جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

بازداشت 4 تن دیگر به اتهام فعالیت های هراس افگنی و کشته شدن یک سرگروه طالبان در کابل

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های امنیتی اعلام کرده اند که 4 تن به اتهام فعالیت های هراس افگنی در کابل بازداشت و یک سرگروه طالبان کشته است.

وزارت داخله امروز دوشنبه(28 اسد) در یک خبرنامه گفته است که شب گذشته نيروهاي قطعات خاص پوليس در چندين عمليات در نقاط مختلف شهر كابل، 5 تن را به اتهام فعالیت هراس افگنی بازداشت کرده اند.

MOD

وزارت داخله افزوده است، از جمله افراد بازداشت شده سه تن آن از يك شهرك رهايشي در شهر كابل، و يك تن ديگر با يك ميل سلاح و تجهيزات نظامي از مربوطات ولسوالي ده سبز بازداشت شده اند.

وزارت داخله تاکید کرده است که در یک عملیات نیروهای امنیتی به حمايت قواي هوايي، در ولسوالي موسهي ولایت کابل نیز يك سرگروه كليدي طالبان با يك محافظش کشته شده است.

این در حالی است که وزارت داخله پیشتر گفته بود از سه روز گذشته به این سو، عملیات های پاکسازی در شهر کابل و شماری از شهرهای دیگر کشور آغاز شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان