جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

صلح افغانستان محور گفتگوهای معاون وزارت خارجه ایران و معاون یوناما در تهران

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هیأت معاونت سازمان ملل در افغانستان(یوناما) می‌گوید که خانم انگرید هایدن، معاون این نهاد در سفرش به تهران، با عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت خارجه ایران در مورد صلح افغانستان گفتگو کرده است.

یوناما امروز پنج‌شنبه(10اسد) با نشر یک خبرنامه گفته است، انگرید هایدن، معاون این نهاد بین‌المللی در جریان سفرش به تهران با عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت خارجه ایران، دیگر مقامات آن کشور و هم‌چنین عبدالغفور لیوال، سفیر افغانستان در ایران دیدار نموده است.

در خبرنامه یوناما آمده است که آقای هایدن در این دیدارها در مورد انتخابات ریاست جمهوری، صلح، مهاجرین افغانستان و همکاری‌های منطقه‌ای، گفتگوهای سازنده‌ای داشته است.

unama

در همین حال رسانه‌های ایرانی گزارش داده‌اند که عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت خارجه ایران در دیدار با معاون سیاسی دفتر هیأت معاونت ملل متحد برای افغانستان(یوناما) گفته است، مشورت با کشورهای همسایه افغانستان و رفع نگرانی آن‌ها می‌تواند موفقیت دولت افغانستان را در اجرای توافقات صلح با طالبان تضمین کند.

عراقچی از رویکرد حذفی و یک‌جانبه‌گرایانه در روند صلح افغانستان انتقاد کرده و گفته است که نسبت به نیات امریکا در افغانستان تردید دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان