جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

فیفا: زورمندان، کمیسیون‌های انتخاباتی را به گروگان گرفته‌اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه‌ی افغانستان (فیفا) گفته‌اند که زورمندان، کمیسیون‌های انتخاباتی را به گروگان گرفته اند.

یوسف رشید، رییس اجرایی بنیاد انتخابات آزاد وعادلانه‌ی افغانستان(فیفا) در گفتگو با خبرگزاری جمهور، عمل‌کرد کمیسیون شکایات انتخاباتی در پیوند به حذف نام شمار اندکی از افراد متهم به اعمال غیر قانونی از فهرست نامزدان انتخابات را ضعیف و ناکافی خوانده و گفته که این کمیسیون زیر تسلط زورمندان قرار دارد.

آقای رشید همچنان گفته است: «کمیسیون ویژه‌ای که موظف به حذف نام نامزدان متهم به اعمال غیرقانونی و داشتن افراد مسلح غیر مسوول که زیر ریاست کمیسیون شکایات تشکیل شده نیز صلاحیت قانونی و توان اجرایی لازم برای حذف این متهمان از لیست نامزدان را ندارد.»

fifa

او تأکید کرده که حکومت در ارتباط به حذف نام زورگویان از فهرست نامزدان انتخابات به دلائل پرهیز از نزاع های تازه و عدم رویارویی با رقیبان سیاسی سکوت اختیار کرده و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

این در حالی است که کمیسیون شکایات انتخاباتی به تازگی اعلام کرده که نام 25 تن از نامزدان انتخابات مجلس نمایندگان که به داشتن افراد مسلح غیر مسوول، جرایم و جنایات متهم بوده‌اند را از فهرست نامزدان حذف کرده است.

از سویی هم، پیش از این عبدالعزیز آریایی، رئیس کمیسیون شکایات انتخاباتی گفته بود که زورمندان و افراد متهم به اعمال غیر قانونی را بدون توجه به هیچ گونه فشار سیاسی از فهرست نامزدان حذف خواهد کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان