالح در خصوص رویدادهای امنیتی در شهر کابل گفته است که در ۲۴ ساعت گذشته دو رویداد انفجاری در این شهر رخ داده که در آن دو تن کشته شده اند.

او با انتقاد از این انفجارها تاکید کرده: «تمام زور نظامی طالب در همین خلاصه می‌شود که بیاید و در زیر چوکی سراچه شخصی ماین بگذارد و فقط آمار جنایات خود را بالاتر ببرند.»

به گفته او سطح رضایتمندی از جلسات شش‌و‌نیم شصت‌ودو درصد، تبصره‌ها و نظریات علمی شانزده درصد، «رکیک گویی» سه درصد، انتقادات و مخالفت‌ها نوزده درصد بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان