جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

وزیر دفاع امریکا: پیشنهاد طالبان برای کاهش خشونت‌ها روی میز است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزیر دفاع امریکا که برای گفتگو با وزیران دفاع ناتو به بروکسل رفته، می گوید که پیشنهاد کاهش خشونت ها از سوی طالبان روی میز است.

مارک اسپر روز گذشته(چهارشنبه، 23دلو) به خبرنگاران گفت، در مورد پیشنهاد طالبان مبنی بر کاهش خشونت‌ها با متحدین خود در ناتو مشورت می‌کند.

او افزود: “پیشنهاد کاهش خشونت‌ها روی میز است. من این جا هستم و با متحدین خود در این رابطه مشوره می‌کنم. بیشتر از این چیزی برای اعلام ندارم”.

mark sper

او در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد صلح افغانستان گفت: “من در این رابطه قبل از مشوره‌ها و تلاش‌های دیپلمات‌ها نمی توانم چیزی بگویم”.

وزیردفاع امریکا تاکید کرد که با کاهش شمار نیروهای امریکایی در افغانستان به 8 هزار و 500 نظامی، این نیروها می توانند ماموریت خود را تکمیل کنند.

در این جلسه متحدان ناتو، اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع افغانستان، جنرال اسکات میلر، فرمانده نیروهای حمایت قاطع ناتو و نیکولس کی، نماینده غیرنظامی ناتو در افغانستان هم حضور دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان